S'han trobat 137 resultats amb els descriptors Funció pública
Possibilitat de publicar informació personal en base a la llei de transparencia
CNS 11/2015
La Llei catalana de transparència habilita la difusió de les retribucions percebudes pels empleats públics de l'ajuntament agrupades en funció dels nivells i els cossos, és a dir, sense indicació de la identitat de la persona concreta que ocupa un determinat lloc de treball. La Llei estatal de transparència habilita la difusió del nom i cognoms de l'empleat públic que té autoritzada la compatibilitat d'un segon lloc de treball, junt amb les dades relatives al lloc de treball ocupat i les dades de l'activitat per a la qual s'autoritza la compatibilitat. L'ajuntament ha de difondre una relació dels contractes i dels convenis de col·laboració administrativa duts a terme amb indicació de la informació prevista en aquest sentit, en ambdues lleis.
09/03/2015
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades anonimitzades
- Dades empresarials individuals
- Dades representant persona jurídica
- Dades treballadors
- Dades contacte treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- TRANSPARÈNCIA
Publicació de resolucions sobre compatibilitat dels treballadors d'una universitat pública
CNS 51/2014
En els casos en que s'ha autoritzat la compatibilitat d'un segon lloc de treball, la Llei 19/2013 habilitarà la publicació del nom i cognoms de la persona afectada, dades relatives al lloc de treball ocupat, dades de l'activitat per a la qual s'autoritza la compatibilitat, durada de la compatibilitat i altres condicions a què estigui sotmesa la compatibilitat. Des del punt de vista de la normativa de protecció de dades és preferible que això no es dugui a terme a través d'una publicació directa de la resolució o autorització, sinó a través de la publicació d'un extracte de les mateixes que contingui aquesta informació.
29/09/2014
Publicació al web municipal de les actes dels tribunals qualificadors per a la provisió de places al Consistori
CNS 21/2013
La difusió de la llista d'aprovats d'un determinat procés selectiu a través de la pàgina web d'un ajuntament, prevista a les bases de la convocatòria, resulta conforme amb la LOPD, si bé hauria de comprendre únicament la identitat i les puntuacions de les persones que l'han superat. La difusió de la seva dada DNI només seria adequada en cas de coincidència de noms i cognoms, supòsit en què caldria limitar-la a les quatre darreres xifres. La difusió del contingut íntegre de les actes del tribunal qualificador podria resultar contrària a la LOPD en el cas que continguin altra informació personal.
12/04/2013
Accés a la identificació de membres de la policia local
CNS 18/2013
L'obligació d'identificar dos membres de la policia local d'un municipi, per tal que un ciutadà pugui presentar contra ells una querella criminal, pot entendre's complerta amb el fet de facilitar-li el número de les seves targetes d'identificació professional. Si bé qualsevol ciutadà pot accedir a la resolució de nomenament dels policies publicada per l'Ajuntament al diari oficial corresponent, l'accés a les resolucions administratives de l'expedient del procés selectiu en què les persones que han participat són identificades amb el nom, cognoms i número TIP, sense consentiment, només seria possible si s'acredita disposar d'un interès legítim i directe al respecte.
12/03/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Funció pública
- Procediment administratiu
- Expedient administratiu
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Forces i Cossos Seguretat
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- TRANSPARÈNCIA
Cessió de dades personals per controlar el compliment del règim d'incompatibilitats
CNS 11/2011
La informació relacionada amb l'activitat professional d'un determinat empleat públic té consideració de dada personal, atès que fa referència a una persona física determinada. L'Administració pública on presta serveis aquest empleat pot sol·licitar aquesta dada als organismes de la Seguretat Social durant la tramitació de la informació prèvia a l'eventual iniciació d'un procediment disciplinari (o en el si de la seva tramitació), per tal de corregir la situació d'incompatiblitat en què aquest pugui incórrer, atesa l'existència d'habilitació legal per efectuar la cessió.
07/04/2011
Comunicació de dades sobre conceptes retributius dels treballadors d'una Universitat
CNS 27/2009
La comunicació de dades personals s'ha de realitzar amb el consentiment previ de l'afectat o si existeix habilitació específica en una norma amb rang de llei. Sens perjudici de les dades dels funcionaris o treballadors laborals que indirectament es poden obtenir i conèixer, la normativa aplicable no preveu expressament que els òrgans de representació sindical hagin de conèixer el conjunt dels conceptes retributius que es perceben, corresponents a la nòmina d'un mes, de forma periòdica, a manca de qualsevol altra norma de rang legal que pugui autoritzar-ho. Es recomana valorar la possibilitat que el lliurament d'informació personal es pugui fer de manera dissociada.
01/01/2009
Ús privat del correu electrònic del lloc de treball
CNS 49/2009
L'Ajuntament pot exercir un control de les eines de treball, entre les quals es troba el correu electrònic, quan aquest control tingui per finalitat el manteniment de la infraestructura informàtica i telemàtica de què disposa l'Ajuntament, verificar el compliment per part dels treballadors de les seves obligacions laborals, o bé coordinar i garantir la continuïtat de l'activitat laboral en els supòsits d'absència dels treballadors. En aplicació del principi de qualitat (article 4 LOPD) cal determinar les actuacions de control en funció de la finalitat que es persegueixi en cada cas i escollir el sistema menys intrusiu per a les dades personals. També esdevé necessari informar clara i prèviament als treballadors sobre les seves obligacions, les mesures de seguretat implantades, així com l'abast del control sobre les eines de treball.
01/01/2009
Total de pàgines: 14