S'han trobat 731 resultats amb els descriptors TRANSPARÈNCIA
Accés a informació sobre la prestació del servei de subministrament d'aigua potable
CNS 8/2023
En el present cas, en atenció a la informació de què es disposa, no es pot considerar justificat l’accés de la persona sol·licitant a una còpia del padró d’usuaris del servei de subministrament d’aigua potable en una urbanització del municipi, dels contractes d’abastament i dels rebuts liquidats entre maig de 2022 i febrer de 2023, ni tampoc a les dades personals que puguin constar en el sistema del registre comptable implantat durant la substitució en la prestació d’aquest servei. Tanmateix, no hi hauria inconvenient, si s’escau, en facilitar-li informació econòmica, desglossada i agregada sobre el cost derivat de la prestació del servei, en els termes indicats en el dictamen.
11/04/2023
Denegació d'accés a informació sobre complements retributius i formació del personal laboral
IAI 17/2023
Pel que fa al llistat de persones que han rebut complements de productivitat en els darrers quatre anys, així com el seu import, criteris i càlcul sol·licitat, la normativa de protecció de dades no impedeix l’accés d’aquesta informació de tots els empleats laborals del Consell Comarcal. Pel que fa al llistat de persones que han rebut els plusos i/o altres complements salarials en els darrers quatre anys, l’accés només està justificat respecte del personal laboral que ocupa alts càrrecs, llocs directius, de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat, o que implica alts nivells retributius. En canvi, pel que fa a la resta del personal laboral, l’accés està justificat només si aquesta informació es facilita sense identificar per categories i substituint el nom i cognoms de les persones treballadores per un codi que no permeti identificar-les. Pel que fa a la informació sobre la formació dels treballadors en els darrers quatre anys, la normativa de protecció de dades personals no impedeix l’accés. Cal recordar, que la persona representant dels treballadors està sotmesa al deure de sigil professional i de secret.
03/04/2023
Denegació d'accés a informació relativa a un procés d'estabilització de la Generalitat
IAI 25/2023
Prenent en consideració els termes en que es formula la reclamació la normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació sol·licitada amb la prèvia pseudonimització de les dades personals.
03/04/2023
Denegació d'accés a informació sobre les retribucions dels treballadors d'un Ajuntament
IAI 23/2023
La normativa de protecció de dades permet, en aquest cas, l’accés al delegat sindical a una còpia dels decrets de l’alcaldia d’aprovació de la nòmina del personal de l’Ajuntament, prèvia anonimització de les dades dels empleats públics afectats i limitant-ne l’accés, si escau, a qualsevol altra informació que hi pugui constar en els dits decrets que excedeixi de l’objecte de la seva reclamació, en virtut del principi de minimització de les dades (art. 5.1.c de l’RGPD). No obstant això, sí que seria possible facilitar la informació merament identificativa que consti als decrets de l’alcaldia relativa a l’alcalde/alcaldessa, en els termes que han estat exposats.
23/03/2023
Publicació de dades personals en les actes del Ple d'un Ajuntament
CNS 2/2023
L’Ajuntament pot mantenir publicades al portal les actes del ple que resultin necessàries per complir les obligacions establertes a la llei de transparència. En aquest cas, les actes del ple, es poden publicar a la seu electrònica de l’Ajuntament amb les dades identificatives (nom i cognoms) per raó del càrrec, sense incloure, d’acord amb el principi de minimització de les dades, la publicació de la signatura manuscrita. Pel que fa al temps que es recomana mantenir publicades les actes integres del Ple, aquest s’ha de limitar temporalment al període necessari per assolir la finalitat que justifica la publicació de les dades. Pel que fa a la possible sol·licitud d’accés que es pugui plantejar respecte aquestes actes, no caldria anonimitzar les dades merament identificatives (en concret, nom, cognoms) de la persona exregidora que va intervenir per motiu del seu càrrec. Pel que fa a la signatura manuscrita, no estaria justificat l’accés.
23/03/2023
Denegació d'accés a informació sobre unes places ocupades de forma temporal
IAI 22/2023
Prenent en consideració els termes en que es formula la reclamació la normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació sol·licitada amb la prèvia pseudonimització de les dades personals.
21/03/2023
Denegació d'accés a informació sobre el nomenament accidental de l'interventor d'un Ajuntament
IAI 20/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés a una còpia de l’informe emès per la Direcció General de l’Administració Local, relatiu a l’autorització d’una persona funcionària per ocupar amb caràcter accidental el lloc de treball d’interventor en l’Ajuntament i a la informació relativa a les retribucions complementàries d’aquest lloc de treball. Ara bé, l’accés als informes emesos per qui ha exercit la funció interventora amb caràcter accidental dependrà de les dades personals que estiguin afectades, prenent en consideració el seu contingut i l’aplicació dels límits relatius a la protecció de dades a què fa referència els articles 23 i 24 de l’LTC, en els termes que s’han exposat.
20/03/2023
Denegació d'informació relativa a processos selectius
IAI 16/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés del reclamant, en cas que sigui delegat d’una organització sindical que tingui la condició de més representativa, a la informació sobre les dades de formació, l’experiència professional, així com la puntuació respecte els mèrits i altres elements valoratius que hagin estat tinguts en compte en el procés de selecció i les puntuacions atorgades en relació amb l’afectat, en cas que hagués estat seleccionat en un procés selectiu. En cas que el reclamant no pertanyi a una organització sindical que tingui la condició de més representativa, la informació s’ha de limitar a la identitat de la persona seleccionada en un procés selectiu -si escau, el secretari municipal- i les puntuacions obtingudes en els diferents mèrits o proves. No sembla justificat l’accés a l’informe de vida laboral, atesa la informació que s’hi conté, en cas que l’ajuntament en disposi.
20/03/2023
Denegació d'accés a informació sobre un procés selectiu
IAI 18/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés del reclamant, es cas que sigui delegat d’una organització sindical que tingui la condició de més representativa, a la informació sobre les dades de formació, l’experiència professional, així com la puntuació respecte els mèrits i altres elements valoratius que hagin estat tinguts en compte en el procés de selecció i les puntuacions atorgades en relació amb l’afectat. En cas que el reclamant no pertanyi a una organització sindical que tingui la condició de més representativa, la informació s’ha de limitar a la identitat de la persona seleccionada en un procés selectiu -si escau, el treballador afectat- i les puntuacions obtingudes en els diferents mèrits o proves.
20/03/2023
Denegació d'accés a informació sobre queixes i denúncies relacionades amb l'ús del català
IAI 14/2023
La normativa de protecció de dades no regula el tractament de dades personals relatives a persones jurídiques, per tant, no suposaria un impediment per poder lliurar a la persona reclamant la informació sol·licitada referida a persones jurídiques. Ara bé, la normativa de protecció de dades no permet accedir al nom dels establiments on s’hagin realitzat les actuacions, per l’organisme reclamat en el període indicat o altra informació que permeti identificar, encara que sigui de manera indirecta, les persones físiques titulars dels mateixos (inclosos els empresaris individuals).
17/03/2023
Total de pàgines: 74