S'han trobat 173 resultats amb els descriptors Matèries
Denegació d'accés a informació sobre moviments de la bestreta de caixa fixa de l'Àrea de Protocol d'una Diputació
IAI 15/2016
El dret a la protecció de dades no impedeix l'accés i l'obtenció de còpia per part d'un diputat provincial, de les factures i documents justificatius corresponents a la relació de moviments amb diferents targetes de crèdit vinculades a comptes corrents de titularitat pública, per la informació de què es disposa en emetre aquest informe sobre la informació continguda a les factures i documents justificatius a què es pretén accedir.
17/06/2016
Denegació d'accés a un llistat d'obligacions reconegudes per una Diputació en relació a una determinada persona
IAI 17/2016
El dret a la protecció de dades no impedeix l'accés d'un diputat provincial a totes les retribucions salarials íntegres percebudes per un funcionari de la diputació, si bé l'obtenció d'una còpia de la nòmina resultaria excessiva per a la finalitat descrita. El dret a la protecció de dades no impedeix l'accés d'un diputat a la informació sobre els contractes que hagi pogut establir la diputació amb un funcionari seu, amb obtenció, si escau d'una còpia de la factura emesa com a justificant del servei prestat.
10/06/2016
Denegació d'accés a l'expedient de contractació d'una persona treballadora d'una Diputació
IAI 18/2016
La normativa de protecció de dades no impedeix l'examen i obtenció de còpia per part d'un diputat provincial de la informació relativa a la persona concreta a què es refereix la sol·licitud que consti a l'expedient de la seva contractació per la diputació provincial, excloent-ne només aquelles dades que puguin qualificar-se com especialment protegides d'acord amb l'article 7 de l'LOPD.
10/06/2016
Denegació d'accés a informació sobre despeses a càrrec de comptes públics
IAI 12/2016
El dret a la protecció de dades no impedeix l'accés i l'obtenció de còpia per part d'un diputat provincial, de les factures i documents justificatius corresponents a la relació de moviments amb diferents targetes de crèdit vinculades a comptes corrents de titularitat pública, per la informació de què es disposa en emetre aquest informe sobre la informació continguda a les factures i documents justificatius a què es pretén accedir.
10/06/2016
Denegació d'accés a informació relacionada amb la bestreta de caixa fixa d'una Diputació
IAI 13/2016
El dret a la protecció de dades no impedeix l'accés i l'obtenció de còpia per part d'un diputat provincial, de les factures i documents justificatius corresponents a la relació de moviments realitzats amb la bestreta de caixa fixa vinculada a un compte de titularitat pública, per la informació de què es disposa en emetre aquest informe sobre la informació continguda a les factures i documents justificatius a què es pretén accedir.
10/06/2016
Denegació d'accés al salari de la persona que ocupa un determinat lloc de treball d'una Diputació
IAI 16/2016
La informació sobre la justificació de canvis en les retribucions complementàries previstes a la relació de llocs de treball, no es pot considerar informació personal, atès que, en principi no ha d'obeir a les circumstàncies de la persona que ocupa el lloc de treball. El dret a la protecció de dades no impedeix l'accés d'un diputat provincial a totes les retribucions íntegres percebudes per la persona que ocupa el lloc de "Cap de protocol, premsa i comunicació".
08/06/2016
Denegació d'accés a dades retributives individualitzades de les persones treballadores d'una empresa pública
IAI 9/2016
La normativa de protecció de dades no impedeix, en principi, lliurar informació sobre la plantilla i la relació de llocs de treball de les entitats reclamades ni a la identificació de les persones que ocupen o han ocupat qualsevol lloc de treball fora de conveni. Pel que fa a les retribucions íntegres associades als llocs de treball, prevaldria el dret d'accés en el cas dels llocs de personal directiu o de personal que ocupa llocs de confiança o d'especial responsabilitat dins de l'organització, mentre que per la resta de treballadors no sembla justificat un accés individualitzat més enllà de la possibilitat de facilitar la informació sobre les retribucions agrupada per categories o les retribucions associades als diferents llocs de treball.
23/05/2016
Accés d'un regidor als padrons de l'IBI i de vehicles del municipi
CNS 21/2016
Tot i que no es pot descartar la possibilitat que un regidor pugui accedir a informació individualitzada sobre recaptació de tributs, tenint en compte la finalitat de l'accés, l'amplitud de la sol·licitud i l'especial reserva que imposa la normativa aplicable, el principi de minimització portaria a facilitar la informació de manera agregada, o de manera individualitzada a través de llistats anonimitzats que no permetin establir una correlació entre les persones afectades, els immobles o vehicles afectats i la recaptació respecte cadascun d'ells. En la mesura que el regidor accedeix a la informació sol·licitada per al compliment de les seves funcions legítimes, i atesa la jurisprudència, en principi no hi ha d'haver obstacle per tal que aquest accés es produeixi amb l'acompanyament d'un assessor, quan aquest assessorament es realitza amb la finalitat de dotar d'efectivitat el dret del regidor.
19/04/2016
Accés d'un regidor a informació de les persones beneficiàries de prestacions socials
CNS 7/2016
L'accés a la informació sobre les subvencions atorgades pels serveis socials, sense identificar el motiu de la subvenció i sense que es pugui inferir, pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar la documentació de què disposa l'Ajuntament per a l'exercici de les seves funcions, independentment de la seva condició de membres del govern o de l'oposició. Ara bé, si la informació sol·licitada contingués dades sobre informació especialment protegida o dades mereixedores d'una especial reserva o confidencialitat en atenció a la concurrència de determinades circumstàncies qualificades (per exemple, dades de menors atesos pels serveis socials, dades relacionades amb la violència de gènere, dades que afectin la seguretat de les persones, etc, o que permeten obtenir-ne un perfil) i atesos els termes en què es formula la sol·licitud, el dret a la protecció de dades pot justificar una limitació del dret d'accés. A aquests efectes es podria lliurar la informació anonimitzada o mitjançant un sistema de codificació que no permeti identificar les persones afectades.
14/03/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Subvencions
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Subvencions
- Regidors
- Publicitat activa
- Subvencions
Denegació d'accés a informació sobre el personal d'un Ajuntament i les seves retribucions
IAI 6/2016
El dret a la protecció de dades de caràcter personal no impedeix l'accés de la persona reclamant, que té la condició de regidor, a una relació del personal de l'Ajuntament amb indicació del nom, càrrec i retribucions brutes percebudes per tots els conceptes durant l'any 2014, en tractar-se d'informació necessària per a l'exercici de les funcions que li corresponen com a regidor a l'oposició en aquest Ajuntament.
02/03/2016
Total de pàgines: 18