S'han trobat 78 resultats amb els descriptors Padró municipal habitants
Utilització de dades del Padró Municipal d'Habitants en la celebració de consultes populars
CNS 25/2016
La utilització de determinades dades del Padró amb la finalitat de comprovar que les persones que participen en una iniciativa de participació ciutadana en el municipi reuneixen els requisits de participació prèviament definits resulta conforme amb la legislació de protecció de dades si es duu a terme en exercici de competències municipals en què la condició de veí és un element essencial. Amb independència del sistema de votació que s'empri, cal vetllar pel compliment de la resta d'obligacions derivades de la normativa de protecció de dades, en especial el principi de qualitat, la confidencialitat i l'adopció de les mesures de seguretat necessàries.
04/05/2016
Utilització de dades personals en els processos de participació ciutadana
CNS 11/2016
L'Ajuntament pot emprar determinades dades del Padró amb la finalitat de comprovar que les persones que participen en una determinada iniciativa de participació ciutadana en el municipi reuneixen els requisits de participació prèviament definits, atès que el tractament es duria a terme en exercici de competències municipals (article 18 LRBRL) i en què la condició de veí és un element essencial. La utilització de sistemes de votació electrònica en aquests processos de participació requereix implementar un nivell alt de seguretat, en els termes que s'exposen en el dictamen.
04/04/2016
Utilització de les dades del Padró Municipal d'Habitants per informar d'un servei que l'Ajuntament organitza a l'escola bressol
CNS 67/2015
Es pot accedir a determinades dades del Padró amb la finalitat de posar-se en contacte amb els pares amb infants de 0 a 12 mesos i informar-los d'un servei que l'Ajuntament organitza a l'escola bressol municipal, atès que es tracta d'informació personal necessària per a l'exercici de les competències que el consistori té encomanades.
11/01/2016
Comunicació de dades del Padró municipal d'habitants a administracions d'altres estats
CNS 9/2015
La comunicació de dades del padró municipal d'habitants a administracions públiques d'altres països requereix comptar amb el consentiment de les persones afectades o amb una norma amb rang legal que habiliti la comunicació i alhora, en el cas que el país de destí no formi part de l'Espai Econòmic Europeu, complir amb el régim específic establert als articles 33 i 34 de l'LOPD per a les transferències internacionals de dades. S'ha de descartar la possibilitat de comunicar dades del padró municipal d'habitants a administracions públiques d'altres estats en base al que estableix l'article 16.3 de la LRBRL o l'article 21 de l'LOPD, atès que aquestes no tindrien cabuda en el concepte d'administració pública que estableix l'article 2 de la LRJPAC.
06/03/2015
Possibilitat de tractar dades del Padró Municipal d'Habitants per contactar amb les persones immigrants beneficiàries del servei de primera acollida
CNS 45/2014
La Regidora d'Integració pot tractar les dades del Padró necessàries per donar compliment a les funcions relatives al servei de primera acollida a les persones estrangeres inmigrades o persones retornades (Llei 10/2010), en concret, per posar-se en contacte amb aquestes persones. En cas que l'Ajuntament pugui articular un sistema a través del qual la Regidoria d'Integració només pugui accedir, amb vistes a la seva extracció en un fitxer temporal, a les dades del Padró necessàries en relació amb la finalitat prevista, aquesta opció resultaria ajustada a les exigències de la normativa de protecció de dades. En altre cas, caldria prioritzar l'opció que sigui l'àrea o servei encarregat del Padró la que faci l'extracció i comuniqui les dades a la Regidoria.
04/09/2014
Cessió de dades del Padró Municipal d'Habitants al Centre d'Atenció Primària per prestar la funció d'assistència social
CNS 44/2014
L'Ajuntament pot comunicar un llistat de les persones majors de 65 anys que consten empadronades en el municipi com integrants d'unitats familiars unipersonals al CAP per tal que aquest exerceixi correctament la seva prestació d'assistència social, atès que es considera que la dada domicili resulta rellevant per poder contactar amb el col·lectiu de persones a qui va dirigida tal prestació i poder informar-los al respecte.
02/09/2014
Utilització del Padró Municipal d'Habitants en la consulta sobre la remodelació d'una avinguda del municipi
CNS 10/2014
La utilització del Padró Municipal d'Habitants amb la finalitat de comprovar la condició de veí de les persones que participen en una consulta popular o en qualsevol altra forma prevista per les lleis per a la participació dels veïns en la gestió municipal, pot resultar adequada a la normativa de protecció de dades de caràcter personal. No obstant això, cal vetllar pel compliment de la resta d'obligacions derivades de la normativa de protecció de dades, en especial el principi de qualitat, la confidencialitat i l'adopció de les mesures de seguretat necessàries.
26/02/2014
Comunicació de dades del Padró Municipal d'Habitants a la Generalitat de Catalunya per a una consulta sobre l'autodeterminació en l'àmbit de Catalunya
CNS 11/2014
L'article 16.3 de la LRBRL habilita la comunicació de les dades del padró a la Generalitat de Catalunya necessàries per a comprovar que les persones que volen participar en una consulta tinguin la condició de veïns d'un municipi de Catalunya.
26/02/2014
Comunicació de dades del Padró Municipal d'Habitants a un centre escolar públic del municipi per recordar a les famílies el període de preinscripció escolar
CNS 14/2014
L'article 16.3 de la LRBRL habilita la comunicació de dades del Padró a un centre educatiu de la Generalitat de Catalunya, als efectes de posar-se en contacte amb les famílies per informar-les sobre el període de preinscripció escolar. La comunicació s'ha de limitar a les dades estrictament necessàries per a posar-se en contacte amb les famílies.
26/02/2014
Accés per part de l'Ajuntament al Padró Municipal d'Habitants per verificar l'ocupació dels habitatges de les entitats financeres
CNS 2/2014
Resulta admissible la utilització per part de l'Ajuntament de les dades del Cadastre i les del padró municipal d'habitants, als efectes de posar-se en contacte amb els propietaris. L'Ajuntament pot consultar el padró, als efectes de detectar si en un habitatge d'una entitat financera no hi ha persones empadronades (art. 41 LDH). Més enllà d'aquesta comprovació, en aquells casos en què hi hagi persones inscrites, no semblaria justificat tractar les dades d'aquestes persones amb aquesta finalitat inicial de detecció (principi de qualitat). Les companyies subministradores han de comunicar a l'Ajuntament la informació que els sigui requerida sobre consums anormals d'aigua, gas i electricitat associada a persones físiques identificades o identificables, per a les finalitats de comprovació previstes a l'article 41.5 de la LDH, quan s'hagi detectat prèviament una situació anòmala de l'habitatge.
03/02/2014
Total de pàgines: 8