S'han trobat 121 resultats amb els descriptors Administració autonòmica
Informe en relació amb la proposta de Resolució per la qual s'acorda la modificació dels fitxers de dades de caràcter personal gestionats per l'Oficina Antifrau de Catalunya
PD 3/2012
26/03/2012
Cessió d'informació personal entre administracions als efectes del control del dipòsit de fiances
CNS 10/2012
La cessió de les dades i documents que consten en els expedients d'ajuts per al pagament de lloguers a un ens de dret públic de la Generalitat, per tal que aquest pugui exercir la inspecció sobre l'obligació que tenen els propietaris d'habitatges arrendats de dipositar la fiança en el Registre de fiances dels contractes de lloguer de finques urbanes, requereix, a manca d'habilitació legal, el consentiment de les persones titulars de les dades.
29/02/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es regula el Registre oficial d'empreses proveïdores de material vegetal
PD 34/2011
24/01/2012
Cessió de dades del Padró municipal d'habitants a altres serveis del municipi amb la finalitat de prevenir situacions de violència masclista
CNS 40/2011
L'accés a les dades personals del Padró per part del departament de serveis socials d'un mateix ajuntament no és pròpiament una cessió de dades, atès que forma part de la mateixa persona jurídica, però només serà possible si la finalitat per la qual se sol·licita resulta compatible amb la del Padró i la dada domicili resulta rellevant. La seva comunicació però, a una altra administració pública, sense consentiment, sí que és una cessió que troba habilitació, en el cas examinat, a la LRBRL, atès que es realitzaria per a l'exercici de competències legalment atribuïdes i per assumptes en què l'adreça resulta rellevant. La cessió de dades diferents a les del Padró a una altra administració, sense consentiment, per dur a terme actuacions en matèria de prevenció, atenció, assistència, protecció, recuperació i reparació integral de situacions de violència masclista, compta amb habilitació legal, tant en la pròpia LOPD, en tractar-se d'una cessió entre administracions per a l'exercici de competències que versen sobre una mateixa matèria, com en la Llei 5/2008, del 24 d'abril, del dret a les dones a eradicar la violència masclista.
21/12/2011
Informe sobre el Projecte d'Ordre per la qual es regula el Registre de Certificats de Professionalitat i Acreditacions Parcials Acumulables de Catalunya, i s'estableix el procediment per a la seva acreditació, inscripció i expedició
PD 32/2011
12/12/2011
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es crea el Registre de plantacions fruiteres de Catalunya
PD 21/2011
10/10/2011
Informe sobre el Projecte de Decret pel qual es regulen el Registre de transportistes i mitjans de transport d'animals vius i el Registre d'operadors comercials de bestiar i se n'estableixen les normes d'autorització, inscripció i funcionament
PD 19/2011
27/09/2011
Informe en relació amb el Projecte de Decret de modificació del Decret 285/2006, de 4 de juliol, pel qual es desenvolupa la Llei 14/2003, de 13 de juny, de qualitat agroalimentària
PD 16/2011
07/09/2011
Cessió de dades amb la finalitat de prestar auxili judicial internacional
CNS 21/2011
El lliurament a un Consolat per donar compliment a un exhort internacional de les dades relatives a la situació laboral d'un treballador constitueix una comunicació de dades, i s'ha d'efectuar d'acord amb l'article 11 de la LOPD. L'habilitació per a la comunicació pot derivar de l'existència de tractats internacionals que prevegin aquesta comunicació, sempre que es compleixi el procediment i els requisits establerts en aquestes normes. Quan la transferència es dugui a terme per tal de prestar o sol·licitar auxili judicial internacional, no resulta necessària l'autorització del Director de l'AEPD, d'acord amb el que estableix l'article 34.b) de la LOPD.
06/06/2011
Valoració de la necessitat del consentiment del ciutadà en l'exercici de funcions pròpies de l'Administració
CNS 49/2010
L’Administració responsable del fitxer té el deure de controlar que el tractament de la informació personal que es realitza a través de la PICA sigui respectuós amb el conjunt dels principis i garanties previstos en la normativa de protecció de dades, com pot ser el cas de la realització d’auditories. La no necessitat de consentiment per a l’exercici de les funcions que té atribuïdes la Intervenció General per accedir a determinades dades relacionades amb l’exercici de les seves funcions, no ha de portar a excloure aquest òrgan de les possibles auditories o altres mitjans de control del bon funcionament del sistema que pugui establir l’Administració, consideració que pot ser extensible també a altres àmbits d’actuació de la mateixa Administració. La necessitat o no de disposar del consentiment dels titulars de les dades personals per part dels usuaris de la PICA resulta irrellevant als efectes de determinar la conveniència d’excloure determinats usuaris de la PICA de l’auditoria prevista.
19/01/2011
Total de pàgines: 13