S'han trobat 738 resultats amb els descriptors DRETS HABEAS DATA
Comunicació de dades per part del concessionari d'un servei públic a l'ajuntament que és titular del servei
CNS 36/2011
L'Ajuntament, en tant que administració pública titular del servei, podrà accedir a tota la informació personal que hagi tractat l'entitat concessionària per a la prestació del servei de gestió d'instal·lacions esportives. La comunicació de dades personals des dels fitxers de titularitat privada de l'entitat concessionària a l'Ajuntament podria trobar habilitació en l'article 11.2.c) de la LOPD, si els clients de l'entitat concessionària, en el moment de donar les seves dades personals, coneixen la titularitat municipal del servei, en la mesura que aquestes dades siguin necessàries per poder desenvolupar, complir i controlar la relació jurídica que l'empresa manté amb ells i que lliurement han acceptat. L'Ajuntament, com a cessionari de les dades que li faciliti l'entitat concessionària, tenint en compte que no ha recollit les dades directament de l'interessat, hauria de complir amb el deure d'informació d'acord amb l'apartat 4 de l'article 5 de la LOPD, llevat que les persones interessades n'hagin estat informades anteriorment.
22/12/2011
Comunicació de dades per part del concessionari d'un servei públic a l'ajuntament que és titular del servei
CNS 37/2011
L'Ajuntament, en tant que administració pública titular del servei, podrà accedir a tota la informació personal que hagi tractat l'entitat concessionària per a la prestació del servei de gestió d'instal·lacions esportives. La comunicació de dades personals des dels fitxers de titularitat privada de l'entitat concessionària a l'Ajuntament podria trobar habilitació en l'article 11.2.c) de la LOPD, si els clients de l'entitat concessionària, en el moment de donar les seves dades personals, coneixen la titularitat municipal del servei, en la mesura que aquestes dades siguin necessàries per poder desenvolupar, complir i controlar la relació jurídica que l'empresa manté amb ells i que lliurement han acceptat. L'Ajuntament, com a cessionari de les dades que li faciliti l'entitat concessionària, tenint en compte que no ha recollit les dades directament de l'interessat, hauria de complir amb el deure d'informació d'acord amb l'apartat 4 de l'article 5 de la LOPD, llevat que les persones interessades n'hagin estat informades anteriorment.
22/12/2011
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es regula el Registre del sector de l'alimentació animal i de l'àmbit dels subproductes animals
PD 26/2011
07/11/2011
Obtenció del consentiment per a l'aplicació de descomptes en un servei públic i cessió a altres gestors del servei.
CNS 33/2011
No es considera ajustat a la normativa de protecció de dades sol·licitar en la mateixa clàusula un consentiment per al tractament de dades per part de l'entitat i per part de terceres empreses de forma generalitzada o indistinta. Cal informar els usuaris que les seves dades es recullen per tal que l'entitat efectuï determinat descompte i, de forma diferenciada, sol·licitar el consentiment per a cedir les dades a terceres empreses (art. 11 LOPD). Quan s'incorpori una nova empresa al projecte no cal fer una nova comunicació a tots els usuaris registrats abans de cedir les dades (ni, lògicament, serà necessari rebre justificants de recepció), sempre que la informació es doni en els termes apuntats en aquest dictamen (concreció suficient de la finalitat del tractament, del tipus d'activitat de les empreses, i actualització del llistat d'empreses en la pàgina web de l'entitat). En aplicació de l'article 5.4 de la LOPD, no és necessari que les empreses destinatàries de les dades informin els usuaris, sempre que aquests hagin estat informats prèviament per l'entitat.
11/10/2011
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es crea el Registre de plantacions fruiteres de Catalunya
PD 21/2011
10/10/2011
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es regula el Sistema d'assessorament agrari de Catalunya
PD 18/2011
12/09/2011
Informe en relació amb el Projecte de Decret de modificació del Decret 285/2006, de 4 de juliol, pel qual es desenvolupa la Llei 14/2003, de 13 de juny, de qualitat agroalimentària
PD 16/2011
07/09/2011
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual s'aprova la presentació de sol·licituds mitjançant l'ús de mitjans electrònics en el marc de les convocatòries de beques i ajuts que gestiona l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerc
PD 12/2011
18/07/2011
Difusió de dades dels treballadors a través del web
CNS 18/2011
La difusió d'informació de les dades del personal d'un Consorci sanitari, relatives als seus noms i cognoms, professió i centre de treball a través d'internet, en adreçar-se a una pluralitat indeterminada de destinataris, constitueix una cessió de dades, i per tant la seva publicació requereix el consentiment de les persones afectades, o en el seu defecte, una norma amb rang de llei que l'habiliti. En el cas del personal mèdic del Consorci i amb la finalitat de fer possible l'elecció de metge, aquesta difusió al web corporatiu trobaria el seu empara legal en les lleis 41/2002 i 44/2003. En el cas del personal estatutari sanitari no afectat per la possibilitat d'elecció de metge, i del personal estatutari no sanitari, el Consorci haurà de valorar en atenció a les funcions que tinguin atribuïdes, la pertinença de la difusió de les seves dades al web del Consorci, sempre tenint en consideració el principi de qualitat i proporcionalitat de les dades. I en tots els casos, el deure d'informació previst a l'article 5 LOPD.
20/05/2011
Implantació d'un sistema de control horari mitjançant empremta digital en una Administració Pública
CNS 17/2011
La instal·lació d'un sistema de control d'accés i horari basat en la identificació dels treballadors d'una Administració pública mitjançant el patró biomètric comporta el tractament de dades personals. En la mesura que la recollida d'aquestes dades biomètriques es realitzi dins d'una relació jurídica laboral o administrativa i tingui com a finalitat el control, precisament, del seu compliment, l'Administració pot tractar-les i recollir-les sense necessitat de requerir el consentiment dels afectats. En aquest cas, el compliment del deure d'informació haurà de produir-se en el moment de la recollida inicial del patró biomètric.
05/05/2011
Total de pàgines: 74