S'han trobat 4.297 resultats
PT 27/2014
S'estima la present tutela de drets perquè la persona reclamant tenia dret d'accedir al contingut íntegre del seu expedient Articles aplicats: 15 LOPD
13/06/2014
CNS 24/2014
L'entitat responsable del BOP ha d'adequar la seva actuació al principi de qualitat de les dades, fet que implica implantar mesures tecnològiques, per tal de limitar l'ús abusiu dels cercadors d'Internet, així com limitar l'accés a les dades personals publicades en el BOP quan l'entitat responsable de l'ordenació de la publicació de les dades al butlletí n'acordi la cancel·lació i així li notifiqui.
12/06/2014
CNS 29/2014
La finalitat de la instal·lació del sistema de videovigilància a les dependències de l'empresa prestadora de serveis públics municipals és legítima, per estar relacionada amb la vigilància i el control de les instal·lacions, i no es requereix el consentiment dels afectats (article 6.2 LOPD). Les imatges s'han de tractar en el context de la finalitat legítima i no per a d'altres finalitats incompatibles, de manera que el sistema de videovigilància s'ajusta als principis de qualitat i de finalitat, sens perjudici de les consideracions fetes en relació amb determinades càmeres. El sistema de videovigilància ha de donar informació en els termes de l'article 5 LOPD i 12 de la Instrucció, i complir amb la resta de principis i obligacions de la normativa de protecció de dades.
12/06/2014
CNS 30/2014
L'accés d'un regidor a la informació continguda en els annexos d'un decret d'Alcaldia relatius a expedients sancionadors concrets sobre infraccions administratives pot quedar emparat pel dret dels regidors a consultar, per a l'exercici de les seves funcions, la documentació de què disposa l'Ajuntament, independentment de la seva condició o no de membre de l'equip de govern. Atesa la pluralitat d'expedients afectats per la consulta i el caràcter especialment protegit de la informació que s'hi conté, l'accés s'ha de donar sense incloure dades que permetin identificar les persones afectades, quan la finalitat de l'accés es pugui assolir sense incloure aquest tipus de dades. L'accés a les dades de caràcter personal s'ha de sotmetre al principi de finalitat, segons el qual les dades només es poden utilitzar per al compliment de la finalitat determinada, explícita i legítima que ha generat l'accés a les dades, en aquest cas, el necessari desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors que fan la sol·licitud d'informació i es regeix pel deure de secret, en els termes de l'article 10 de la LOPD, i la resta de normativa aplicable.
11/06/2014
CNS 28/2014
Les persones usuàries dels serveis socials, tenen dret a accedir a llur expedient individual, llevat que vulneri el dret a la intimitat de terceres persones o que es tracti d'anotacions que el personal professional hagi fet en l'expedient i que no siguin susceptibles de produir efectes. El dret de rectificació de les persones afectades previst a la normativa de protecció de dades abasta les dades objectives i contrastables que consten a l'expedient social, però no les valoracions o apreciacions que puguin fer els tècnics socials en virtut del seu criteri tècnic.
10/06/2014
CNS 25/2014
La instal·lació d'un nou sistema de videovigilància en dependències o instal·lacions de l'Ajuntament amb finalitat de garantir la seguretat no necessita de l'aprovació d'un nou fitxer si l'Ajuntament ja disposa del fitxer "Videovigilància" que inclou aquesta finalitat. Caldrà però que l'Ajuntament aprovi una nova memòria que inclogui tant les càmeres ja existents com les que ara es vulgui implantar. En cas de produir-se un robatori que hagi quedat enregistrat per les càmeres de videovigilància, l'Ajuntament es trobaria legitimat per posar en coneixement de la policia els fets i les imatges enregistrades.
30/05/2014
CNS 31/2014
Atès que el sol·licitant de dades d'una persona atesa pels serveis socials, que ha estat denunciat per aquesta, té la condició de persona interessada, existeix la suficient cobertura legal (article 35.a) i b) LRJPAC), als efectes que l'Ajuntament li trameti còpia de l'informe elaborat pels Serveis Socials de l'Ajuntament inclosa la informació referida a les dues tècniques que han elaborat l'informe. En el cas que es tracti d'un expedient tancat, l'article 37.3 de la LRJPAC dóna la suficient habilitació per a la comunicació dels informes que demana el sol·licitant. Tot això sens perjudici que els titulars de les dades puguin exercir els drets ARCO.
30/05/2014
PS 11/2014
No donar compliment a les mesures correctores imposades per l'APDCAT en una resolució de procediment sancionador, també suposa una infracció greu a la normativa de protecció de dades. Articles aplicats: 44.3.i) i 46 LOPD; 21 i 24 de la Llei 32/2010
30/05/2014
PT 5/2014
Es denega la cancel·lació de les dades ja que la seva conservació és encara necessària per aplicació de disposicions normatives. Articles aplicats: Art. 16 LOPD
30/05/2014
PT 9/2014
Estimació reclamació dret d'accés. Quan l'objecte de reclamació és la manca de resposta, l'acreditació de la presentació de la sol·licitud d'accés davant el responsable del fitxer i la manca d'al·legacions d'aquest en el procediment de tutela comporta l'estimació de la reclamació Articles aplicats: Arts. 15 LOPD, 27.2, 29.1 i 29.3 RLOPD, 38.4.c) LRJPAC
30/05/2014
Total de pàgines: 430