S'han trobat 4.297 resultats
PT 43/2023
La persona reclamant va sol·licitar la supressió del seu nom de la piulada que la FUOC havia publicat a la xarxa social de Twitter. Escau desestimar la reclamació, atès que l'entitat va respondre la sol·licitud dins del termini legalment fixat, a través del mitjà electrònic que l'entitat li va indicar que seria el canal de resposta quan va acusar la recepció de la seva petició.
05/09/2023
PS 45/2023
Vulneració del principi de licitud i de la limitació del termini de conservació. S'imputa licitud perquè es publiquen dos documents amb els resultats del procés selectiu en què consten els DNI complets dels aspirants. Segons la normativa (disposició addicional setena de la LOPDGDD), s'han de publicar els noms i cognoms més 4 xifres aleatòries del DNI.
A més, també es publiquen les signatures manuscrites de les persones signants dels documents.
Pel que fa al termini de conservació, l'Ajuntament manté publicades les llistes amb les dades personals de les persones aspirants que finalment no han estat seleccionades, mesos després de la celebració del procés selectiu.
05/09/2023
PT 70/2023
S'estima la reclamació presentada, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya (DGP) no va respondre en termini la sol·licitud. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat fer efectiu el dret d'accés.
05/09/2023
PS 28/2023
S'imputen dues infraccions:
1.Vulneració principi minimització. En el marc d'un procés d'adjudicació d'HPO, concretament en el tràmit de presentació de sol·licituds per participar en el sorteig d'adjudicació, l'Ajuntament sol·licitava una còpia del DNI quan aquesta no era necessària.
2. Manca contracte encarregat. Les dades de les persones que presenten davant l'Ajuntament les seves sol·licitud per participar en el sorteig són comunicades a una empresa externa (la cooperativa que farà els habitatges), sense la cobertura d'un contracte d'encarregat del tractament.
05/09/2023
PT 65/2023
S'estima la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior (DGP) no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat la sol·licitud de supressió de la persona reclamant.
05/09/2023
PS 44/2023
Es resol declarar que l'Ajuntament de Dosrius ha comès una infracció de la normativa de protecció de dades, atès que va trametre una instància presentada per la persona denunciant a l'empresa on aquesta prestava els seus serveis, sense anonimitzar-ne les dades personals. La instància tenia per objecte posar en coneixement de l'Ajuntament un risc per a la seguretat viària, derivat de l'obligació que té el personal d’aquesta empresa d'emprar els dispositius mòbils quan presten el servei de transport a demanda. Es considera que la tramesa d'aquesta informació va vulnerar el principi de minimització.
05/09/2023
PT 34/2023
Es resol estimar la reclamació ja que l'entitat reclamada va desatendre la sol·licitud de supressió de la dada personal "telèfon fix" com a dada de contacte en els registres sanitaris.
05/09/2023
IP 320/2022
La persona denunciant es queixava que l'entitat li enviava missatges electrònics comercials sense el seu permís i després que hagués sol·licitat que no els volia rebre. Es resol arxivar les actuacions perquè no hi ha prou elements que permetin imputar la comissió d'una infracció, ja que no s'ha constatat que la persona denunciant utilitzés els canals que li havien facilitat per cancel·lar una subscripció per rebre missatges electrònics comercials.
05/09/2023
IP 175/2023
Es resol arxivar les actuacions ja que no s'ha posat de manifest cap element probatori, ni tan sols indiciari, que acrediti que l'entitat denunciada hagi revelat la identitat de la persona denunciant a tercers.
05/09/2023
IAI 33/2023
Des de la perspectiva de la protecció de dades, no sembla que hi hagi obstacle per poder comunicar a l’Associació reclamant la informació estadística agregada per Catalunya, creuada per sexe i edat (any a any, i no per rangs d’edat), de persones ateses per les unitats de servei de Trànsit, o del número de tractaments hormonals o cirurgies relacionades amb aquesta atenció. Això, sempre que l’Administració reclamada disposi efectivament d’aquesta informació. Així, en el moment que es disposés de la informació reclamada, la normativa de protecció de dades no n’impediria la comunicació, sempre que es produeixi en uns termes que no permetin la reidentificació dels afectats.
04/09/2023
Total de pàgines: 430