S'han trobat 4.297 resultats
PS 62/2022
Es resol amonestar l'Ajuntament de Tarragona atès que, en una trucada efectuada per la persona denunciant a la Guàrdia Urbana d'aquest Ajuntament, se li van recollir dades personals (nom, cognoms, número de DNI i veu) i no se'l va informar del contingut previst a l'article 13 RGPD. Així mateix, també s'atribueix a l'Ajuntament la vulneració del principi de confidencialitat atès que des de la Guàrdia Urbana es va informar a l'aquí denunciant que la "seva senyora" hauria trucat, des del mateix domicili, per denunciar els mateixos fets. En relació amb la referida recollida de dades personals, que la persona denunciant considera excessiva, procedeix arxivar els fets atès que, d'acord amb la normativa de procediment administratiu, quan un ciutadà presenta una denúncia, cal identificar-lo.
22/02/2023
PS 57/2022
El Departament de Presidència, a través de la Comissió de Control del Pla de Pensions, no va subscriure el corresponent contracte d'encarregat del tractament amb les entitats gestores i dipositàries del pla de pensions.
22/02/2023
PS 87/2022
El Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural va notificar a la persona denunciant una resolució que anava adreçada a una tercera persona i en la qual hi figuraven dades personals. Es resol amonestar el Departament com a responsable d'una infracció prevista a l'article 83.5.a) en relació amb l'article 5.1.f), ambdós de l'RGPD, per la vulneració del principi de confidencialitat.
22/02/2023
IP 234/2021
Es resol arxivar la present denúncia atès que els accessos a la història clínica de la persona denunciant es van efectuar des d'un Centre d'Atenció Primària, per part d'un professional que tenia assignades tasques administratives i de gestió estadística, en el marc del Pla Nacional Estadístic (2021-2024). Al respecte, escau concloure que el referit accés resta emparat per l'article 6.1 e) RGPD relatiu a l'exercici de poders públics, en consonància amb la Llei 12/1989, de 9 de maig, de la Funció Estadística Pública.
14/02/2023
PS 61/2022
Es resol sancionar FMB S.A degut a què la manca d'implementació de mesures tècniques i organitzatives apropiades, li ha impedit localitzar l'expedient personal de la persona que va prestar serveis a l'empresa denunciada. Aquest fet, vulnera l'article 32.1 RGPD que disposa l'obligació del responsable del tractament de garantir la disponibilitat i seguretat de les dades personals.
14/02/2023
PS 72/2022
L'entitat no havia comunicat a l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades la designació d'un delegat/ada de protecció de dades que, d'acord amb l'article 37.1 de l'RGPD, és de designació obligatòria per l'entitat. Aquesta obligació prevista a l'RGPD era plenament aplicable, i exigible a l'entitat, des del mes de maig de 2018.
14/02/2023
PS 85/2022
La persona es queixava que s'havia accedit indegudament a la seva història clínica. L'ICS ho reconeix i manifesta que ha adoptat mesures per evitar que es produeixin més accessos indeguts. Es dicta resolució definitiva imputant vulneració del principi de confidencialitat.
14/02/2023
PS 94/2022
Es dicta resolució definitiva, per vulneració del principi d'exactitud. L'IMH va notificar una provisió de constrenyiment en via executiva en un domicili que constava a la seva pròpia base de dades des de l'any 2007, obviant el domicili facilitat per l'administració que va imposar la sanció, trànsit, i que consta a la base de dades de la DGT. A més, fa servir una tercera adreça, la qual fa constar a una carta de pagament adjunta a la provisió, que també consta a la seva pròpia base de dades (aquesta des de l'any 1997), per un altre vehicle. Els fets imputats són constitutius d'una infracció del principi d'exactitud, per haver obviat la normativa d'aplicació en relació amb les notificacions de multes de trànsit, article 90 Llei sobre trànsit.
14/02/2023
PT 103/2022
La persona reclamant va sol·licitar el dret d'accés a les seves dades (còpia de documentació mèdica i expedient mèdic). El Departament el va respondre dintre de termini, i tot i que no es té constància que li facilités la informació demanada. Arran de la reiteració de la seva petició en dues ocasions més, el Departament li va intentar lliurar tota la documentació demanada, però la persona reclamant es va negar a rebre-la. Es desestima la reclamació en considerar que el Departament hauria complert amb la seva obligació, tot i que la persona es negués a rebre la documentació sol·licitada.
14/02/2023
PT 4/2023
Es declara extemporània la resolució de la DGP, atès que el dret de supressió es va resoldre i notificar superat el termini d'1 mes establert a l'efecte, sense entrar en altres consideracions respecte el fons, ja que la DGP ha resolt suprimir les dades de la persona reclamant.
14/02/2023
Total de pàgines: 430