S'han trobat 4.297 resultats
PT 18/2014
Procedeix la desestimació de la rectificació quan la persona reclamant no acredita la inexactitud de les dades que pretén modificar. Quan la rectificació es refereix a dades de la HC, preval el criteri mèdic. Articles aplicats: 16 LOPD; 31, 32 i 33 RLOPD; 11 Llei 21/2000; 15 Llei 41/2002.
20/06/2014
PT 19/2014
Si la sol·licitud d'accés és estimada, el responsable ha d'acompanyar la informació objecte d'accés amb la seva comunicació, o bé, dins els deu dies següents a aquesta. El dret d'accés s'ha de fer efectiu en la forma escollida per la persona afectada. Articles aplicats: 15 LOPD; 27, 28 i 29 RLOPD; 13 Llei 21/2000
20/06/2014
CNS 32/2014
Pot existir suficient cobertura legal per comunicar al CAP determinades dades de les persones ateses als serveis socials de l'Ajuntament, en base a la necessària coordinació prevista legalment entre ambdós (CAP i Ajuntament), en el context de la prevenció de situacions de dependència. Atesa l'habilitació legal de l'article 41.3 de la Llei 15/1990, no resultaria contrari a la normativa de protecció de dades que l'Ajuntament comuniqués al CAP l'existència d'un expedient en relació amb una determinada persona atesa pel CAP, sempre que la coordinació entre serveis ho requereixi, incloent la identificació del tècnic social que gestiona l'expedient, i que es comuniqui, només, la informació de l'expedient que pugui tenir repercussió en la prestació de l'atenció sanitària que el CAP ha de donar a l'afectat.
19/06/2014
CNS 33/2014
Es valora positivament l'elaboració d'un Protocol d'actuació en relació amb la publicació de dades personals en un diari oficial, en la mesura que pretén garantir el compliment del principi de qualitat en aquest àmbit, si bé es recomana incorporar-hi alguna directriu addicional relacionada amb la limitació temporal de la informació personal publicada al diari oficial i amb les actuacions a seguir en cas d'exercici dels drets d'habeas data pels afectats.
16/06/2014
PD 6/2014
13/06/2014
IP 169/2013
S'arxiva la denuncia per considerar que l'accés a dades de salut de la historia clínica per part de la unitat d'atenció a l'usuari d'un centre de salut concertat amb el CatSalut era necessari per a resoldre la reclamació presentada per la representant de la persona afectada, i consegüentment prestar l'assistència sanitària; i també per considerar que la comunicació de dades de salut al CatSalut, i aquest a una unitat d'inspecció del Departament de Salut, eren necessàries per a controlar l'assistència sanitària i resoldre la reclamació -en el cas del CatSalut-, i per investigar si els fets denunciats infringien la normativa sanitària. Articles aplicats: Art. 7.3, 7.6, 21 LOPD, Llei 21/2000, Llei 42/2002, 7.1 llei 15/1990, 5.1 Llei 26/2006, Instrucció 3/2004
13/06/2014
PS 10/2014
No es considera ajustat al principi de proporcionalitat l'enregistrament de totes les converses telefòniques, entrants i sortints, vinculades als números de telèfon de la Policia local quan la finalitat perseguida és la de garantir la seguretat pública o la de repressió d'infraccions penals, atès que no totes les trucades guarden relació amb dites finalitats. En el cas que s'enregistrin les converses telefòniques és necessari que es faci efectiu el dret d'informació de les persones afectades. Articles aplicats: 4, 5, 22, 24, 44.2.c, 44.3.c de la LOPD.
13/06/2014
PS 14/2014
No garantir el deure de secret és constitutiu d'una infracció greu. Articles aplicats: 10, 44.3.d LOPD.
13/06/2014
PT 12/2014
S'estima la reclamació del dret d'accés per raons de forma, atès que el responsable del fitxer no ha contestat en el termini previst a l'ordenament, sense que procedeixi estimar per raons de fons al no existir la informació a què es pretén accedir. Articles aplicats: 15 LOPD i 29 RLOPD
13/06/2014
PT 23/2014
En el termini reglamentàriament establert, el responsable del fitxer no va fer efectiu el dret d'accés ni va donar resposta sobre la procedència o denegació del dret d'accés exercit. No obstant això, no és necessari requerir per tal que es faci efectiu el dret, atès que l'òrgan responsable l'ha satisfet una vegada ha tingut coneixement del present procediment de tutela de drets. Articles aplicats: 15LOPD i 29 RLOPD
13/06/2014
Total de pàgines: 430