S'han trobat 78 resultats amb els descriptors Padró municipal habitants
Exercici del dret d'accés en nom d'un fill menor d'edat a les dades padronals d'aquest.
PT 146/2023
El progenitor que no disposa de la custòdia del fil va exercir el dret d'accés a dades padronals en nom d'aquest. S'estima la reclamació atès que l'Ajuntament no va donar resposta al reclamant. Pel que fa al fons, es considera que l'entitat té motius per desestimar de manera justificada la sol·licitud, ja que no és procedent l'accés a la informació padronal quan de la resolució judicial que regula la custòdia es desprèn que s'ha de preservar aquesta informació quan el progenitor no custodi ha d'exercir el seu dret de visita sota supervisió de tercers o fora del domicili.
29/02/2024
Utilització de les dades del Padró municipal d'habitants per enviar cartes als joves del municipi.
IP 102/2023
L'Ajuntament va consultar les dades del padró (en concret, la data de naixement i l'adreça postal del domicili habitual) per identificar les persones residents al municipi que farien 18 anys d'edat l'any 2022. Després va utilitzar les dades per enviar-los una carta i convidar-los a participar en la celebració d'aniversari organitzada pel consistori. Escau arxivar les actuacions, perquè l'ajuntament ha tractat les dades del padró segons el que preveuen l'article 5.1.a i 6.1.e de l'RGPD, per assolir una finalitat inclosa dins del seu àmbit competencial i que és compatible amb la triple finalitat que va justificar la recollida inicial de les dades, segons les previsions de l'art. 5.1.b de l'RGPD i la normativa reguladora del règim local.
04/12/2023
Comunicació de dades del Padró municipal d'habitants a la Direcció General de la Policia
CNS 12/2023
L’accés per part de la Direcció General de la Policia a les dades de caràcter personal del Padró municipal d'habitants relatives a persones estrangeres que es troben en situació irregular, per a l’exercici de les seves competències en matèria de control i permanència dels estrangers a Espanya pot trobar habilitació a la Disposició Addicional setena de la LRBRL, en la redacció donada per la L.O. 14/2003, d’acord amb les condicions que s’han exposat al fonament jurídic IV d’aquest dictamen. Aquest accés s’haurà de dur a terme preferentment per via telemàtica, aplicant les mesures de seguretat exigibles d’acord amb el RGPD, i deixant constància, a la Direcció General de la Policia, de cada accés, la identificació d’usuari, data i hora en què es va realitzar, com també de les dades consultades. No resulta necessari ni justificat des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, que l’ajuntament comuniqui d’ofici a la Direcció General de la Policia les dades de caràcter personal del Padró municipal d'habitants relatives a persones estrangeres que es troben en situació irregular.
14/07/2023
Accés a informació del Padró municipal d'habitants sobre els regidors/res de l'equip de govern municipal
CNS 42/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la regidora a la informació sobre les altes i baixes del Padró ocorregudes en el període especificat, incloent la data d’alta o baixa, sense que, a la vista del que s’exposa a la consulta, resulti justificat incloure el nom i cognoms, ni el número de DNI o l’adreça de les persones empadronades, ni cap altra dada que permeti relacionar la informació amb persones identificades o identificables. Pel que fa als regidors i regidores de l’equip de govern es poden identificar amb el seu nom i cognoms indicant la data en que s’ha produït l’alta o baixa, però no seria ajustat a la normativa de protecció de dades facilitar l’accés als certificats de convivència.
20/01/2023
Publicació a Internet de les actes del Ple de l'Ajuntament i del padró municipal d'habitants
CNS 34/2022
La normativa de protecció de dades personals no impedeix la difusió d’informació relativa a les persones difuntes. Les actes de les sessions del ple, pel que fa als actes debatuts, s’han de publicar a la seu electrònica de l’Ajuntament sense incloure categories de dades especialment protegides, o que afectin l’honor o la intimitat o que requereixin una especial protecció. En aquest cas caldria disposar del consentiment dels afectats per poder difondre les actes, o bé difondre la informació anonimitzada. Un cop transcorreguts 30 anys poden entrar en joc les previsions de l’article 36 de la Llei 10/2001. No hi ha una base jurídica que habiliti la difusió, amb un abast general, de la informació continguda als padrons municipals d’habitants al web de l’Ajuntament, sens perjudici de la difusió d’informació anonimitzada del padró.
02/12/2022
Implementació d'un registre per a actuacions de protecció civil en situacions d'emergència
CNS 22/2022
L’Ajuntament podria crear un registre dels veïns del municipi que, atesa la concurrència de certes circumstàncies, requeririen d’una actuació ràpida dels efectius de protecció civil en situacions d’emergència. La utilització de les dades del Padró a tal efecte resultaria compatible però la incorporació d’informació relativa a la salut de les persones requeriria el seu consentiment explícit.
08/09/2022
Comunicació d'informació anonimitzada del Padró municipal per a l'elaboració d'una eina predictiva en matèria de serveis socials
CNS 15/2022
La comunicació d’informació anonimitzada del Padró municipal a una empresa pública per a l’elaboració d’una eina predictiva en matèria de serveis socials no requeriria d’una base jurídica que la legitimés, en no resultar d’aplicació en aquests casos la legislació de protecció de dades. Ara bé, cal vetllar perquè el procés d’anonimització aplicat garanteixi que les persones físiques afectades no podran ser identificades per tercers sense esforços desproporcionats, així com avaluar els riscos d’una eventual reidentificació posterior d’aquestes persones i, si escau, adoptar les mesures escaients per mitigar-ho.
16/06/2022
Accés a les dades del padró de la persona denunciant.
IP 373/2021
A banda de les manifestacions de la persona denunciant, no es disposa de cap altre element que corrobori que una tercera persona va accedir a les dades del padró de l'ara denunciant. Accés que, d'altra banda, l'Ajuntament nega que s'hagi produït. Tampoc no es pot descartar que, tal i com assenyala l'entitat imputada, hagi estat una tercera persona o bé una consulta a un registre públic, la font de la informació. En conseqüència, procedeix arxivar el procediment en no poder acreditar que des de l'Ajuntament s'hagi permès un accés indegut a les dades del padró del denunciant.
26/05/2022
Consulta padró municipal.
PS 19/2022
S'acorda la incoació del procediment sancionador contra l'Ajuntament per fer un accés indegut al padró municipal de la dada del domicili particular de la persona denunciant i emprar-la per adreçar-li una resposta a una sol·licitud que havia presentat en la seva condició professional d'administradora de finques, enlloc d'enviar-li la resposta al domicili professional que havia assenyalat a tal efecte.
17/05/2022
Requeriment d'un certificat d'empadronament històric i col·lectiu per gestionar la prestació relativa a l'ingrés mínim vital
CNS 5/2022
L’organisme competent per gestionar l’ingrés mínim vital pot consular les dades del Padró municipal que resulten necessàries per a la tramitació de la prestació a l’INE. En cas de no coincidència amb les dades especificades en la sol·licitud de la prestació, aquest organisme pot requerir l’aportació del certificat d’empadronament històric i col·lectiu. En cas de no aportar-lo, pot requerir aquesta informació a l’Ajuntament sobre la base de l’habilitació que confereix l’article 28.2 de l’LPAC, llevat que alguna de les persones afectades s’hi oposi. En tot cas, és important advertir-les de les conseqüències d’aquesta oposició.
10/03/2022
Total de pàgines: 8