S'han trobat 444 resultats
Denegació d'accés a informació relacionada amb determinades actuacions d'inspecció
IAI 26/2018
El dret a la protecció de dades no impedeix que s’informi a la persona sol·licitant sobre quins són els centres educatius objecte d’inspecció a requeriment del Ministeri, en no ser d’aplicació la legislació de protecció de dades. L’accés als requeriments en qüestió i a un informe d’inspecció de manera anonimitzada, com demana la persona sol·licitant, només seria possible si garanteix que les persones afectades no poden ser identificables de manera directa o indirecta sense esforços desproporcionats.
25/04/2018
Denegació d'accés a procediments sancionadors per activitat d'habitatge d'ús turístic
IAI 8/2018
La normativa de protecció de dades no impedeix lliurar la informació sobre nombre de procediments incoats a que es refereixen els apartats a), b) i c) de l’antecedent 3 de l’informe, ni a l’adreça dels allotjaments turístics sancionats quan els subjectes sancionats siguin persones jurídiques. Quan el titular de l’allotjament d’ús turístic sigui una persona física empresari individual i es donin les circumstàncies exposades a l’informe, l’atorgament de l’accés a la informació relativa a l’adreça dels allotjament turístics sancionats per incompliments de la Llei 13/2002, de 21 de juny, de turisme de Catalunya, no resultaria respectuós amb el dret a la protecció de dades de caràcter personal.
18/04/2018
Denegació d'accés a informació sobre processos provisionals de llocs de treball
IAI 10/2018
El dret a la protecció de dades no impedeix lliurar a la persona reclamant la informació relativa a la puntuació obtinguda en relació amb els mèrits valorats i/o les proves realitzades respecte les persones finalment seleccionades en els processos de provisió provisional. Pel que fa a la resta de candidats, l’accés no resultaria justificat.
13/04/2018
Denegació d'accés a informació sobre processos de provisió provisional de llocs de treball
IAI 9/2018
El dret a la protecció de dades no impedeix lliurar a la persona reclamant la informació relativa a la identitat, al compliment dels requisits de participació i a la puntuació obtinguda, en relació amb els mèrits valorats i/o les proves realitzades, respecte les persones finalment seleccionades. Pel que fa a la resta de candidats, l’accés no resultaria justificat.
13/04/2018
Denegació d'accés a la base de dades del Cens de persones desaparegudes durant la Guerra Civil
IAI 7/2018
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la reclamant a la informació sobre les persones desaparegudes amb declaració judicial de mort o defunció que consten a la base de dades del Cens de persones desaparegudes durant la Guerra Civil. En el cas de persones desaparegudes respecte de les quals no consti declaració judicial de mort o defunció i que podrien estar vives, la normativa de protecció de dades no impediria l’accés a les dades que consten en el portal de dades obertes sempre que aquesta informació no permeti la identificació de les persones afectades. A aquests efectes, no es considera necessari per assolir la finalitat de transparència un accés generalitzat i indiscriminat al nom i cognoms d’aquestes persones.
13/04/2018
Denegació d'accés a les declaracions de béns patrimonials i d'interessos dels càrrecs electes de l'Ajuntament
IAI 6/2018
No resulta justificat l’accés de la persona reclamant a les declaracions originals íntegres de béns patrimonials efectuades pels càrrecs electes de l’Ajuntament. No obstant això, es podrien facilitar prèvia omissió de les dades personals que resultin innecessàries per assolir la finalitat de control pretesa, en els termes apuntats en l’informe.
19/03/2018
Denegació d'accés a informació del padró municipal d'habitants
IAI 5/2018
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar la informació sol·licitada (certificat d’empadronament de l’afectada i autorització d’empadronament), atès que el reclamant és familiar, hereu i usufructuari de l’anterior propietari, que pot concórrer un interès directe en confirmar l’empadronament i la corresponent autorització, i que no sembla que la comunicació d’informació hagi de comportar un perjudici significatiu pel dret a la protecció de dades de l’afectada.
23/02/2018
Denegació d'accés a informació sobre la contractació de personal d'un Institut municipal durant els anys 1996 a 1998
IAI 2/2018
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés dels regidors als contractes i a la informació que consti en el procés de selecció sobre les persones que treballen actualment a la corporació o als ens que en depenen, sempre que s’hagi donat tràmit d’audiència a les persones afectades i no en resulti cap circumstància personal que pugui suposar una limitació de l’accés. Això, sense perjudici d’ometre prèviament a l’accés les dades personals mereixedores d’especial protecció (art. 7 l’LOPD), així com altres dades (número de DNI, número d’afiliació a la Seguretat Social, signatura, telèfon, adreça o d’altres) que no serien necessàries per assolir la funció de control del regidor. Pel que fa a les persones contractades que actualment no hi treballen, no hi hauria inconvenient en facilitar la seva identitat i la valoració obtinguda en els respectius processos de selecció. En canvi, els contractes d’aquestes persones i la informació que consti en els expedients sobre la resta de participants, es pot lliurar de manera anonimitzada.
05/02/2018
Denegació d'accés a informació sobre la contractació de personal d'un Institut municipal durant els anys 1988 a 1996
IAI 3/2018
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés dels regidors als contractes i a la informació que consti en el procés de selecció sobre les persones que treballen actualment a la corporació o als ens que en depenen, sempre que s’hagi donat tràmit d’audiència a les persones afectades i no en resulti cap circumstància personal que pugui suposar una limitació de l’accés. Això, sense perjudici d’ometre prèviament a l’accés les dades personals mereixedores d’especial protecció (art. 7 l’LOPD), així com altres dades (número de DNI, número d’afiliació a la Seguretat Social, signatura, telèfon, adreça o d’altres) que no serien necessàries per assolir la funció de control del regidor. Pel que fa a les persones contractades que actualment no hi treballen, no hi hauria inconvenient en facilitar la seva identitat i la valoració obtinguda en els respectius processos de selecció. En canvi, els contractes d’aquestes persones i la informació que consti en els expedients sobre la resta de participants, es pot lliurar de manera anonimitzada.
05/02/2018
Denegació d'accés a informació relacionada amb els treballadors d'una entitat pública
IAI 4/2018
La normativa de protecció de dades no impedeix lliurar informació sobre la plantilla, l’estructura organitzativa i la relació de llocs de treball i la relació de contractes temporals i d’interinatge no vinculats a cap lloc de la dita relació de llocs de treball de l’entitat reclamada, així com tampoc el nom i cognom de les persones que ocupen els diferents llocs de treball de l’entitat pública, sempre que s’hagi efectuat, en aquest darrer cas,el tràmit d’audiència previst a l’LTC i no en resulti cap motiu que pugui justificar la denegació de l’accés. Pel que fa a les retribucions íntegres associades a cada lloc de treball, prevaldria el dret d’accés en el cas dels llocs de personal directiu o personal que ocupa llocs de confiança o d’especial responsabilitat dins l’organització, mentre que per a la resta de treballadors no sembla justificat un accés individualitzat més enllà de la possibilitat de facilitar informació sobre les retribucions agrupades per categories o les retribucions associades als diferents llocs de treball. La normativa de protecció de dades no impedeix lliurar informació sobre el nombre de persones que perceben un complement salarial fora de la taula retributiva, el tipus de complement salarial i el seu import, sense identificar els treballadors concrets que les perceben.
30/01/2018
Total de pàgines: 45