S'han trobat 3.891 resultats
Instal·lació de càmeres de videovigilància en una urbanització
CNS 25/2011
La captació d'imatges de persones a la via pública mitjançant sistemes de videovigilància, només la poden dur a terme les forces i els cossos de seguretat d'acord amb la seva normativa específica. L'entitat urbanística de conservació d'una urbanització privada només la pot dur a terme si compta amb una norma amb rang de llei que habiliti la captació, o si es tracta d'una captació incidental, inevitable per a poder dur a terme activitats de vigilància en edificis o instal·lacions.
20/06/2011
Publicació de notificacions en matèria de trànsit
CNS 20/2011
La publicació en un diari oficial de dades de persones presumptament infractores en matèria de trànsit, constitueix una comunicació de dades personals a efectes de la LOPD, que troba habilitació a l'article 59.5 de la Llei 30/1992. Examinada la normativa vigent en matèria de trànsit i procediment administratiu, es considera que, en aquest cas, resulta adequada a la LOPD la publicació de les dades relatives al nom i cognoms de la persona infractora, amb les quatre darreres xifres del número de DNI, juntament amb una identificació del número d'expedient i una referència genèrica al tràmit que es notifica.
08/06/2011
- ÀMBIT SECTORIAL
- Procediment administratiu
- Procediment sancionador
- Trànsit
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Document Nacional Identitat
- Dades sensibles
- Dades sensibles
- Infraccions penals administratives
- Número matrícula vehicle
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
Nivell de seguretat que correspon al fitxer de Registre d'Interessos i el Registre especial de béns patrimonials d'una diputació provincial
CNS 23/2011
El Registre d'interessos d'una corporació local ha de tenir implantat un nivell mitjà de mesures de seguretat en la mesura que permet avaluar aspectes de la conducta dels càrrecs públics que en formen part. Si s'inclou al Registre informació sobre l'adscripció política del càrrec públic, d'acord amb el RLOPD cal aplicar mesures de nivell alt. Pel que fa al Registre especial de béns patrimonials, correspon aplicar mesures de seguretat de nivell alt.
08/06/2011
Cessió de dades amb la finalitat de prestar auxili judicial internacional
CNS 21/2011
El lliurament a un Consolat per donar compliment a un exhort internacional de les dades relatives a la situació laboral d'un treballador constitueix una comunicació de dades, i s'ha d'efectuar d'acord amb l'article 11 de la LOPD. L'habilitació per a la comunicació pot derivar de l'existència de tractats internacionals que prevegin aquesta comunicació, sempre que es compleixi el procediment i els requisits establerts en aquestes normes. Quan la transferència es dugui a terme per tal de prestar o sol·licitar auxili judicial internacional, no resulta necessària l'autorització del Director de l'AEPD, d'acord amb el que estableix l'article 34.b) de la LOPD.
06/06/2011
RESOLUCIÓ D’ARXIU d’Informació Prèvia núm. 72/2010, referent a la Direcció General de la Policia del Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya.
IP 72/2010
S’arxiven les actuacions atès que no hi ha elements ni indicis suficients que permetin inferir que l’Hospital encarregat d’efectuar les revisions mèdiques als aspirants a mosso d’esquadra, hagi accedit a les històries clíniques del citats aspirants incorporades en fitxers de l’Institut Català de la Salut al qual pertany l’Hospital en qüestió. Articles aplicats: 7.3, 7.6, 8 LOPD, 16 Llei 41/2001, 14 Llei 21/2000
03/06/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 54/2010, referent a l’Ajuntament del Prat de Llobregat.
PS 54/2010
Es declara que un ajuntament ha comès una comunicació de dades personals il·lícita en publicar al seu web un llistat que contenia dades de caràcter personal. La difusió a través d'internet tot i no tenir un destinatari concret sinó una pluralitat indeterminada s'ha de considerar com una comunicació de dades en el sentit de l'article 11 de la LOPD. En aquest cas la comunicació objecte d'imputació s'efectuà sense haber obtingut el consentiment de les persones afectades ni disposar d'habilitació legal per a la difussió de dades de caràcter personal. Articles aplicats: art. 11 LOPD i 44.3.k).
03/06/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 57/2010, referent a l’Ajuntament de Calella.
PS 57/2010
Infracció del deure d’informació per manca de llegenda informativa, tant en les butlletes de denúncia utilitzades per la policia local, com en els rebuts que acrediten el pagament d'una sanció. Articles aplicats: 44.2.d) i 5 LOPD
03/06/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 10/2011, referent a l’Ajuntament de Riudecols.
PS 10/2011
La manca de creació dels fitxers és constitutiva d'una infracció greu. Els ens locals en relació a les competències que tenen atribuïdes i que impliquen un tractament de dades de caràcter personal, han de tenir creats, amb caràcter previ, els preceptius fitxers per mitjà de disposició de caràcter general, la qual s'ha de publicar al diari oficial corresponent i notificar per a la seva inscripció al Registre de Protecció de Dades de Catalunya depenent de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. Articles aplicats: 20 i 44.3 a) LOPD.
03/06/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 12/2011, referent a l’Ajuntament de Sort.
PS 12/2011
La manca de creació dels fitxers és constitutiva d'una infracció greu. Els ens locals en relació a les competències que tenen atribuïdes i que impliquen un tractament de dades de caràcter personal, han de tenir creats, amb caràcter previ, els preceptius fitxers per mitjà de disposició de caràcter general, la qual s'ha de publicar al diari oficial corresponent i notificar per a la seva inscripció al Registre de Protecció de Dades de Catalunya depenent de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. Articles aplicats: 20 i 44.3 a) LOPD.
03/06/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 14/2011, referent a l’Ajuntament de Bossòst.
PS 14/2011
La manca de creació dels fitxers és constitutiva d'una infracció greu. Els ens locals en relació a les competències que tenen atribuïdes i que impliquen un tractament de dades de caràcter personal, han de tenir creats, amb caràcter previ, els preceptius fitxers per mitjà de disposició de caràcter general, la qual s'ha de publicar al diari oficial corresponent i notificar per a la seva inscripció al Registre de Protecció de Dades de Catalunya depenent de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. Articles aplicats: 20 i 44.3 a) LOPD.
03/06/2011
Total de pàgines: 390