S'han trobat 48 resultats amb els descriptors Àmbit actuació
Competència de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades sobre una Fundació i termini de conservació dels expedients escolars dels alumnes
CNS 42/2013
Els fitxers de la Fundació titular de centres educatius concertats que estiguin vinculats a la prestació del servei públic d'educació, són objecte de control per part de l'Autoritat (art. 156.a) EAC i art. 3.f) Llei 32/2010). La percepció d'una subvenció per part d'una entitat, només comporta que aquesta es trobi dins l'àmbit d'actuació de l'Autoritat si existeix relació de dependència respecte una administració pública (art. 156.a) de l'EAC). La delimitació de la informació dels expedients escolars dels alumnes que cal conservar o cancel·lar, així com l'establiment de terminis de conservació, només es pot fer amb coneixement de la concreta informació tractada, i tenint en compte el que hagi pogut establir l'Administració educativa, i, si escau, les Taules d'Avaluació Documental, en aplicació de la Llei 10/2001, d'Arxius.
04/10/2013
Competència per a la inscripció dels fitxers d'una Fundació dependent d'un Col·legi professional
CNS 36/2013
Atès que la fundació es pot considerar un ens dependent d'un col·legi professional inclòs dins l'àmbit d'actuació de l'APDCAT, els fitxers de l'esmentada fundació s'han de notificar al Registre de Protecció de Dades de Catalunya, per tal que, si escau, l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades dugui a terme la seva inscripció.
17/07/2013
Gravació i difusió de les sessions dels plens municipals
CNS 16/2013
La gravació i posterior difusió de les sessions del Ple a través del portal web municipal per part del mateix consistori, si així ho preveu el Reglament orgànic municipal, resulta conforme amb la LOPD, en tractar-se d'una cessió de dades que compta amb habilitació en la legislació vigent en matèria de règim local, tret d'aquelles sessions o part de les mateixes que puguin afectar el dret a l'honor, a la intimitat i a la pròpia imatge dels afectats.
04/03/2013
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- MESURES SEGURETAT
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- TRANSPARÈNCIA
Competència de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades sobre els fitxers dels consells esportius
PET 6/2012
Els fitxers dels consells esportius destinats exclusivament al tractament de dades per assolir la finalitat de gestionar o executar la política i activitats esportives de l'Administració de la Generalitat i dels ens locals, pot considerar-se que responen a l'exercici de funcions públiques i, per tant, en complir-se la resta de requisits de l'article 156 b) de l'EAC en connexió amb l'article 3 h) de la Llei 32/2010, de l'1 d'octubre, de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, serien de la competència d'aquest organisme. Per contra, els fitxers que incorporin dades més enllà d'aquest objectiu, no quedarien inclosos en l'àmbit competencial de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
21/12/2012
Gravació i posterior difusió per internet del ple d'una corporació local, dutes a terme pel públic assistent al mateix
CNS 32/2012
Correspon a l’alcalde de la corporació, d’acord amb el que estableixi el Reglament orgànic municipal, decidir sobre la possibilitat de gravar les sessions del ple de la corporació que tinguin caràcter públic, d’acord amb el principi de proporcionalitat. La captació de les imatges del ple per part de persones assistents al públic forma part de l’àmbit competencial de l’Agencia Española de Protección de Datos.
29/06/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es regulen els fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia en les relacions de consum entre persones consumidores i empresaris o empresàries
PD 15/2012
20/06/2012
Competència de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades sobre fitxers d'escoles concertades
PET 10/2011
L'àmbit d'actuació de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades comprèn, entre d'altres, els fitxers i tractaments que duen a terme les entitats de dret privat que presten serveis públics per mitjà de qualsevol forma de gestió directa o indirecta, si es tracta de fitxers i tractaments vinculats a la prestació d'aquests serveis (article 3.f) de la Llei 32/2010, de l'1 d'octubre, de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades). Per tant, es poden inscriure en el Registre de Protecció de Dades els fitxers vinculats a la prestació del servei d'educació pel que fa als nivells concertats.
28/11/2011
Competència de l'APDCAT sobre els fitxers d'una llar d'infants privada que rep subvencions públiques
PET 8/2011
L'àmbit d'actuació de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades comprén, entre d'altres, els fitxers i tractaments que duen a terme les entitats de dret privat que presten serveis públics per mitjà de qualsevol forma de gestió directa o indirecta, si es tracta de fitxers i tractaments vinculats a la prestació d'aquests serveis (article 3.f) de la Llei 32/2010, de l'1 d'octubre, de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades). Els fitxers creats per gestionar la llar d'infants no es trobarien inclosos en l'esmentat àmbit d'actuació en la mesura que aquest servei educatiu no es presti en règim de concert i, per tant, s'hauran d'inscriure al Registre General de Protecció de Dades de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.
21/11/2011
Conservació de l'auditoria per part de l'entitat que la du a terme per compte del responsable del fitxer
CNS 34/2011
D'acord amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades personals, en el cas que l'auditoria de seguretat es dugui a terme per una entitat externa a l'entitat auditada, aquella no està obligada a conservar la documentació de l'auditoria més enllà del seu lliurament al responsable del fitxer o tractament.
21/10/2011
Accés a determinada informació d'un arxiu històric municipal
CNS 19/2011
L'accés d'una empresa a determinada informació d'un arxiu municipal que fa referència a persones vives, per tal de digitalitzar-la, constitueix una cessió de dades personals que, per a ésser legítima i a manca de consentiment, ha de comptar amb habiitació legal suficient. Examinada la normativa vigent en matèria d'arxius i documents, es considera que, en aquest cas, en la mesura que en la informació no consten dades personals íntimes o "sensibles", l'Ajuntament pot facilitar l'accés passat el termini legal de trenta anys de la producció del document, termini en què, d'una manera general, les exclusions a la consulta pública de documents queden sense efectes.
17/05/2011
- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades persones difuntes
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
Total de pàgines: 5