S'han trobat 4.297 resultats
PT 9/2013
S’estima la reclamació de cancel·lació per no haver donat resposta dins el termini previst a l’efecte. Articles aplicats: Art. 16.3 i 22.4 LOPD, 23.1 i 32 RLOPD
12/07/2013
CNS 34/2013
El tractament de dades que es pugui produir en base al Conveni subscrit ha de quedar recollit en el fitxer de l'Ajuntament (article 20.2 de la LOPD). Es recomana fer una anàlisi de conjunt dels fitxers ja existents de l'Ajuntament, relacionats amb l'actuació de la policia local, i del fitxer objecte de consulta, als efectes d'evitar, si escau, duplicitats de tractaments. Pel que fa a l'apartat relatiu a la finalitat i usos del fitxer, cal tenir en compte el règim que l'article 22 de la LOPD preveu per als fitxers policials, en funció de les seves finalitats administratives o policials. En el cas que es prevegin determinats fluxos informatius, entre d'altres, amb la xarxa RESCAT o el Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112, aquest apartat del fitxer ho hauria de recollir adequadament.
08/07/2013
CNS 24/2013
En relació amb el tractament de dades dels usuaris de Whatsapp i de Spotbros situats a Espanya, resulten aplicables els principis i garanties de la LOPD. Sens perjudici de la responsabilitat sobre el tractament de les dades dels usuaris de les apps que pugui correspondre a les respectives empreses (Whatsapp i Spotbros), l'advocat té un grau de responsabilitat específic respecte el tractament de les dades dels seus clients, que inclou l'elecció dels canals de comunicació més adients amb els seus clients. Tant Whatsapp com Spotbros expliciten en la informació de les respectives pàgines web que no poden garantir la seguretat de la informació tramesa utilitzant les respectives apps. Tenint en compte això, juntament amb diverses vulnerabilitats detectades, i atès que en el context de la relació entre advocat i clients pot ser habitual la comunicació i tractament de dades sensibles (article 7 LOPD), la utilització de les aplicacions de Whatsapp i de Spotbros no resulta recomanable, en relació amb la seguretat exigida per la LOPD i el RLOPD.
02/07/2013
IP 67/2013
L'Ajuntament pot utilitzar les dades del Padró Municipal d'Habitants, que siguin estrictament necessàries per comunicar-se amb els seus ciutadans sempre que aquesta comunicació tingui per objecte l'exercici d'alguna competència municipal. Articles aplicats: 4 LOPD, 15 i 16 LRBRL, 39, 40, 66 i 154 TRLMRL
28/06/2013
PS 10/2013
La recollida de dades personals mitjançant formularis que es posen a disposició de les persones que vulguin efectuar una queixa, un suggeriment o una consulta, sense incloure la llegenda informativa exigida per l'art. 5.2 LOPD, és constitutiu d'infracció lleu, essent una qüestió irrellevant si després aquestes dades se sotmeten o no a tractament automatitzat, o l'eventual nombre reduït de formularis utilitzats Articles aplicats: Art. 2.1, 5.2, 44.2.c LOPD
28/06/2013
PS 15/2013
Infracció del principi d'informació, atès que la llegenda informativa incorporada en els formularis electrònics facilitats per la PG-ME al seu web institucional, que eren complimentats per les persones que prestaven la seva col·laboració amb la policia per tal d'identificar determinades persones quina imatge era difosa per la mateixa web, no informaven correctament del nom i finalitat del fitxer on s'incorporaven les dades personals recollides. Articles aplicats: 44.2.c) i 5 LOPD
28/06/2013
IP 240/2012
S'arxiva la denúncia perquè es considera lícita la comunicació d'un acte administratiu -que contenia dades personals- per mitjà del qual s'executava una sentència que declarava nul·la una de les proves del procediment, atès que la comunicació es va limitar a les persones que havien participat en el dit procés, de tal manera que eren interessades i tenien dret a accedir a la dita informació. Articles aplicats: 11 LOPD, 58 LRJPAC i 103 i ss Llei 29/1998
28/06/2013
CNS 32/2013
La comunicació del nom i cognoms i número del DNI/NIE incloses al TC-2 resulta habilitada per l'article 11.2.c) de la LOPD, en connexió amb la previsió de l'article 42.2 de l'ET. Només s'ha de referir als treballadors afectats al contracte, i no ha d'incloure cap altra dada d'aquests treballadors que puguin contenir-se al document TC-2 del mes corresponent. Amb aquesta mateixa finalitat (art. 42.2 ET) l'Ajuntament pot accedir a informació sobre l'efectiva percepció dels salaris per part dels treballadors de les empreses contractistes o subcontractistes. LLevat que es compti amb la declaració voluntària de les persones afectades, es recomana a l'Ajuntament que consideri l'opció de la presentació d'un certificat per part de la pròpia empresa sobre la percepció dels corresponents salaris per part de tots els treballadors adscrits a l'execució del contracte.
27/06/2013
CNS 33/2013
El fill tutelat o ex-tutelat per una institució pública, té dret a accedir a la informació que sobre la seva persona estigui en poder del centre sanitari on va néixer. Això pot incloure determinada informació sobre la mare biològica. Es pot accedir a determinada informació de la història clínica de la mare en cas que aquesta hagi mort o es tracti d'un accés a dades biogenètiques dels progenitors en interès de la salut del fill. En el cas que la mare no hagi mort, l'accés a la història clínica completa de la mare per part del fill només es pot dur a terme mitjançant un requeriment judicial.
27/06/2013
PD 16/2013
20/06/2013
Total de pàgines: 430