- ÀMBIT SECTORIAL
- Arxius i documents
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades persones difuntes
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
L'accés d'una empresa a determinada informació d'un arxiu municipal que fa referència a persones vives, per tal de digitalitzar-la, constitueix una cessió de dades personals que, per a ésser legítima i a manca de consentiment, ha de comptar amb habiitació legal suficient. Examinada la normativa vigent en matèria d'arxius i documents, es considera que, en aquest cas, en la mesura que en la informació no consten dades personals íntimes o "sensibles", l'Ajuntament pot facilitar l'accés passat el termini legal de trenta anys de la producció del document, termini en què, d'una manera general, les exclusions a la consulta pública de documents queden sense efectes.