S'han trobat 3.911 resultats
Cessió per part d'un ajuntament de dades personals dels seus treballadors a un sindicat
CNS 38/2011
Per aplicació de l'article 11 de la LOPD, llevat que existeixin altres normes amb rang legal diferents a les analitzades que habilitin la cessió de les dades, cal disposar en qualsevol cas del consentiment dels titulars de les dades, per tal de comunicar al sindicat el llistat en el que es relaciona empleats públics amb nom i cognoms i import total a percebre per ajuts socials. Si les normes de Regulació de la composició i funcionament de la Comissió d'Acció Social expliciten la participació dels representants sindicals en l'atorgament dels ajuts, i a més, la convocatòria pública dels ajuts també permet conèixer clarament als treballadors que presenten una sol·licitud que els representants sindicals que formen part de la Comissió podran tenir accés a les dades, la comunicació de les dades a aquests representants es podria dur a terme. Respecte les dades de salut, per aplicació de l'article 7.3 de la LOPD, es poden cedir a la secció sindical les dades personals que hagi consentit expressament la persona interessada.
22/12/2011
Cessió de dades del Padró municipal d'habitants a altres serveis del municipi amb la finalitat de prevenir situacions de violència masclista
CNS 40/2011
L'accés a les dades personals del Padró per part del departament de serveis socials d'un mateix ajuntament no és pròpiament una cessió de dades, atès que forma part de la mateixa persona jurídica, però només serà possible si la finalitat per la qual se sol·licita resulta compatible amb la del Padró i la dada domicili resulta rellevant. La seva comunicació però, a una altra administració pública, sense consentiment, sí que és una cessió que troba habilitació, en el cas examinat, a la LRBRL, atès que es realitzaria per a l'exercici de competències legalment atribuïdes i per assumptes en què l'adreça resulta rellevant. La cessió de dades diferents a les del Padró a una altra administració, sense consentiment, per dur a terme actuacions en matèria de prevenció, atenció, assistència, protecció, recuperació i reparació integral de situacions de violència masclista, compta amb habilitació legal, tant en la pròpia LOPD, en tractar-se d'una cessió entre administracions per a l'exercici de competències que versen sobre una mateixa matèria, com en la Llei 5/2008, del 24 d'abril, del dret a les dones a eradicar la violència masclista.
21/12/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 42/2011, referent a l’Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona
PS 42/2011
Les càmeres de videovigilància instal·lades per al control d'accessos, no poden ésser utilitzades per a finalitats diferents, com ara el control dels trballadors del centre. Per altra banda, cal vetllar perquè els llocs d'emplaçaments de les càmeres i els angles de visió siguin els adequats per assolir la finalitat aprovada per al sistema de videovigilància. Articles aplicats: 4 de la LOPD, 44.3.d de la LOPD i 7 Instrucció 1/2009
21/12/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 44/2011, referent al Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, de la Generalitat de Catalunya.
PS 44/2011
La implantació d'un sistema de videovigilància amb enregistrament d'imatges amb finalitat de seguretat de l'edifici, sense la prèvia creació del fitxer mitjançant disposició general, constitueix una infracció greu. D'altra banda, és una infracció greu la vulneració del principi de proporcionalitat per tractar imatges de persones que transiten a la via pública de manera excessiva en relació a la finalitat perseguida (vigilància de les instal·lacions). Articles aplicats: 4, 20, 44.3.a i 44.3.c de la LOPD; 5 i 9 de la Instrucció 1/2009; LO 4/1997; Decret 134/1999.
15/12/2011
Informe sobre el Projecte d'Ordre per la qual es regula el Registre de Certificats de Professionalitat i Acreditacions Parcials Acumulables de Catalunya, i s'estableix el procediment per a la seva acreditació, inscripció i expedició
PD 32/2011
12/12/2011
Informe sobre el Projecte de Reglament regulador de la creació i supressió de diversos fitxers que contenen dades de caràcter personal de l'Ajuntament de Martorell i del seu Patronat
PD 31/2011
02/12/2011
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 49/2010, instat contra el Servei Català de la Salut.
PT 49/2010
El dret d'accés s'ha fet efectiu si el responsable del fitxer posa a disposició de la persona interessada la informació objecte del dret d'accés, mitjançant qualsevol dels sistemes de l’article 28 del RLOPD, sempre i quan no s’hagi optat en la sol·licitud d'accés per un mitjà concret. Articles aplicats: art. 15 LOPD
02/12/2011
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 15/2009, del 22 de juliol, de mediació en l'àmbit del dret privat
PD 28/2011
01/12/2011
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 34/2011, instat pel Sr. XXX contra l’Ajuntament de Lleida
PT 34/2011
S’estima la reclamació de tutela del dret oposició des d’una òptica formal per no resoldre la sol·licitud en el termini de 10 dies, i, quant al fons, s'estima respecte a la publicació al tauler edictal per haver-se superat el termini previst a l’efecte, i es desestima respecte a la publicació al BOP perquè l'edicte publicat al BOP ha de respectar els principis d’integritat i inalterabilitat. Articles aplicats: Art. 5.4, 6.4 i 11.2.a) LOPD, 59.5 LRJPAC i 1.2 de la Llei 11/2007
01/12/2011
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 35/2011, instat per la Sra. XXX contra l’Ajuntament de Lleida
PT 35/2011
S’estima la reclamació de tutela del dret oposició des d’una òptica formal per no resoldre la sol·licitud en el termini de 10 dies, i, quant al fons, s'estima respecte a la publicació al tauler edictal per haver-se superat el termini previst a l’efecte, i es desestima respecte a la publicació al BOP perquè l'edicte publicat al BOP ha de respectar els principis d’integritat i inalterabilitat. Articles aplicats: Art. 5.4, 6.4 i 11.2.a) LOPD, 59.5 LRJPAC i 1.2 de la Llei 11/2007
01/12/2011
Total de pàgines: 392