S'han trobat 6 resultats amb els descriptors Registre tractaments
Publicació d'imatges de la gent gran de la Residència a les xarxes socials sense disposar de consentiment, no disposar d'un RAT en els termes previstos a l'article 30 de l'RGPD, i recollida de dades mitjançant formulari web sense fer efectiu el dret d'informació.
PS 7/2023
S'imputa a la Residència les següents infraccions: vulneració del principi de licitud per publicar imatges a les xarxes socials sense disposar d'un consentiment vàlid a tal efecte, vulneració de l'obligació prevista a l'article 30 de l'RGPD i vulneració del deure d'informació previst a l'article 13 de l'RGPD. Per contra, s'arxiven la resta de conductes també denunciades, en concret la queixa relativa a la manca d'elaboració d'una AIPD, atès que la Residència va iniciar l'activitat abans de l'entrada en vigor de l'RGPD, i en la mesura que no van quedar acreditats canvis substancials en els tractaments duts a terme per la Residència, i la queixa relativa al fet que els servidors del web de la Residència es trobarien fora de la Unió Europea, atès que s'ha pogut constatar que aquests es troben dins l'àmbit europeu.
27/07/2023
Accés a la informació clínica de totes les persones usuàries del sistema de salut, per part del personal auxiliar administratiu; inadequació del Registre d'Activitats del Tractament i de l'Avaluació d'Impacte en matèria de Protecció de Dades; i ús del whatsapp com a eina de comunicació corporativa.
IP 452/2021
Procedeix l'arxivament dels fets atès que, d'una banda, l'accés a l'HC3 de les persones usuàries del sistema de salut públic català només es pot dur a terme per part de persones que disposin d'un número de col·legiació, excloent per tant el personal auxiliar administratiu. Al respecte, pel que fa l'accés a la història clínica, la normativa sanitària habilita l'accés al personal auxiliar administratiu quan aquest es dugui a terme en l'exercici de les seves funcions. Així mateix, també s'arxiva el fet relatiu a l'ús d'eines de comunicació interna com ara el whatsapp atès que no ha quedat provat que el personal de l'HUVH empri l'esmentada aplicació com a eina de treball. Al fil de l'anterior, tampoc ha quedat provat que el RAT sigui inadequat atès que l'HUVH ha aportat l'esmentat document elaborat per l'ICS, així com un document intitulat "SubRAT" que s'actualitza anualment i que conté els tractaments de dades personals que duu a terme l'hospital. En aquest sentit, l'Autoritat també considera que l'AIPD elaborada, en relació amb el tractament de dades personals vinculat al SAP, recull els extrems previstos a l'article 35 RGPD. En darrer terme, s'arxiva el fet denunciat relatiu a la manca de formació del personal de l'HUVH, en la mesura en què l'entitat ha acreditat oferir cursos en matèria de privacitat regularment al seus treballadors.
21/06/2023
Gravacions amb càmeres a l'exterior d'una microdeixaieria.
PS 50/2021
S'amonesta un Ajuntament com a responsable de 4 infraccions: 1) per captar imatges de la via pública mitjançant les càmeres instal·lades a l'exterior de la microdeixalleria, de manera desproporcionada (es captava la via pública més enllà del que resulta imprescindible); 2) per utilitzar les imatges captades amb fins de seguretat per identificar la persona que no havia dipositat correctament uns residus; 3) Perquè el RAT no inclou tota la informació preceptiva i conté informació inexacta; i 4) Per no informar de forma completa a les persones afectades.
01/02/2022
Possibilitat de comunicar-se les llars d'infants amb les famílies a través de diverses aplicacions informàtiques
CNS 3/2021
El centre educatiu o, si escau l’ajuntament del qual depengui la llar d’infants, és el responsable del tractament de les dades dels alumnes i dels pares, mentre que les empreses proveïdores de les aplicacions objecte de la consulta serien encarregats del tractament d’aquestes dades. La utilització de les aplicacions per a la comunicació amb els pares lligada a l’exercici de les funcions educatives i orientadores, pot trobar cobertura a l’article 6.1.e) en relació amb les previsions de la LOE. En el cas que el tractament es vulgui basar en el consentiment, per tal que aquest sigui vàlid, els pares han de disposar d’alternatives per a poder seguir l’agenda i les comunicacions de l’escola, sense que això els comporti un perjudici.
25/02/2021
Informe en relació amb el Projecte de decret de modificació del decret 37/2010, de 16 de març, d'aprovació del Reglament de salons de joc, el Decret 24/2005, de 22 de febrer, pel qual es regulen determinades prohibicions d'accés a establiments de joc i el Registre de persones que tenen prohibit l'accés a salons de joc, casinos i sales de bingo, i el Decret 23/2005, de 22 de febrer, pel qual s'aprova el Reglament de màquines recreatives i d'atzar
PD 2/2018
11/10/2018
Publicació d'un projecte d'Ordre de creació de fitxers
CNS 19/2018
A partir del dia 25 de maig de 2018 no és exigible la creació dels fitxers de titularitat pública mitjançant una disposició de caràcter general, sinó que serà suficient amb la inclusió del tractament en el registre d’activitats del tractament que ha de portar cada responsable i encarregat del tractament.
11/04/2018