S'han trobat 3.218 resultats amb els descriptors _categories
PS 11/2022
Atès que ha quedat acreditat que el Departament de Salut ha notificat la liquidació d'una taxa d'una tercera persona a la part denunciant com a conseqüència d'una errada humana, i tenint en compte el règim de responsabilitat és objectiu i, per tant, no exigeix la concurrència de culpa, es resol amonestar el Departament de Salut, com a responsable de la infracció prevista a l'article 83.5 RGPD en relació amb l'article 5.1 f), relatiu al principi de confidencialitat.
26/05/2022
IP 373/2021
A banda de les manifestacions de la persona denunciant, no es disposa de cap altre element que corrobori que una tercera persona va accedir a les dades del padró de l'ara denunciant. Accés que, d'altra banda, l'Ajuntament nega que s'hagi produït. Tampoc no es pot descartar que, tal i com assenyala l'entitat imputada, hagi estat una tercera persona o bé una consulta a un registre públic, la font de la informació. En conseqüència, procedeix arxivar el procediment en no poder acreditar que des de l'Ajuntament s'hagi permès un accés indegut a les dades del padró del denunciant.
26/05/2022
PS 12/2022
Davant diversos intents de notificació en paper infructuosos, un ajuntament va publicar al Suplement de Notificacions del BOE diversos actes dictats en un procediment disciplinari incoat a un treballador municipal, cometent 3 infraccions per les quals va ser amonestat. En concret:
1) Per vulneració del principi d'exactitud, per haver efectuat un intent de notificació a una adreça incorrecta;
2) Per vulneració del principi de licitud, per haver publicat un anunci al BOE després d'haver efectuat un únic intent de notificació previ i a una adreça incorrecta; per haver publicat un altre anunci al BOE abans d'esgotar el termini de 10 dies concedit a la persona destinatària per recollir la documentació a la seu consistorial; i per haver inclòs en diversos anuncis el nom i cognoms de la persona interessada, enlloc del seu núm. de DNI.
3) Per vulneració del principi de minimització, per haver inclòs en diversos anuncis al BOE informació sobre la naturalesa disciplinària del procediment, així com altra informació.
D'altra banda, en l'acord d'iniciació es va arxivar la part de la denúncia referida a dos fets: 1) la publicació d'un anunci al BOE de forma prematura, ja que no va ser prematura; i 2) l'impediment o l'obstaculització reiterada del dret d'accés, ja que es considerà que les sol·licituds d'accés presentades pel treballador, tenien millor encaix en el dret d'accés a l'expedient.
26/05/2022
IP 97/2022
El denunciant, en la seva condició d'alumne de la UAB, va rebre un correu electrònic informatiu del dia internacional de la dona treballadora. En no voler rebre més correus d'aquest tipus, va respondre el correu de la Universitat, de manera que el seu missatge va ser rebut per terceres persones alienes al seu remitent. Aquest fet és atribuïble a la seva actuació, i no a una errada humana o informàtica de l'entitat denunciada que hagi comportat una vulneració de la normativa de protecció de dades, motiu pel qual s'arxiva la denúncia.
26/05/2022
PT 149/2021
Es desestima perquè es considera que, tot i que la sol·licitud de dret d'accés es va tramitar com una sol·licitud de la LTC, l'entitat li va acabar donant una resposta que hauria estat la mateixa en el cas que la sol·licitud s'hagués tramitat com un dret d'accés de l'article 15 de l'RGPD. Per tant, la sol·licitud del dret d'accés en la qual el sol·licitant formulava una pretensió concreta, va obtenir, també, una resposta concreta amb la qual s'informava de la no possibilitat de fer efectiu el dret d'accés atesa la no existència de la informació.
26/05/2022
IAI 20/2022
L’entitat animalista té dret a accedir al conveni que, si escau, s’hagi pogut establir per la celebració de l’acte en què va morir un dels èquids participants; a la informació relativa als veterinaris que van intervenir; al resultat de les actuacions d’investigació que s’hagin dut a terme; i conèixer si s’ha obert un procediment sancionador quan es refereixi a persones jurídiques o, de manera anonimitzada, quan es refereixi a persones físiques. Pel que fa a tota aquella informació pública sol·licitada que no conté dades personals no hi hauria inconvenient en lliurar-se-la.
26/05/2022
IAI 18/2022
La normativa de protecció de dades personals no impedeix l’accés a la secció sindical a la informació sol·licitada consistent en el llistat de la paga de productivitat dels treballadors municipals de l’any 2021, amb especificació de l’import percebut per cada treballador. L’accés a la relació dels dies totals d’absència o els dies de baixa laboral imputats als treballadors que tinguin dret al complement de productivitat es podria facilitar mitjançant un altre llistat prèvia anonimització. Cal denegar l’accés a la relació del personal exclòs per haver estat sancionat per l’ajuntament mitjançant un expedient disciplinari.
26/05/2022
PD 3/2022
23/05/2022
PT 16/2022
La persona reclamant té dret a accedir a l'informe elaborat per la Junta de Tractament en què es proposava denegar progressió de grau de la persona interna aquí reclamant, el qual es va proporcionar de forma extemporània.
17/05/2022
PS 3/2022
S'amonesta l'Ajuntament com a responsable d'una infracció per vulneració del principi de confidencialitat, pel fet d'haver enviat un correu sense còpia oculta als treballadors del cos de la Policia Local, identificant-los amb nom i cognoms i adreça electrònica, revelant els que encara no havien fet la sessió formativa de prevenció per la covid-19, i que consegüentment figuraven en una borsa de persones "moroses".
17/05/2022
Total de pàgines: 322