S'han trobat 78 resultats amb els descriptors Padró municipal habitants
Accés a dades d'empadronament d'un fill menor.
PT 46/2017
S'estima la reclamació, d'una banda per raons formals, perquè l'ajuntament va exigir al sol·licitant d'accés aportar el consentiment de l'altre progenitor, cosa que no resultava exigible, sense perjudici de donar audiència a aquest altre progenitor. Quant al fons, procedeix també l'estimació perquè el sol·licitant tenia dret a accedir a les dades d'empadronament del seu fill menor, encara que amb posterioritat a la sol·licitud s'hagués tramitat la baixa d'aquell empadronament per nova alta en aquell domicili (accés a històric del padró).
08/02/2018
Utilització de dades del Padró municipal d'habitants en un procés de participació ciutadana
CNS 47/2017
L’Ajuntament pot accedir a les dades del Padró per tal de posar en coneixement dels veïns del municipi la posada en marxa d’un procés participatiu relacionat amb el pressupost municipal, en virtut de les competències que en matèria de foment de la participació ciutadana té encomanades i atès que es tracta d’informació personal necessària per al seu correcte exercici.
16/10/2017
Sol·licitud d'un certificat d'empadronament per part d'una de les persones inscrites en el domicili
CNS 43/2017
La inclusió en els certificats o volants d’empadronament de les dades identificatives relatives al nom i cognoms de totes les persones empadronades en un mateix domicili als efectes d’acreditar la convivència, a sol·licitud d’una d’aquestes persones, no seria contrària a la normativa de protecció de dades de caràcter personal, d’acord amb l’article 6 l’LOPD en connexió amb l’article 7.f) de la Directiva 95/46/CE de protecció de dades o, quan escaigui, amb l’article 6.1.e) de l’RGPD.
02/10/2017
LLiurament d'informació del Padró municipal d'habitants a l'interessat i a d'altres administracions públiques
CNS 45/2017
La inclusió en els certificats d’empadronament de les dades identificatives relatives al nom i cognoms de totes les persones empadronades en un mateix domicili als efectes d’acreditar la convivència, a sol·licitud d’una d’aquestes persones, no seria contrària a la normativa de protecció de dades de caràcter personal, d’acord amb els articles 6 LOPD en connexió amb l’article 7.f) de la Directiva 95/46/CE de protecció de dades o, quan escaigui, amb l’article 6.1.e) de l’RGPD. Així mateix, la comunicació a altres administracions públiques de les dades identificatives relatives al nom i cognoms de totes les persones empadronades en un mateix domicili als efectes d’acreditar la convivència, tampoc seria contraria a la normativa de protecció de dades de caràcter personal, d’acord amb l’article 11.2.a) LOPD, en connexió amb els articles 16.3 LRBRL i 40.1 TRLMRLC, o quan escaigui, amb l’article 6.1.e) de l’RGPD, sempre que aquestes dades siguin necessàries per l’exercici de funcions de l’administració que requereix l’accés.
09/09/2017
Ús de les dades del Padró municipal d'habitants, del Cadastre immobiliari, i d'empreses de subministrament per a la detecció d'habitatges buits
CNS 19/2017
Si l’Ajuntament ja ha detectat prèviament l’existència de determinats habitatges desocupats a través dels sistemes explicitats a l’article 41.4 LDH, o a través d’altres mecanismes que s’hagin pogut establir, l’article 41.5 LDH habilita la comunicació a l’Ajuntament d’un llistat de consums anormalment baixos d’aigua, gas i electricitat, per sota del llindar establert, als efectes de comprovar la situació de desocupació. Es pot considerar habilitat i proporcionat l’accés al cadastre i al padró municipal d’habitants, per tal d’identificar els propietaris d’habitatges on no hi consta ningú empadronat. No resulta contrari a la normativa de protecció de dades que l’Ajuntament s’adreci a les persones propietàries, amb posterioritat a la detecció de la situació anòmala dels habitatges, per donar-los informació de les mesures previstes.
03/05/2017
Ús de les dades del Padró municipal d'habitants en la celebració d'una consulta popular
CNS 20/2017
En aquest cas, l’Ajuntament està habilitat per comprovar el compliment dels requisits de participació en la consulta popular no referendària que està valorant dur a terme mitjançant la consulta de les dades personals que consten en el Registre de participació en consultes populars no referendàries, de conformitat amb el procediment establert en la Llei 10/2014.
25/04/2017
Ús de les dades del padró municipal d'habitants per enviar una carta als veïns del municipi
CNS 12/2017
L’Ajuntament pot utilitzar les dades del Padró municipal d’habitants en exercici de les competències municipals i com a instrument de comunicació amb els veïns, per enviar una carta referida a la moció de censura i a les línies d’actuació del nou govern municipal.
22/03/2017
Utilització de dades del padró municipal per a una campanya de donació de sang
CNS 46/2016
La utilització de dades del Padró amb la finalitat d'enviar cartes personalitzades als veïns del municipi per a una campanya de donació de sang resulta conforme amb la legislació de protecció de dades (article 4 LOPD), en la mesura que el tractament es dugui a terme en exercici de competències municipals (article 71.1 del TRLMRLC) i que el domicili sigui una dada rellevant.
06/09/2016
Cessió de dades del padró municipal d'habitants a una advocada
CNS 40/2016
Partint de la base que les dades del Padró són confidencials en els termes previstos en la normativa reguladora (LRBRL, RPDTEL i TRLMRLC), que no es pot considerar que la comunicació de dades personals hagi de reportar cap benefici per a l'interès públic, i que, en canvi, la comunicació d'informació podria suposar una afectació per als drets i interessos d'un nombre indeterminat de persones físiques, la comunicació de la informació que sol·licita l'advocada no està suficientment justificada.
01/07/2016
Cessió de dades del padró municipal d'habitants a un Centre social per a gent gran
CNS 30/2016
La comunicació de dades contingudes en el Padró municipal d'habitants des de l'Ajuntament a una empresa municipal que gestiona un servei públic per comprovar la condició de veí dels usuaris, constitueix una cessió de dades que no està habilitada per l'article 16.3 de la LRBRL, perquè l'entitat cessionària no té la condició d'administració pública. No obstant això, no hi hauria impediment a l'esmentada cessió si l'empresa municipal ha establert un contracte d'encarregat del tractament amb l'Ajuntament titular del servei. També hi ha la possibilitat que l'empresa municipal, en base a l'article 11.2.c) de l'LOPD, faciliti la llista dels usuaris del servei a l'Ajuntament, el qual com a titular del servei pot fer la comprovació de la condició de veí d'aquests usuaris.
23/05/2016
Total de pàgines: 8