S'han trobat 3.895 resultats
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 73/2013, instat per la Sra. XXX contra l’Institut Alexandre Satorras, del Departament d’Ensenyament de la Generalitat
PT 73/2013
Es desestima la reclamació, ja que la sol·licitud d'accés es formulà per correu electrònic sense signatura electrònica, i l'entitat responsable del fitxer advertí la persona sol·licitant dins de termini i en uns termes equivalents a la sol·licitud d'esmena de l'art. 71 LRJPAC. Articles aplicats: Art. 23 i 25 LROPD, 49 LRJPCAT, 71 LRJPAC
21/03/2014
Compliment del deure d'informació en l'ús de "drones"
CNS 12/2014
La manera de què disposa el responsable de l'ús de "drones" per informar als afectats de la possibilitat d'exercir els drets ARCO podria dependre dels emplaçaments en què s'utilitzen aquestes aeronaus. En espais tancats, dita informació es podria facilitar en el mateix moment en què se sol·licita el seu consentiment o, tractant-se d'una captació habilitada per la LO 1/1982, mitjançant la col·locació de cartells informatius. Aquests cartells també podrien emprar-se quan es tracti d'espais oberts delimitats. En cas contrari, el responsable podria plantejar davant aquesta Autoritat si les mesures que pretén adoptar per informar als afectats s'adeqüen a la LOPD.
17/03/2014
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual es crea el Registre de catalans i catalanes residents a l'exterior i s'estableixen els requisits i procediment d'inscripció
PD 4/2014
17/03/2014
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 222/2013, referent al Consorci de Serveis Socials de Barcelona.
IP 222/2013
S'arxiva la denúncia per considerar que la persona denunciant va prestar el seu consentiment per a què el CSSB efectués el tractament denunciat. Articles aplicats: 7.3, 11.2 a i 21 LOPD
14/03/2014
Possibilitat de publicar al blog d'un grup municipal la relació valorada de llocs de treball de l'ajuntament
CNS 9/2014
La publicació de la RLT "valorada" en el blog d'un grup municipal no plantejaria inconvenients si la informació que s'hi conté pot considerar-se pròpia del "contingut mínim" de la RLT previst en la normativa de funció pública. Així, poden ser objecte de publicació tant el sou base com els complements associats a cada lloc de treball, però no els complements associats a un treballador concret. Així mateix, es pot publicar la quantitat establerta per cada trienni en funció del grup al qual es pertany, però no la quantia efectivament percebuda per cada treballador. Tampoc es pot publicar les quantitats que percep cada treballador en concepte de productivitat.
12/03/2014
Accés de la persona denunciada per maltractaments a dades de la persona denunciant en un expedient en matèria de protecció dels infants i adolescents
CNS 16/2014
D'acord amb la Llei 14/2010, cal preservar la confidencialitat de la persona que ha posat en coneixement de l'administració competent l'existència d'una situació de risc. Això inclou no només l'eliminació de les dades identificatives de la persona que ha fet la comunicació, sinó també la restricció de l'accés a aquelles altres informacions que la poden fer identificable de forma indirecta.
10/03/2014
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 113/2013, referent a Barcelona Serveis Municipals, S.A.
IP 113/2013
La recollida d'una còpia del DNI de la persona autoritzada per retirar un vehicle del diposit municipal, quan aquesta no és el seu titular, no vulnera el principi de proporcionalitat. Articles aplicats: Art. 4 LOPD, art. 9 de la LO 1/1192 i art. 1 del RD 1553/2005.
07/03/2014
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 197/2013, referent a l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat.
IP 197/2013
És legítima la captació incidental de la via pública, quan aquesta és inevitable per a satisfer la finalitat de vigilància perseguida. Articles aplicats: 6 de la LOPD; 5 de la Instrucció 1/2009.
07/03/2014
RESOLUCIÓ D’ARXIU de la Informació Prèvia núm. 225/2013, referent a l’Ajuntament de Pallejà.
IP 225/2013
L'accés per part de la Policia Local a dades personals que consten en fitxers de serveis socials de l'Ajuntament, sense comptar amb el consentiment de les persones afectades, no contravé la normativa de protecció de dades, sempre i quan l'accés es limiti a aquells supòsits i per a aquelles categories de dades que siguin necessàries per a la prevenció d'un perill real per a la seguretat pública o per a la repressió d'infraccions penals. Si l'accés es realitza en relació a dades especialment protegides, el seu tractament haurà de limitar-se a aquelles dades que siguin absolutament necessàries per a les finalitats de la investigació. D'altra banda, l'enviament de documentació que conté dades especialment protegides mitjançant correu ordinari compleix amb el principi de seguretat de les dades. Articles aplicats: 22, 4, 9 LOPD, 114 RLOPD, 7 RD 1829/1999
07/03/2014
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 71/2013, instat pel senyor XXX contra l’Institut Català de la Salut
PT 71/2013
S'estima la reclamació per manca de resposta del responsable del fitxer, sense que sigui causa justificativa vàlida que l'anotació a la historia clínica l'hagués efectuat un facultatiu adscrit orgànicament a un centre dependent d'una altra entitat. Quant al fons, però, s'adverteix de la prevalença del criteri mèdic per valorar i mantenir una anotació, i del deure legal de conservació d'aquesta per formar part de la historia clínica. Articles aplicats: Art. 16.1 LOPD, 25.2, 32., 32.2 i 33.1 RLOPD, 15.2 i 17.1 Llei 41/2002, 12.4 i 12.6 Llei 21/2000
07/03/2014
Total de pàgines: 390