S'han trobat 3.909 resultats
RESOLUCIÓ D’ARXIU de les actuacions d’informació prèvia núm. 135/2010 i 204/2010, referents a l’Institut Municipal d’Hisenda, de l’Ajuntament de Barcelona
IP 135/2010
L'accés per part de tercers a dades personals de les Administracions efectuat sota la cobertura d'un contracte d'encarregat de tractament, no té la consideració de cessió dades i per tant no requereix el consentiment de les persones afectades. D'altra banda, la cessió de dades personals entre les Administracions competents en matèria de tributs i les entitats bancàries, a efectes de recaptació executiva de deutes, disposa d'habilitació legal i per tant no precisa del consentiment de les persones afectades.
Articles aplicats: Arts. 6.2, 11 i 12.1 LOPD, 93, 94.5 i 162 LGT
26/05/2011
RESOLUCIÓ D’ARXIU de les actuacions d’informació prèvia núm. 135/2010 i 204/2010, referents a l’Institut Municipal d’Hisenda, de l’Ajuntament de Barcelona
IP 204/2010
L'accés per part de tercers a dades personals de les Administracions efectuat sota la cobertura d'un contracte d'encarregat de tractament, no té la consideració de cessió dades i per tant no requereix el consentiment de les persones afectades. D'altra banda, la cessió de dades personals entre les Administracions competents en matèria de tributs i les entitats bancàries, a efectes de recaptació executiva de deutes, disposa d'habilitació legal i per tant no precisa del consentiment de les persones afectades.
Articles aplicats: Arts. 6.2, 11 i 12.1 LOPD, 93, 94.5 i 162 LGT
26/05/2011
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 21/2011, instat per la Sra. XXX contra el Departament de Justícia
PT 21/2011
Es desestima la reclamació de tutela del dret d'accés formulada per no haver rebut resposta en el termini d'un mes, atès que el responsable del fitxer ha acreditat que dins d'aquest termini va intentar notificar la resolució estimatòria del dret d'accés, intent que permet considerar que es tingui per complerta l’obligació del responsable del fitxer de notificar la resolució en el termini esmentat, sense perjudici que persisteixi l’obligació de practicar la notificació. Articles aplicats: 15 LOPD; 27 i 29 RLOPD; 58 i 59 Llei 30/1992.
26/05/2011
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 26/2011 instat pel Sr. XXX contra l’Ajuntament de Barcelona
PT 26/2011
Es desestima la reclamació de tutela del dret d’oposició, atès que la sol·licitud no es va dirigir davant l’òrgan responsable del tractament objecte d’oposició. Articles aplicats: 6 i 11 LOPD; 34 i 35 RLOPD; 29, 32, 35 i 41 Llei orgànica 5/1985; 21 Llei 26/2010.
26/05/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 7/2011, referent a l’Ajuntament de Benissanet.
PS 7/2011
La manca de creació dels fitxers és constitutiva d'una infracció greu. Els ens locals en relació a les competències que tenen atribuïdes i que impliquen un tractament de dades de caràcter personal, han de tenir creats, amb caràcter previ, els preceptius fitxers per mitjà de disposició de caràcter general, la qual s'ha de publicar al diari oficial corresponent i notificar per a la seva inscripció al Registre de Protecció de Dades de Catalunya depenent de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. Articles aplicats: 20 i 44.3 a) LOPD.
26/05/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 13/2011, referent a l’Ajuntament de Térmens.
PS 13/2011
Durant la tramitació del procediment sancionador l'ajuntament ha acreditat que en contra d'allò que s'havia imputat inicialment, havia publicat al BOP la disposició de creació dels fitxers prèviament aprovada, i havia sol·licitat la inscripció al Registre, motiu pel qual procedeix el sobreseïment del procediment sancionador. Articles aplicats: 20, 44.3 a) LOPD; 20 Decret 278/1993.
26/05/2011
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 21/2011, referent a l’Ajuntament de Mediona.
PS 21/2011
La manca de creació dels fitxers és constitutiva d'una infracció greu. Els ens locals en relació a les competències que tenen atribuïdes i que impliquen un tractament de dades de caràcter personal, han de tenir creats, amb caràcter previ, els preceptius fitxers per mitjà de disposició de caràcter general, la qual s'ha de publicar al diari oficial corresponent i notificar per a la seva inscripció al Registre de Protecció de Dades de Catalunya depenent de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades. Articles aplicats: 20 i 44.3 a) LOPD.
26/05/2011
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 6/2011, instat pel Sr. XXX contra el Departament de Justícia.
PT 6/2011
Procedeix l'estimació del dret de cancel·lació quan la inclusió i manteniment de les dades de caràcter personal en un fitxer és improcedent, sempre que no concorri cap causa que permeti la seva denegació. Articles aplicats: 4 i 16 LOPD; 31, 32 i 33 RLOPD.
26/05/2011
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 14/2011, instat per la senyora XXX contra l’Hospital Comarcal del Pallars
PT 14/2011
Es reconeix a una persona el dret d’accés a la documentació que forma part de la història clínica d’un familiar difunt, que s’ha de conservar segons els terminis previstos a la Llei 21/2000, en la redacció donada per la Llei 16/2010. Quant a la reserva de les anotacions subjectives del personal sanitari, correspon al professional autor de les dites anotacions formular l’oposició corresponent, i no al responsable del fitxer. Articles aplicats: Arts. 15 LOPD, 27.1 RLOPD, 15 i 18.4 Llei 41/2002, 10.1, 12.4 i 13.2 Llei 21/2000.
26/05/2011
Difusió de dades dels treballadors a través del web
CNS 18/2011
La difusió d'informació de les dades del personal d'un Consorci sanitari, relatives als seus noms i cognoms, professió i centre de treball a través d'internet, en adreçar-se a una pluralitat indeterminada de destinataris, constitueix una cessió de dades, i per tant la seva publicació requereix el consentiment de les persones afectades, o en el seu defecte, una norma amb rang de llei que l'habiliti. En el cas del personal mèdic del Consorci i amb la finalitat de fer possible l'elecció de metge, aquesta difusió al web corporatiu trobaria el seu empara legal en les lleis 41/2002 i 44/2003. En el cas del personal estatutari sanitari no afectat per la possibilitat d'elecció de metge, i del personal estatutari no sanitari, el Consorci haurà de valorar en atenció a les funcions que tinguin atribuïdes, la pertinença de la difusió de les seves dades al web del Consorci, sempre tenint en consideració el principi de qualitat i proporcionalitat de les dades. I en tots els casos, el deure d'informació previst a l'article 5 LOPD.
20/05/2011
Total de pàgines: 391