S'han trobat 4.297 resultats
PD 12/2013
07/11/2013
CNS 50/2013
S'analitza l'adequació de comunicar als representants dels treballadors la informació continguda en el model de "Descripció del lloc de treball" sotmés a consulta. Determinades informacions poden formar part de la RLT, o referir-se a característiques, circumstàncies o retribucions vinculades al lloc de treball, i no a la persona física i, per tant, comunicar-se. La informació relativa al "Perfil professional del lloc de treball" pot suposar, indirectament, l'elaboració d'un perfil de la persona que ocupa un lloc de treball en un moment determinat, de manera que caldria limitar la comunicació a la informació d'aquest "Perfil" que pot ser coneguda a través de la RLT. Pel que fa als "indicadors sobre l'entorn del lloc de treball", si permeten, pel seu grau de concreció o detall, l'elaboració d'un perfil de la persona que ocupa un lloc de treball, caldria evitar-ne la comunicació.
07/11/2013
PD 30/2013
04/11/2013
CNS 43/2013
La difusió d'informació personal al web d'un Ajuntament és una cessió de dades (article 11 LOPD), que requereix el consentiment dels interessats o bé d'una habilitació en norma amb rang de llei. S'analitza l'aplicació d'aquest règim en diversos supòsits, en concret, en relació amb la publicació al web municipal d'informacions relatives a retribucions econòmiques i despeses de representació i altres despeses municipals; a la difusió d'informacions del Ple municipal i Juntes de Govern Local, decrets d'alcaldia i mocions del Ple; a informacions en matèria de subvencions i de contractació, així com amb la possibilitat de difondre informacions relacionades amb les societats anònimes municipals, com ara els acords del Consell.
31/10/2013
PS 46/2013
El lliurament d'un certificat que conté dades relatives a la salut a una persona diferent del seu titular, sense comptar amb el consentiment exprés d'aquest, és constitutiu d'una infracció molt greu. Articles aplicats: 44.4.b), 7.3 LOPD
31/10/2013
PT 39/2013
Es desestima la reclamació sobre el dret d'oposició, atès que la persona reclamant no ha acreditat el motiu legítim i fundat, referit a una situació personal concreta, que justificaria el cessament en el tractament de dades personals. Articles aplicats: 6.4 LOPD, 34 i 35 RLOPD
31/10/2013
CNS 51/2013
L'article 162 de la LGT pot habilitar la comunicació a l'organisme de gestió tributària de la informació de que disposa l'Ajuntament sobre un determinat contracte d'arrendament d'un immoble, tot i que caldria tenir en compte també el motiu o la finalitat per la qual l'Ajuntament disposa d'aquella informació, per tal de comprovar que la comunicació a l'administració tributària no resulta incompatible amb aquella finalitat.
29/10/2013
CNS 52/2013
Els regidors poden accedir als expedients de contractació de serveis municipals, així com els decrets d'alcaldia sol·licitats i, per tant, a les dades personals que hi consten, per tal de dur a terme les seves funcions de fiscalització i control dels òrgans de govern. En el cas però que hi constin dades especialment protegides, aspecte que es desconeix, l'Ajuntament ha de valorar la pertinença d'aquest accés i, si escau, facilitar-lo de manera parcial.
29/10/2013
PD 31/2013
25/10/2013
IP 98/2013
S'arxiven les actuacions perquè no hi han indicis que permetin inferir que la Universitat va permetre que una professora accedís indegudament a l'expedient acadèmic de la denunciant per utilitzar la informació en la demanda de divorci que presentà com advocada del seu exmarit. Articles aplicats: Art. 10.2 Decret 278/1993, 137.1 LRJPAC
25/10/2013
Total de pàgines: 430