S'han trobat 727 resultats amb els descriptors TRANSPARÈNCIA
Possibilitat de publicar al blog d'un grup municipal la relació valorada de llocs de treball de l'ajuntament
CNS 9/2014
La publicació de la RLT "valorada" en el blog d'un grup municipal no plantejaria inconvenients si la informació que s'hi conté pot considerar-se pròpia del "contingut mínim" de la RLT previst en la normativa de funció pública. Així, poden ser objecte de publicació tant el sou base com els complements associats a cada lloc de treball, però no els complements associats a un treballador concret. Així mateix, es pot publicar la quantitat establerta per cada trienni en funció del grup al qual es pertany, però no la quantia efectivament percebuda per cada treballador. Tampoc es pot publicar les quantitats que percep cada treballador en concepte de productivitat.
12/03/2014
Accés de la persona denunciada per maltractaments a dades de la persona denunciant en un expedient en matèria de protecció dels infants i adolescents
CNS 16/2014
D'acord amb la Llei 14/2010, cal preservar la confidencialitat de la persona que ha posat en coneixement de l'administració competent l'existència d'una situació de risc. Això inclou no només l'eliminació de les dades identificatives de la persona que ha fet la comunicació, sinó també la restricció de l'accés a aquelles altres informacions que la poden fer identificable de forma indirecta.
10/03/2014
Possibilitat de difondre informació sobre un procés selectiu en el blog informatiu d'un grup municipal
CNS 8/2014
La difusió d'informació, en què consten dades personals, a través del blog d'un grup municipal podria estar habilitada per la llibertat d'informació reconeguda a l'article 20 CE, sempre que es tracti d'una informació veraç i de rellevància pública que hagi de prevaler sobre el deure de secret o en general sobre altres drets com el dret a la protecció de dades personals. En el cas examinat, i per la informació de què es disposa, no es pot concloure que concorrin aquestes circumstàncies.
06/03/2014
Comunicació de dades del Padró Municipal d'Habitants a la Generalitat de Catalunya per a una consulta sobre l'autodeterminació en l'àmbit de Catalunya
CNS 11/2014
L'article 16.3 de la LRBRL habilita la comunicació de les dades del padró a la Generalitat de Catalunya necessàries per a comprovar que les persones que volen participar en una consulta tinguin la condició de veïns d'un municipi de Catalunya.
26/02/2014
Informe sobre l'Avantprojecte de Llei de cooperatives
PD 2/2014
14/02/2014
Comunicació per part d'un regidor d'un ajuntament d'informació personal d'un empleat públic a un altre ens local
CNS 5/2014
En el cas concret examinat, per la informació de què es disposa, no es pot determinar si un regidor de l'ajuntament hauria obtingut, per raó del seu càrrec, informació personal d'un empleat públic d'aquest ens local, i si la revelació d'aquesta informació a un altre ens local podria vulnerar el deure de secret imposat per la LOPD.
07/02/2014
Enregistrament de les sessions del ple de la corporació municipal per part d'un diari digital local i la seva difusió a través d'Internet
CNS 60/2013
L'enregistrament i la difusió de les sessions del ple de l'ajuntament per part de tercers no requereix cap autorització des de la perspectiva de la normativa de protecció de dades personals, sinó només, en cas de tractar dades personals, el compliment de les obligacions i els principis establerts a la LOPD. El caràcter públic de les sessions del ple es veurà limitat en cas que l'ajuntament, en l'exercici de les seves competències decideixi aplicar l'excepció de l'article 70 LRBRL, és a dir, quan es tractin assumptes que puguin afectar els drets fonamentals dels ciutadans reconeguts en l'article 18.1 de la CE.
17/01/2014
Utilització de la informació municipal per part dels regidors per relacionar-se amb la ciutadania
CNS 59/2013
El tractament posterior de la informació personal obtinguda per un grup municipal, en exercici del seu dret d'accés reconegut a la legislació de règim local, per a qualsevol altra finalitat que difereixi o no pugui considerar-se subsumible en l'exercici de les funcions que corresponguin als regidors de què es tracti, sense consentiment dels afectats o altra habilitació legal, comportaria una actuació contrària al principi de qualitat de les dades.
19/12/2013
Informe en relació amb l'Avantprojecte de Llei pel qual es modifiquen diverses lleis en matèria audiovisual i de publicitat institucional per afavorir la transparència i la sostenibilitat del sector de la comunicació
PD 36/2013
12/12/2013
Denegació d'accés a informació sobre els resultats de les inspeccions i controls sanitaris i d'higiene realitzats a restaurants i bars d'una ciutat
IAI 27/2016
La normativa de protecció de dades no impediria l'accés a la informació desglossada per nom i adreça d'establiment relativa a la puntuació o nivell obtingut en els controls i inspeccions en matèria sanitària i d'higiene realitzades a bars i restaurants, sens perjudici que hi puguin concórrer altres límits que impossibilitin l'accés a aquesta informació. En canvi, l'accés a les dades relacionades amb incompliments, infraccions o sancions administratives la responsabilitat de les quals recaigui en les persones físiques titulars dels establiments, no resultaria respectuós amb el dret a la protecció de dades.
09/12/2013
Total de pàgines: 73