S'han trobat 34 resultats amb els descriptors Diputació
Accés a les dades del Padró des del Registre General de l'Ajuntament
CNS 3/2012
La importació de dades personals del Padró des del Registre d'entrada i sortida de documents d'un mateix ens local, per tal que aquest agilitzi la gestió dels procediments administratius, dins l'exercici de les competències municipals que la legislació de règim local li atribueix, i quan la dada domicili resulta rellevant, és conforme amb la LOPD en la mesura que aquesta finalitat resulta compatible amb la del Padró. La actualització de la dada domicili del Padró, en cas de detectar-se una discrepància, no resultaria conforme al principi de finalitat de les dades, sens perjudici que aquest fet es pugui posar en coneixement del ciutadà perquè iniciï els tràmits corresponents per modificar les seves dades del Padró, així com que l'ajuntament pugui fer les actuacions i comprovacions que consideri convenients per mantenir-lo actualitzat.
07/02/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Padró municipal habitants
- Registre entrada i sortida de documents
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Diputació
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- Diputació
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi qualitat
Nivell de seguretat que correspon al fitxer de Registre d'Interessos i el Registre especial de béns patrimonials d'una diputació provincial
CNS 23/2011
El Registre d'interessos d'una corporació local ha de tenir implantat un nivell mitjà de mesures de seguretat en la mesura que permet avaluar aspectes de la conducta dels càrrecs públics que en formen part. Si s'inclou al Registre informació sobre l'adscripció política del càrrec públic, d'acord amb el RLOPD cal aplicar mesures de nivell alt. Pel que fa al Registre especial de béns patrimonials, correspon aplicar mesures de seguretat de nivell alt.
08/06/2011
Informe en relació amb el Projecte de disposició general per la qual s'aprova la creació d'un fitxer de dades de caràcter personal de la Diputació de Lleida
PD 1/2011
16/02/2011
Sistema de control horari del personal d'una Diputació provincial mitjançant empremta digital
CNS 22/2009
Implantació d'un sistema de control horari mitjançant l'empremta digital per part d'una Diputació provincial. L'empremta digital té consideració de dada personal (art. 3 a) LOPD i 5.1 f) RLOPD). El seu tractament es considera conforme amb els principis de proporcionalitat i qualitat de les dades (art. 4 LOPD), per ser un tractament adequat, pertinent i no excessiu en relació amb la finalitat de controlar el compliment de l'horari dels treballadors, sense ser necessari comptar amb el seu consentiment (art. 6.2 LOPD). No obstant això, caldrà complir amb la resta de principis i obligacions de la LOPD, especialment, el deure d'informar (art. 5 LOPD), la modificació del fitxer de "personal" o bé, la creació i inscripció d'un fitxer específic per a aquest tractament (article 20 de la LOPD) i l'adopció de mesures de seguretat exigibles, i si escau, l'aplicació de mesures addicionals en atenció a la naturalesa de la informació tractada i els riscos previsibles.
01/01/2009
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades biomètriques
- Empremta dactilar
- Dades identificatives
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Diputació
- MESURES SEGURETAT
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
Total de pàgines: 4