S'han trobat 4.297 resultats
PT 19/2023
Es desestima la reclamació de tutela, atès que el dret s’ha fet efectiu amb la incorporació de dades rellevants en la història clínica, sense haver de modificar un informe mèdic anterior.
16/05/2023
PS 89/2022
El Departament d'Interior va incomplir el principi d'exactitud de les dades personals, atès que va associar, erròniament, un deute pendent de pagament al DNI de la persona aquí denunciant, fet que va propiciar que l'ATC li embargues el compte corrent sense ser-ne la persona deutora.
16/05/2023
IP 440/2022
Escau aplicar el principi de presumpció d'innocència atès que el professional que va atendre i respondre la consulta de la persona denunciant actuava en exercici de les seves funcions i només va tractar les dades personals que el mateix denunciant li va facilitar a l'efecte de gestionar la seva consulta.
08/05/2023
IP 178/2022
Es dicta RA sobre els fets denunciats relatius a la trucada efectuada pel CSMA de Castelldefels, al haver intentat localitzar al pacient en els números de telèfon que constaven a la seva fitxa, coincidents aquests amb els que constaven en el RCA. I, al no estar operatius, i davant l'urgència escaiguda, es va optar per trucar al número que constava a l'apartat d'observacions (de la seva mare) facilitat pel propi pacient.
08/05/2023
CNS 11/2023
Amb la informació que es disposa es pot concloure que els llocs de treball dels funcionaris A17 que no són lletrats (caps de departament) es poden considerar llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell retributiu. L’accés a la informació individualitzada sobre les retribucions dels treballadors públics s’ha de limitar, en principi, als alts càrrecs i personal directiu així com al personal que ocupa llocs d’especial confiança, d’especial responsabilitat dins de l’organització o d’alt nivell en la jerarquia de l’entitat, de lliure designació, o que comporten un alt nivell retributiu. Respecte de la resta de treballadors públics, l’interès públic en el control de l’activitat pública pel que fa al destí dels recursos es podria satisfer igualment sense sacrificar la privacitat de les persones afectades de tal manera que la informació s’ha de facilitar agregada per grups i intervals de nivells. Pel que fa als triennis d’aquest treballadors resultaria ajustat a la normativa de protecció de dades facilitar la informació agrupada per categories o per grups i intervals de nivells. Amb caràcter general no es considera adequada a la normativa de protecció de dades facilitar informació relacionada amb la descripció, de forma cronològica de la situació administrativa de tot un col·lectiu de funcionaris al llarg de la seva carrera administrativa, tant si es tracta de personal directiu o d’especial responsabilitat com si afecta a altres grups de funcionaris.
08/05/2023
PT 33/2023
S'estima parcialment la reclamació, atès que la DGP no va respondre en termini a la sol·licitud de la persona reclamant. No escau requerir cap actuació quant el fons, en la mesura que la DGP va donar resposta ajustada a dret a la sol·licitud, tot i que extemporàniament.
08/05/2023
PS 86/2022
L'Ajuntament en relació amb les càmeres de videovigilància amb fins de control del trànsit instal·lades en el municipi, no feia efectiu el dret d'informació de forma completa, ja que no posava a disposició dels afectats tota la informació que es recull a l'article 13 de l'RGPD.
08/05/2023
CNS 9/2023
L’accés dels òrgans de representació dels treballadors públics a informació retributiva d’aquestes persones de manera individualitzada vindrà condicionat per les previsions normatives aplicables i les circumstàncies concurrents en el cas concret. Els membres del Comitè de treballadors de la Universitat que formen part de la Comissió negociadora del Pla d’Igualtat han de poder accedir a la informació del Registre retributiu, que s’ha d’ajustar als termes de l’article 28.2 de l’ET, malgrat comptar amb categories professionals amb un nombre reduït de persones treballadores, restant aquells obligats a respectar la confidencialitat sobre la informació obtinguda, així com el principi de finalitat.
05/05/2023
PS 18/2023
Un ciutadà accedeix, a través de la seva carpeta personal a la seu electrònica de l'Ajuntament, a la documentació d'una tercera persona en relació a un expedient que res té a veure amb la seva denúncia. S'imputa la vulneració del principi de confidencialitat. També consta acreditada la infracció de l'art. 25 RGPD, de mesures tècniques des del disseny i per defecte, si bé, efectuat concurs medial, només s'imputa per la infracció més greu.
04/05/2023
PT 16/2023
S'estima parcialment la reclamació, atès que la DGP no va respondre en termini a la sol·licitud de la persona reclamant. No escau requerir cap actuació quant el fons, en la mesura que la DGP va donar resposta ajustada a dret a la sol·licitud, tot i que extemporàniament
04/05/2023
Total de pàgines: 430