S'han trobat 169 resultats amb els descriptors Procediment administratiu
CNS 25/2019
L’accés a un expedient de selecció de personal en tràmit per part de qui ostenti la condició de persona interessada en el mateix es regeix per la normativa de procediment administratiu. Els termes en què s’ha de produir aquest accés són els que es recullen de manera resumida en el fonament de dret X d’aquest dictamen. La normativa de procediment administratiu no preveu donar trasllat de la sol·licitud d’accés a la resta de participants en el procés, ara bé, sembla recomanable que l’òrgan administratiu responsable de la tramitació acordi el tràmit d’audiència, atès que aquest tràmit permetrà avaluar d’una manera més precisa les conseqüències que l’accés pot tenir per a les persones afectades. La decisió de si s’ha de donar accés al que es sol·licita, malgrat que s’hagi produït la disconformitat del tercer afectat per l’accés, requereix una ponderació dels drets i interessos en joc, mitjançant una resolució motivada.
28/05/2019
IAI 20/2019
La persona reclamant tindria dret a conèixer la identitat de la persona que ha elaborat l’informe resultant de la informació reservada però, més enllà d’això, s’hauria de denegar l’accés al dit informe sobre la base dels articles 23 i 24 de l’LTC, llevat que les persones afectades donin el seu consentiment.
28/05/2019
PS 31/2018
Recollir i tractar de manera incompleta l'adreça a efectes de notificació és constitutiu d'una infracció greu.
28/03/2019
IAI 12/2019
La normativa de protecció de dades no impedeix facilitar una relació de projectes d’investigació i de publicacions que s’han dut a terme a la Universitat, amb identificació de les persones que hi han participat, ni impediria comunicar a la persona reclamant els informes de seguiment de projectes i la justificació de despeses, incloses les factures sol·licitades, així com la informació sobre la contractació i les retribucions, incloent la identitat de les persones afectades. Això, sens perjudici d’ometre aquelles dades identificatives (com ara el NIF o el domicili de les persones afectades) així com altres dades personals que, més enllà de la identificació de l’adjudicatari o dels docents i investigadors assignats als projectes, puguin constar en la documentació sol·licitada i siguin innecessàries per assolir la finalitat de transparència perseguida.
27/03/2019
CNS 12/2019
A la vista de la normativa de protecció de dades de caràcter personal, no resulta justificat l’accés per part del centre escolar a la relació de les persones beneficiàries de les subvencions per a l’adquisició de material escolar dels alumnes escolaritzats en centres finançats amb fons públics del municipi, més enllà d’aquells supòsits en què l’accés tingui com a base jurídica el consentiment dels beneficiaris. Tot això sens perjudici que es pugui lliurar al centre escolar informació anonimitzada respecte dels beneficiaris de les subvencions.
06/03/2019
CNS 4/2019
La Mancomunitat pot efectuar els tractaments de les dades personals que siguin pertinents i adequades a les finalitats per a les quals s’han obtingut en exercici de les seves competències i, d’acord amb les bases jurídiques en què es fonamentin. Quan la finalitat de la publicació tingui els efectes de notificació, la identificació de la persona afectada s’ha de fer mitjançant el nombre complet del seu document nacional d’identitat, número d’identitat d’estranger, passaport o document equivalent. Quan la finalitat de la publicació dels actes administratius sigui donar publicitat general al mateix i també quan a aquesta finalitat s’hi afegeixi la notificació a les persones afectades, la identificació de les persones afectades s’ha de fer mitjançant el nom i cognoms afegint quatre xifres numèriques aleatòries del seu document nacional d’identitat o equivalent. Per a la determinació d’aquestes quatre xifres, com a criteri provisional mentre no hi hagi un desplegament reglamentari d’aquest aspecte que permeti aplicar les previsions d’aquest paràgraf amb unes plenes garanties per al dret a la protecció de dades, aquesta Autoritat considera que es pot garantir el dret aplicant l’orientació que, de forma conjunta, han adoptat l’Agencia Española de Protección de Datos, l’Agencia Vasca de Protección de Datos, el Consejo de Transparència y Protección de Datos de Andalucia i aquesta Autoritat. Aquesta orientació es pot consultar al web de l’Autoritat en el següent enllaç: http://apdcat.gencat.cat/web/.content/01-autoritat/normativa/documentos/VAR-9-2019-orientacio-disposicio-addicional-7-cat.pdf.
05/03/2019
CNS 5/2019
La identificació dels participants en els procediments de selecció de personal s’efectuarà mitjançant el nom i cognoms de l’afectat afegint quatre xifres numèriques aleatòries del número del document nacional d’identitat, el número d’identitat d’estranger, el passaport o un document equivalent. Per a la determinació d’aquestes quatre xifres, com a criteri provisional mentre no hi hagi un desplegament reglamentari d’aquest aspecte que permeti aplicar les previsions d’aquest paràgraf amb unes plenes garanties per al dret a la protecció de dades, aquesta Autoritat considera que es pot garantir el dret aplicant l’orientació que, de forma conjunta, han adoptat l’Agencia Española de Protección de Datos, l’Agencia Vasca de Protección de Datos, el Consejo de Transparència y Protección de Datos de Andalucia i aquesta Autoritat. Aquesta orientació es pot consultar al web de l’Autoritat en el següent enllaç: http://apdcat.gencat.cat/web/.content/01-autoritat/normativa/documentos/VAR-9-2019-orientacio-disposicio-addicional-7-cat.pdf.
05/03/2019
CNS 6/2019
La normativa aplicable permet comunicar la identitat (nom i cognoms) de la persona denunciant d’infraccions de trànsit a la persona denunciada, sens perjudici de la possibilitat que la persona denunciant exerceixi el dret d’oposició. Des de la perspectiva del principi de minimització, no sembla que amb caràcter general la persona denunciada hagi de tenir coneixement d’altres dades personals de la persona denunciant més enllà de conèixer la identitat (nom i cognoms), en concret, el domicili i la professió de la persona denunciant.
13/02/2019
IP 232/2018
S'arxiva la denúncia perquè l'Ajuntament ha acreditat que disposava el consentiment inequívoc i específic de la persona afectada per tal que se li practiquessin notificacions per mitjans electrònics. Així, en el marc dels procediments administratius corresponents, la persona afectada havia marcat la creu per tal d'autoritzar l'ús del seu correu electrònic als efectes de notificació.
22/01/2019
CNS 61/2018
El titular d’una llicència d’activitats podria, en exercici del seu dret d’accés com a interessat, conèixer la identitat de les terceres persones que han tingut accés a l’expedient corresponent a la dita llicència, en la mesura que, com a conseqüència d’aquest accés, se’ls hagin comunicat dades personals de l’interessat. En cas d’exercir el dret d’accés a informació pública, podria conèixer tant les dades merament identificatives dels empleats públics que hagin intervingut en exercici de les seves funcions en la tramitació de l’expedient, com la identitat de les terceres persones que hi hagin tingut accés, llevat que s’acredités la concurrència d’alguna circumstància excepcional en les persones afectades que pogués justificar limitar-ne aquest accés.
11/01/2019
Total de pàgines: 17