S'han trobat 4.297 resultats
PS 19/2023
Es resol amonestar la Universitat Autònoma de Barcelona atès que va difondre a través d'internet el llistat corresponent al "Resultat del sorteig d'assignació d'unitat docent hospitalària (2022-2023)" que contenia dades personals de determinats estudiants del grau de medicina. En concret, el seu nom, cognoms i número d'identificació universitària (en endavant, NIU). La referida publicació va permetre a terceres persones conèixer el centre hospitalari assignat a cada estudiant, així com també el seu NIU, a partir del qual, es pot accedir a d'altres dades universitàries de l'estudiant (com ara, resultats acadèmics). La referida publicació va vulnerar el principi de minimització de dades personals, i constitueix la infracció prevista a l'art. 72.1 a) LOPDGDD.
04/05/2023
PT 90/2022
La persona reclamant es queixava que l'empresa municipal que gestiona el servei de grua, retirada i dipòsit de vehicles de l'Ajuntament havia respost de forma incomplerta a la seva petició d'exercici del dret d'accés. S'estima la reclamació de tutela, atès que l'Ajuntament (qui era el responsable del tractament) havia facilitat de forma incomplerta la informació prevista als apartats 1r i 2n de l'article 15 de l'RGPD.
04/05/2023
IAI 26/2023
Taking into account the circumstances in the particular case, and in accordance with the analysis that has been carried out, from the point of view of the general purpose of transparency, access to the information relating to the seniority, qualification, training and level of Catalan of the people occupying certain jobs, beyond the information relating to the concurrence of the minimum requirements required to occupy said jobs, such as, that the person occupying has knowledge of the Catalan language or the minimum training required for the specific job you hold, in accordance with the list of jobs from the County Council.
03/05/2023
PT 3/2023
La persona reclamant, en qualitat de titular de la potestat parental, va exercir el dret d'accés a la documentació que havia presentat la seva filla menor d'edat, que contenia dades de terceres persones afectades que es van oposar al tractament de dades derivat de la sol·licitud d'accés, motiu pel qual el Departament va desestimar la petició d'accés formulada per la persona reclamant. S'estima parcialment la reclamació atès que el Departament va respondre la sol·licitud de forma extemporània.
26/04/2023
PT 39/2023
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va donar resposta en termini a la sol·licitud de la persona reclamant, sense que procedeixi requerir cap actuació, en la mesura que la DGP va donar resposta ajustada a dret a la sol·licitud, tot i que extemporàniament.
26/04/2023
PT 32/2023
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va donar resposta en termini a la sol·licitud de la persona reclamant, sense que procedeixi requerir cap actuació, en la mesura que la DGP va donar resposta ajustada a dret a la sol·licitud, tot i que extemporàniament.
26/04/2023
PS 83/2022
Es resol sancionar un Ajuntament com a responsable de 2 infraccions previstes a la normativa policial (LO 7/2021), produïdes amb ocasió del trasllat de la comissaria a noves dependències municipals: 1) manca de col·locació de cartells informatius de càmeres de videovigilància; i 2) manca de mesures de seguretat, pel fet de tenir a la vista de tothom un panell de pantalles en què es reproduïen imatges en temps real captades a través de càmeres instal·lades en espais públics.
26/04/2023
PS 68/2022
Es resol sancionar l'Ajuntament com a responsable de tres infraccions: 1) manca de contracte d'encarregat o document equivalent, 2) manca d'informació dels extrems previstos a l'art. 13 RGPD, i 3) impediment de l'exercici del dret de supressió.
26/04/2023
CNS 7/2023
L’adreça de correu corporatiu d’un Ajuntament, atès que permet la identificació del titular del compte, és una dada de caràcter personal protegida per la normativa de protecció de dades. El tractament de dades personals que es produeixi arran de l’enviament de missatges de correu electrònic per part d’un treballador públic, en concret, la inclusió d’adreces de correu corporatives de tercers i la tramesa a un destinatari extern, pot ser lícit si concorre una base jurídica (art. 6.1 RGPD) i es dona compliment al principi de finalitat (art. 5.1.b) RGPD). Segons el sistema de responsabilitat previst a l’RGPD, la responsabilitat per les infraccions a la normativa de protecció de dades recau en els responsables del tractament, sens perjudici que se’n puguin derivar conseqüències de tipus disciplinari.
25/04/2023
CNS 10/2023
Per la informació de què es disposa, en el cas concret examinat, des del punt de vista de la normativa de protecció de dades, no planteja problemes facilitar a la persona regidora l’accés a l’expedient del procés d’estabilització dels treballadors municipals, sempre que sigui informació estrictament necessària per assolir les seves funcions. Ara bé, pel que fa a les dades personals d’especial protecció (article 9 de l’RGPD) que hi puguin constar, caldrà limitar-ne l’accés, per tal que no es comuniquin més dades de les estrictament necessàries per assolir la finalitat legítima que justifica l’accés, això és el desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors. En qualsevol cas, un cop el regidor accedeixi a la informació municipal per raó de les funcions legalment encomanades, aquest s’ha de regir pel deure de reserva imposat per la normativa de règim local, pel principi de limitació de finalitat (article 5.1.b) RGPD) i el deure de integritat i confidencialitat (article 5.1.f) RGPD).
25/04/2023
Total de pàgines: 430