S'han trobat 43 resultats amb els descriptors Dades empresarials individuals
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual s'aprova el reglament de turisme de Catalunya
PD 14/2015
10/09/2015
Informe en relació amb el Projecte de Decret relatiu al procediment d'acreditació i atribució de la quota de representativitat institucional de les organitzacions empresarials més representatives en l'àmbit de Catalunya
PD 10/2015
06/07/2015
Cessió de dades en la justificació documental d'una subvenció municipal
CNS 17/2015
La comunicació a l'ajuntament dels pagaments efectuats per l'entitat beneficiària d'una subvenció a empresaris individuals que no ostenten la condició de comerciants, industrials o naviliers, a professionals liberals o a llurs treballadors en motiu del projecte subvencionat estaria habilitada per la Llei general de subvencions, si bé les dades personals cedides han de ser estrictament les necessàries, adequades i pertinents per comprovar l'adequada i correcta justificació de la subvenció.
16/04/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Subvencions
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades empresarials individuals
- Dades representant persona jurídica
- Dades sensibles
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Altres
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
Informe en relació amb l'Avantprojecte de Llei de comerç, serveis i fires
PD 1/2015
07/04/2015
Accés a les dades de nom i cognoms i NIF del titular d'un establiment
CNS 14/2015
La Llei 19/2013 habilita la comunicació de les dades relatives al nom i cognoms de la persona titular d'una determinada llicència d'activitat d'un establiment obert al públic. En canvi, a la vista de la sol·licitud analitzada no sembla justificada la divulgació del NIF d'aquesta persona.
20/03/2015
Possibilitat de publicar informació personal en base a la llei de transparencia
CNS 11/2015
La Llei catalana de transparència habilita la difusió de les retribucions percebudes pels empleats públics de l'ajuntament agrupades en funció dels nivells i els cossos, és a dir, sense indicació de la identitat de la persona concreta que ocupa un determinat lloc de treball. La Llei estatal de transparència habilita la difusió del nom i cognoms de l'empleat públic que té autoritzada la compatibilitat d'un segon lloc de treball, junt amb les dades relatives al lloc de treball ocupat i les dades de l'activitat per a la qual s'autoritza la compatibilitat. L'ajuntament ha de difondre una relació dels contractes i dels convenis de col·laboració administrativa duts a terme amb indicació de la informació prevista en aquest sentit, en ambdues lleis.
09/03/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades empresarials individuals
- Dades representant persona jurídica
- Dades treballadors
- Dades contacte treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
Informe en relació amb el Projecte de decret sobre els productors i operadors de mitjans de defensa fitosanitària de Catalunya
PD 9/2014
02/09/2014
Cessió d'informació relacionada amb una activitat de restauració per part de l'Ajuntament a una entitat de gestió de drets d'autor
CNS 53/2013
Determinades dades personals sobre el titular de la llicència d'obertura d'un local de restauració no es troben protegides per la normativa de protecció de dades, per aplicació de l'article 2.3 del RLOPD, i per tant la legitimitat de la comunicació d'aquestes dades a una Entitat de gestió de drets d'autor ha d'analitzar-se a partir d'altres normes. Tot i que la Llei de propietat intel·lectual no atorga específicament una capacitat o potestat inspectora, d'investigació o auditoria a les entitats de gestió i als seus representants, sí els atribueix la "gestió dels drets d'autor", en base a la qual no es pot descartar que el representant de l'Entitat tingui certament un interès legítim i directe, en els termes de l'article 37.3 de la LRJPAC, per tal d'accedir a la informació que sol·licita.
24/10/2013
Informe en relació amb l'Avantprojecte de Llei que regula el règim jurídic aplicable a la seguretat industrial dels establiments, les instal·lacions i els productes
PD 21/2013
15/07/2013
Difusió al web municipal de les despeses dels membres del consistori
CNS 48/2012
Des de la vessant del dret a la protecció de dades, res impedeix donar difusió a la informació relativa als subministradors d'un ens local que tenen consideració de persones jurídiques en el seu portal web, atès que resta exclosa de l'àmbit d'aplicació de la normativa de protecció de dades. En el cas de subministradors empresaris individuals, la difusió podria trobar habilitació a l'article 53 del TRLCSP, per la qual cosa no caldria comptar amb el consentiment dels afectats. Pel que fa a la difusió d'aquella informació que fa referència a l'alcalde, als regidors o als càrrecs de confiança, tot i que no existeixi una norma amb rang de llei que requereixi la seva publicació, aquesta seria conforme amb la normativa de protecció de dades si aquestes persones, com afectades, decideixen donar-hi difusió. Dit això, no es pot descartar que la difusió de la informació pugui realitzar-se, en qualsevol cas, de manera agregada.
08/11/2012
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades empresarials individuals
- DRETS HABEAS DATA
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Deure secret
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Regidors
Total de pàgines: 5