S'han trobat 109 resultats amb els descriptors Regidors
Accés d'un grup municipal a una relació de totes les sancions imposades per la policia local que han prescrit durant els anys 2011 a 2015
CNS 38/2016
Es recomana facilitar al regidor, d'una banda, una llista amb la identitat de les persones infractores, l'import global prescrit, el nombre de prescripcions i el motiu, sense incloure la infracció comesa ni la quantia concreta de cada sanció, i de l'altra, una llista de les prescripcions, indicant el tipus d'infracció, l'import de la sanció, i el motiu de la prescripció, sense associar-ho a cap persona concreta. Comunicar la informació en els termes indicats, en referència al periode sol·licitat (2011 a 2015), podria donar correcte compliment a l'exercici de les funcions de control i fiscalització legalment atribuïdes al regidor, sense forçar els principis de la protecció de dades.
20/06/2016
Denegació d'accés a informació de les persones que són o han estat titulars de targetes de crèdit vinculades a comptes públics entre els anys 2007 i 2016
IAI 11/2016
El dret a la protecció de dades no impedeix l'accés d'un diputat al llistat de persones que han estat titulars de targetes de crèdit vinculades a comptes de la Diputació i d'altres organismes dependents, encara que ho fossin en mandats anteriors a l'any de presa de possessió de la persona sol·licitant, com a càrrec electe. Tampoc hi ha impediment en l'obtenció de còpia de la documentació sol·licitada. Atesa la finalitat de l'accés, les targetes i els comptes es poden identificar indicant només algunes xifres del número corresponent.
17/06/2016
Denegació d'accés a un llistat d'obligacions reconegudes per una Diputació en relació a una determinada persona
IAI 17/2016
El dret a la protecció de dades no impedeix l'accés d'un diputat provincial a totes les retribucions salarials íntegres percebudes per un funcionari de la diputació, si bé l'obtenció d'una còpia de la nòmina resultaria excessiva per a la finalitat descrita. El dret a la protecció de dades no impedeix l'accés d'un diputat a la informació sobre els contractes que hagi pogut establir la diputació amb un funcionari seu, amb obtenció, si escau d'una còpia de la factura emesa com a justificant del servei prestat.
10/06/2016
Denegació d'accés a l'expedient de contractació d'una persona treballadora d'una Diputació
IAI 18/2016
La normativa de protecció de dades no impedeix l'examen i obtenció de còpia per part d'un diputat provincial de la informació relativa a la persona concreta a què es refereix la sol·licitud que consti a l'expedient de la seva contractació per la diputació provincial, excloent-ne només aquelles dades que puguin qualificar-se com especialment protegides d'acord amb l'article 7 de l'LOPD.
10/06/2016
Denegació d'accés al salari de la persona que ocupa un determinat lloc de treball d'una Diputació
IAI 16/2016
La informació sobre la justificació de canvis en les retribucions complementàries previstes a la relació de llocs de treball, no es pot considerar informació personal, atès que, en principi no ha d'obeir a les circumstàncies de la persona que ocupa el lloc de treball. El dret a la protecció de dades no impedeix l'accés d'un diputat provincial a totes les retribucions íntegres percebudes per la persona que ocupa el lloc de "Cap de protocol, premsa i comunicació".
08/06/2016
Denegació d'accés a un contracte de cessió de renda vitalícia entre una Diputació i unes persones determinades
IAI 14/2016
El dret a la protecció de dades no impedeix l'accés i l'obtenció de còpia per part d'un diputat provincial de la informació relativa a la constitució d'una renda vitalícia en favor de dues persones identificades a la sol·licitud.
06/06/2016
Accés d'un regidor a dades personals obrants en unes diligències d'investigació de la Fiscalia
CNS 28/2016
L'accés d'un regidor a informació pot ser pertinent si resulta necessari i proporcionat per al desenvolupament de les concretes funcions d'aquest, en relació amb matèries o àmbits concrets. Amb l'excepció que el Jutjat d'Instrucció hagi decretat el secret de sumari, la rellevància d'algunes de les persones afectades dins l'organigrama de l'Ajuntament, juntament amb el caràcter limitat de les dades que es sol·liciten (nom i cognoms, i càrrecs, de persones investigades o citades com a testimonis) i l'objecte de les diligències penals (presumptes irregularitats en determinades nòmines) pot habilitar l'accés sol·licitat.
31/05/2016
Accés d'un regidor als padrons de l'IBI i de vehicles del municipi
CNS 21/2016
Tot i que no es pot descartar la possibilitat que un regidor pugui accedir a informació individualitzada sobre recaptació de tributs, tenint en compte la finalitat de l'accés, l'amplitud de la sol·licitud i l'especial reserva que imposa la normativa aplicable, el principi de minimització portaria a facilitar la informació de manera agregada, o de manera individualitzada a través de llistats anonimitzats que no permetin establir una correlació entre les persones afectades, els immobles o vehicles afectats i la recaptació respecte cadascun d'ells. En la mesura que el regidor accedeix a la informació sol·licitada per al compliment de les seves funcions legítimes, i atesa la jurisprudència, en principi no hi ha d'haver obstacle per tal que aquest accés es produeixi amb l'acompanyament d'un assessor, quan aquest assessorament es realitza amb la finalitat de dotar d'efectivitat el dret del regidor.
19/04/2016
Accés d'un regidor a informació de les persones beneficiàries de prestacions socials
CNS 7/2016
L'accés a la informació sobre les subvencions atorgades pels serveis socials, sense identificar el motiu de la subvenció i sense que es pugui inferir, pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar la documentació de què disposa l'Ajuntament per a l'exercici de les seves funcions, independentment de la seva condició de membres del govern o de l'oposició. Ara bé, si la informació sol·licitada contingués dades sobre informació especialment protegida o dades mereixedores d'una especial reserva o confidencialitat en atenció a la concurrència de determinades circumstàncies qualificades (per exemple, dades de menors atesos pels serveis socials, dades relacionades amb la violència de gènere, dades que afectin la seguretat de les persones, etc, o que permeten obtenir-ne un perfil) i atesos els termes en què es formula la sol·licitud, el dret a la protecció de dades pot justificar una limitació del dret d'accés. A aquests efectes es podria lliurar la informació anonimitzada o mitjançant un sistema de codificació que no permeti identificar les persones afectades.
14/03/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Subvencions
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Regidors
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Matèries
- Subvencions
- Regidors
- Publicitat activa
- Subvencions
Denegació d'accés a informació sobre el personal d'un Ajuntament i les seves retribucions
IAI 6/2016
El dret a la protecció de dades de caràcter personal no impedeix l'accés de la persona reclamant, que té la condició de regidor, a una relació del personal de l'Ajuntament amb indicació del nom, càrrec i retribucions brutes percebudes per tots els conceptes durant l'any 2014, en tractar-se d'informació necessària per a l'exercici de les funcions que li corresponen com a regidor a l'oposició en aquest Ajuntament.
02/03/2016
Total de pàgines: 11