S'han trobat 172 resultats amb els descriptors Matèries
Denegació d'accés a expedients de selecció de personal d'un Ajuntament
IAI 45/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació reclamada que no contingui dades personals com ara la relativa als supòsits pràctics que han desenvolupat els aspirants o el programa de pràctiques que havien de realitzar els candidats seleccionats. Tampoc impediria accedir a la puntuació que cada membre del tribunal va atorgar als dos exercicis efectuats per la persona reclamant ni a les puntuacions dels dos exercicis realitzats per la resta de candidats que haguessin obtingut una puntuació superior a la de la persona reclamant, ni així mateix, a la puntuació dels candidats en la fase de pràctiques. Pel que fa a les actes del tribunal qualificador la persona reclamant ha de poder accedir al seu contingut sempre que no continguin puntuacions o informació sobre els candidats que han obtingut una puntuació inferior a la persona reclamant. També ha de poder accedir a les dades merament identificatives com el nom i el cognom i el càrrec de les persones que han intervingut en la tramitació de l’expedient, inclosa la seva adreça de correu electrònic.
02/12/2022
Denegació d'informació sobre els processos selectius del personal d'un Ajuntament
IAI 41/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix accedir a la informació relativa a la convocatòria i les bases dels processos selectius realitzats per l’Ajuntament, la resta d’actes dels processos sotmesos a publicació i, en particular, als resultats del processos convocats. Ara bé, prenent en consideració les circumstàncies que concorren en el cas particular, des del punt de vista de la finalitat general de transparència no estaria justificat l’accés a les proves realitzades per les persones candidates en cadascun dels processos selectius, ni als contractes de treball formalitzats.
02/11/2022
Accés a dades personals dels funcionaris del Parlament de Catalunya
CNS 27/2022
Per determinar que ens trobem davant de llocs d’especial responsabilitat cal atendre a la singularitat del lloc de treball en funció de les funcions que té atribuïdes, la dependència jeràrquica, les funcions de comandament de què disposi, la seva forma de provisió, etc., d’acord amb la normativa de funció pública i la configuració del lloc de treball que faci l’entitat pública que correspongui. Per determinar si un lloc de treball té un alt nivell retributiu s’han de prendre en consideració les retribucions establertes per als diferents llocs de treball dins de l’entitat pública on es troba. En qualsevol cas, en la ponderació prevista a l’article 24.2 de LTC ambdues circumstàncies s’han de valorar conjuntament i no de forma aïllada. La normativa de protecció de dades no impediria l’accés a les retribucions percebudes i la situació d’haver demanat o disposar de l’anomenada llicència d’edat respecte dels funcionaris del Parlament que ocupin llocs de lletrat o interventor quan aquests ocupin els llocs de secretari general, lletrat major, oïdor de comptes o respecte d’aquells que ocupin llocs de confiança, d’especial responsabilitat o de lliure designació a l’organització. Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, la resolució que reconegui el dret d’accés del periodista ha d’advertir que el tractament posterior de la informació obtinguda ha de respectar la normativa de protecció de dades, però això no exclou que la llibertat d’informació pugui emparar la difusió de determinada informació. El dret d’accés a la informació no està limitat en el temps. En el cas que ens ocupa, el grau d’ingerència per a les persones afectades tendeix a ser inferior si es refereix a períodes que van més enllà dels darrers cinc anys.
20/10/2022
Denegació d'accés a informació relacionada amb les hores extraordinàries realitzades pels agents de la policia local
IAI 34/2022
D’acord amb la normativa de protecció de dades, les hores extraordinàries realitzades pels agents de la Policia Local de l’Ajuntament al qual es refereix la consulta, les quanties anuals percebudes i els motius de la seva realització només es poden comunicar de manera agregada per a tots els agents integrants de la plantilla, excepte en el cas del cap de la policia local, respecte del qual es pot facilitar la informació sol·licitada.
01/09/2022
Denegació d'informació relacionada amb l'accés a expedients que afecten la persona reclamant
IAI 30/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar a la persona reclamant la informació relativa a la traçabilitat dels accessos a la seva informació personal, en concret, conèixer el nom i cognoms i el rang de les persones que hi han accedit. Tampoc hi ha impediment en accedir a la informació relativa a si una determinada persona forma part del personal del col·legi professional i, en el cas que hi hagi accedit, si tenia permisos d’accés a la informació relativa a la persona reclamant.
01/09/2022
Denegació d'accés a la documentació aportada pels participants en un procés de provisió de llocs de treball
IAI 26/2022
L’accés i obtenció d’una còpia, per part de la Junta de personal, de la documentació acreditativa dels mèrits al·legats per les persones participants en un procés de provisió no s’adequa a la normativa de protecció de dades, per la qual cosa s’hauria de limitar la consulta a la identitat de les persones que han obtingut un lloc de treball i les puntuacions obtingudes en els diferents mèrits valorats.
15/07/2022
Denegació d'accés a informació sobre les percepcions dineràries dels grups polítics del Consell Comarcal
IAI 23/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació sobre el desglossament de les quanties destinades a cada grup i sobre els diferents conceptes de despesa realitzada pels grups durant el període sol·licitat, als efectes de controlar la destinació dels fons que reben. Tampoc impedeix l’accés a les factures justificatives de les despeses que continguin dades personals dels regidors i regidores, així com de terceres persones físiques amb qui hagin contractat, tot i que caldria eliminar dels documents justificatius la informació que permeti analitzar o establir certs aspectes relatius a la vida personal de la persona que efectua la despesa, les seves preferències personals o establir unes determinades pautes de conducta, així com determinades dades (com domicilis particulars o núm. DNI), que no resulten pertinents per aconseguir la finalitat de transparència.
16/06/2022
Denegació d'accés a la identitat de les persones responsables de la reclassificació de llocs de treball de l'Ajuntament i a diferents propostes d'organigrama
IAI 17/2022
La normativa de protecció de dades personals no impedeix l’accés de la persona reclamant a les dades merament identificatives de les persones que han comunicat a l’empresa de consultoria contractada la informació necessària per a la valoració de llocs de treball de l’Ajuntament, així com també a les diferents propostes d’organigrama o l’RLT de l’Ajuntament.
04/05/2022
Denegació d'accés a informació en matèria de personal i sobre l'activitat formativa de l'Ajuntament
IAI 10/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix accedir a determinada informació relativa als nomenaments del personal funcionari interí i de carrera, a les adscripcions provisionals, d’adscripció de funcions, encàrrec de funcions o comissió de serveis; a la informació relativa als complements econòmics dels llocs de treball proveïts pel sistema d’adscripció provisional o encàrrec de funcions i al llistat del personal admès de les activitats formatives organitzades o finançades per l’Ajuntament, incloent la despesa que hagi assumit l’Ajuntament.
07/04/2022
Denegació d'accés a informació relativa a determinats llocs de treball de l'Ajuntament
IAI 11/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar a la secció sindical de l’Ajuntament, la informació que sol·licita sobre la relació de llocs de treball de Serveis Tècnics amb les fitxes descriptives amb el nom i cognoms de de les persones que ocupen els diferents llocs de treball ja sigui amb caràcter definitiu, interí o temporal i els llocs que estan vacants, així com la durada de la relació interina o temporal de cadascú amb l’ajuntament, per al compliment de les funcions dels representants dels treballadors. En tot cas, s’ha d’atorgar el tràmit d’audiència tal com preveu l’article 31.1 de l’LTC per conèixer si concorre alguna circumstància personal concreta que justifiqui la limitació del dret d’accés.
06/04/2022
Total de pàgines: 18