S'han trobat 43 resultats amb els descriptors Dades empresarials individuals
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es regula les societats agràries de transformació de Catalunya
PD 34/2012
18/10/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret relatiu a la venda de proximitat de productes agroalimentaris
PD 26/2012
27/07/2012
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es regula el funcionament i s'aprova l'aplicació del Registre públic de contractes de la Generalitat de Catalunya
PD 17/2012
05/07/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es modifica el Decret 168/1994, de 30 de maig, de reglamentació de les agències de viatges
PD 13/2012
26/06/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret d'establiments d'allotjament turístic i d'habitatges d'ús turístic del Departament d'Empresa i Ocupació
PD 16/2012
26/06/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret sobre la pesca-turisme i el turisme pesquer i aqüícola en aigües marítimes i continentals de Catalunya
PD 12/2012
24/05/2012
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre d'estructuració del sistema català de qualitat turística
PD 9/2012
27/04/2012
Accés per part d'una societat gestora de drets de propietat intel·lectual a dades sobre el titular d'un establiment de restauració
CNS 32/2011
En aquest cas es pot considerar que determinades dades personals sobre el titular de la llicència d'obertura d'un local de restauració no es troben protegides per la normativa de protecció de dades, per aplicació de l'article 2.3 del RLOPD, i per tant la legitimitat de la comunicació d'aquestes dades a una Entitat de gestió de drets d'autor ha d'analitzar-se a partir d'altres normes. Tot i que la Llei de propietat intel·lectual no atorga específicament una capacitat o potestat inspectora, d'investigació o d'auditoria a les entitats de gestió i als seus representants, sí els atribueix la "gestió dels drets d'autor", en base a la qual no es pot descartar que el representant de l'Entitat tingui certament un interès legítim i directe, en els termes que exigeix l'article 37.3 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, per tal d'accedir a la informació que sol·licita.
27/09/2011
Consulta relativa a l'accés a dades del Padró municipal d'habitants i de tramitació de l'IAE
CNS 16/2009
Es planteja la comunicació de dades del padró municipal d'habitants (PMH) i de l'IAE, dels ajuntaments a un ens públic d'una altra Administració. L'article 16.3 LBRL no habilita la comunicació de la dada relativa a l'existència d'un contracte de lloguer, per la qual cosa, i a manca d'una altra norma habilitant, la comunicació dels ajuntaments a aquest ens públic de les dades del contracte de lloguer aportat amb ocasió de la inscripció al PMH requereix el consentiment dels afectats. Pel que fa a les dades de l'IAE, partint de la consideració que el dipòsit de fiança no es pot considerar un recurs públic no tributari, la comunicació de les dades que serveixen per a la gestió de l'impost, requereix el consentiment previ de les persones afectades. Consegüentment, a manca de consentiment no és permesa aquesta comunicació de dades. En tot cas, cal tenir en compte el principi de qualitat de les dades, ex article 4 LOPD.
01/01/2009
Licitud de donar publicitat al contingut de les fitxes del Registre d’Interessos
CNS 16/2008
Les dades del Registre d'Interessos municipal poden constituir dades de caràcter personal i per tant resulten d'aplicació els principis i garanties de la legislació de protecció de dades. Tenint en compte el règim general de comunicació de dades de la LOPD (article 11), no sembla que hi hagi una norma amb rang de llei que habiliti amb caràcter general una publicació de les dades del Registre d'Interessos en un butlletí municipal, sense comptar amb el consentiment del titular de les dades, fora dels supòsits expressament previstos d'accés a les dades a favor dels membres de la corporació i de les persones que acreditin un interès legítim i directe, i per tant difondre les dades de forma generalitzada resultaria contrari a les previsions de la LOPD.
01/01/2008
Total de pàgines: 5