S'han trobat 1.462 resultats amb els descriptors ENTITATS
Accés a les dades dels propietaris afectats pel pla de millora urbana per part de l'entitat promotora
CNS 17/2012
L’entitat promotora d’un pla de millora urbana, en la seva condició de persona interessada, pot accedir a les dades nom, cognoms i domicili dels propietaris afectats per aquest pla amb la finalitat de dur a terme les notificacions necessàries per constituir la Junta de compensació, en la mesura que es tracta d’una informació necessària perquè l’entitat, com a propietària de la major part de les edificacions afectades, pugui prendre vàlidament la iniciativa de la modalitat de compensació bàsica, d’acord amb TRLU. Aquest accés, habilitat per la LRJPAC, no requereix el consentiment dels afectats.
27/04/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Condició interessat
- Urbanisme
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Entitats urbanístiques col·laboradores
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre d'estructuració del sistema català de qualitat turística
PD 9/2012
27/04/2012
Publicació d'edictes o anuncis a la seu electrònica de l'Ajuntament
CNS 20/2012
En el marc dels principis i obligacions establerts a la LOPD, la publicació o difusió a la seu electrònica de l’Ajuntament de determinats edictes o anuncis que continguin dades personals serà correcta quan es disposi del consentiment dels titulars de les dades, o quan aquesta difusió s’emmarqui o porti causa, entre d’altres, dels supòsits previstos en la normativa reguladora del règim local o en la normativa referida a un procediment concret, ja que en aquests casos es disposa de la corresponent habilitació legal, als efectes de l’article 11.2.a) de la LOPD. Particularment, cal adequar la difusió de dades personals a través del tauler d’anuncis electrònic de l’Ajuntament al principi de qualitat de les dades (article 4.1 LOPD).
24/04/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es crea la Seu electrònica, el Tauler electrònic i el Registre electrònic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i se'n regula el funcionament
PD 11/2012
23/04/2012
Comunicació per part d'un ajuntament de dades personals dels treballadors al Comitè de Personal
CNS 14/2012
S’analitzen diversos supòsits de comunicació de dades (article 11 de la LOPD) a l’òrgan de representació dels treballadors, en concret, dades de la còpia bàsica dels contractes, de les hores extraordinàries, dels documents TC-1 i TC-2, del quadre de retribucions, així com informació continguda en els pressupostos municipals. S’especifica que, en cas que l’Ajuntament no comuniqui dades personals de treballadors a l’òrgan de representació en el context de l’exercici de la llibertat sindical, quan es disposa del consentiment o quan hi ha la suficient habilitació, aquest òrgan podrà exercir, si escau, les accions legals que prevegi la normativa que regula l’exercici dels drets sindicals o altra normativa que prevegi el règim d’accés i la publicitat de determinada informació municipal. També, si escau, es podran presentar els corresponents recursos administratius o contenciosos, en relació amb la informació relativa als treballadors sotmesos al dret administratiu.
10/04/2012
Confidencialitat de les contrasenyes de correu electrònic
CNS 15/2012
L’adreça de correu electrònic i la resta d’informació personal que es pot contenir en els correus electrònics són dades de caràcter personal i el seu tractament es sotmet a la LOPD. El sistema de canvi de contrasenyes de correu electrònic corporatiu utilitzat per l’Ajuntament no s’ajusta a les exigències de la LOPD i el RLOPD, ja que no permet assegurar el correcte compliment de les mesures de seguretat aplicables, en concret, en relació amb la necessària confidencialitat de les contrasenyes. Cal que l’Ajuntament revisi el procediment d’assignació, distribució i emmagatzematge de contrasenyes actual, per tal de garantir-ne la necessària confidencialitat i la integritat, assegurant així el correcte compliment de les mesures de seguretat (especialment, els articles 91 i 93 del RLOPD), i fer-ho constar adequadament al document de seguretat (article 88 del RLOPD).
10/04/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es crea la Seu electrònica, el Tauler electrònic i el Registre electrònic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i se'n regula el funcionament
PD 8/2012
04/04/2012
Habilitació d'un Col·legi professional per publicar determinades sancions dels seus col·legiats
CNS 12/2012
La publicació de dades personals en el BOP quan el Col·legi professional no hagi pogut efectuar la notificació personal de l’acord de baixa forçosa per incompliment reiterat del pagament de les quotes col·legials a les persones afectades constitueix una cessió de dades que troba habilitació a l’article 59.5 de la LRJPAC. Per aplicació del principi de qualitat de les dades, la publicació del fet de l’impagament de les quotes, junt amb les dades identificatives de la persona afectada, resultaria desproporcionada. D’altra banda, la Llei 2/1974 habilitaria al Col·legi professional perquè, per mitjà de la seva finestreta única, informi en tot moment sobre si un determinat col·legiat està habilitat o no per a l’exercici de la seva professió, sense indicar però el motiu concret de la manca d’habilitació quan aquesta tingui lloc.
12/03/2012
Difusió de dades personals dels contractistes de l'Administració Pública
CNS 11/2012
Les dades de les persones jurídiques resten excloses de l’àmbit d’aplicació de la normativa en matèria de protecció de dades de caràcter personal. La difusió a través del web de la unitat orgànica consultant, de les dades corresponents al nom i cognoms de les persones físiques, contractistes de l’Administració Pública, amb la finalitat de donar a conèixer l’evolució sobre la contractació pública, troba habilitació a l’article 53 del TRLCSP. La difusió de la dada relativa al NIF de les persones físiques, contractistes de l’Administració Pública, no s’adequa a la normativa de protecció de dades.
05/03/2012
Comunicació de dades personals entre diferents administracions públiques per a la creació d'un sistema d'orientació i intermediació laboral
CNS 9/2012
En el marc del projecte de conveni específic entre un Organisme Autònom de la Generalitat de Catalunya i una Diputació per a la creació d’un sistema d’intermediació i orientació laboral, les parts s’obliguen a una sèrie d’accions que comportaran l’accés per part de la Diputació i dels ens locals col·laboradors d’una Xarxa de Serveis Locals de Promoció Econòmica a les dades personals contingudes en les bases de dades de l’organisme autònom a través de dos portals. Amb aquest motiu, s’habilita la Diputació com encarregada del tractament, i s’estableixen les condicions que com a tal haurà de complir, d’acord amb les instruccions de l’organisme autònom, responsable del tractament. En el mateix conveni i preveient l’accés per part dels ens locals col·laboradors a les bases de dades de l’organisme autònom, es regula la possibilitat de subcontractació per part de la Diputació amb aquests ens locals col·laboradors, que tindrien la condició de subencarregats del tractament.
01/03/2012
Total de pàgines: 147