S'han trobat 4.274 resultats
IP 194/2023
Es denunciava que un ajuntament havia comunicat il·lícitament a la Policia de la Generalitat dos atestats policials referits a una mossa d'esquadra, alhora que els havia revelat la condició de mossa d'esquadra. La denúncia s'arxiva, en considerar que les comunicacions estaven emparades per les bases jurídiques de l'article 6.1.e i c de l'RGPD, ja que l'Ajuntament va comunicar aquesta informació d’acord amb: els principis de cooperació recíproca, coordinació i col·laboració mútua entre els cossos policials; al fet que en l'àmbit de la seguretat pública ambdós cossos policials tenen l'obligació de facilitar-se mútuament la informació que sigui rellevant; que la Policia de la Generalitat és la competent en matèria de seguretat ciutadana; i que han de cooperar en el compliment del règim estatutari.
12/12/2023
Resolució d'arxiu / sobreseïment
PS 37/2023
L'escola va cometre dues infraccions: 1. Va enviar un correu electrònic a totes les famílies del centre, al qual van adjuntar un llistat on hi constaven el nom i cognoms i el curs de tots els alumnes (vulneració principi confidencialitat). 2. L'escola va enviar un segon correu electrònic a diferents famílies d'alumnes d'infantil, al qual s'adjuntava un llistat de cites (dia i hora) per fer un test d'antígens als alumnes; els quals constaven identificats amb el número de la targeta sanitària (TIS) (vulneració del principi de licitud en el tractament de dades de salut).
12/12/2023
IP 252/2022
S'arxiva la denúncia contra l'ajuntament, perquè les dades que va donar l'alcalde sobre la denunciant no són dades personals, ja que per si soles no permetien identificar la denunciant (art.4.1 RGPD).
12/12/2023
PT 48/2023
S'estima parcialment la reclamació, atès que el centre de salut va respondre el reclamant fora del termini legal. Pel que fa al fons, es desestima perquè l'entitat ha acreditat que va facilitar còpia de la història clínica. Així mateix, argumenta que els 4 documents que demana el reclamant no formen part de la història clínica però, malgrat això, també se n’hi va facilitar una còpia.
12/12/2023
PT 102/2023
S'estima parcialment la reclamació, atès que l'ICS va respondre la sol·licitud d'exercici del dret de supressió fora del termini previst legalment. Tanmateix, pel que fa al fons, no escau requerir a l'ICS la supressió reclamada atès que, d'acord amb la legislació sanitària, la informació clínica s'ha de conservar durant un termini de 5 o 15 anys, segons la informació de què es tracti. En aquest cas, el termini no ha transcorregut i no escau requerir la supressió.
12/12/2023
PT 125/2023
Es resol desestimar la reclamació de tutela, atès que l'interessat no va sol·licitar el dret d'accés a través de l'adreça electrònica que l'entitat té designada per a aquesta finalitat, a l'apartat de política de privacitat del seu web. No escau requerir cap actuació, atès que l'entitat ha respost la sol·licitud.
12/12/2023
PT 101/2023
S'estima parcialment la reclamació, atès que l'ICS va respondre la sol·licitud d'exercici del dret de supressió fora del termini previst legalment. Tanmateix, pel que fa al fons, no escau requerir a l'ICS la supressió reclamada atès que, d'acord amb la legislació sanitària, la informació clínica s'ha de conservar durant un termini de 5 o 15 anys, segons la informació de què es tracti. En aquest cas, el termini no ha transcorregut i no escau requerir la supressió.
12/12/2023
IAI 59/2023
L’Administració reclamada hauria de denegar l’accés a la informació sol·licitada, tret que es disposés del consentiment exprés i per escrit de les persones afectades, ja que aquesta conté dades personals especialment protegides de les persones participants en un procés de selecció de personal.
12/12/2023
IP 397/2022
La part denunciant exposava que la publicació del nom i cognoms i les quatre xifres del DNI, en el marc dels actes administratius d'un procés de selecció, contravé la normativa de protecció de dades personals i vulnera l'Ordre JUS/177/2004, de 27 de maig. Es resol arxivar les actuacions, atès que aquesta Ordre disposa l'obligatorietat d'emprar el NIP quan els funcionaris de presons actuen en l'exercici de les seves funcions i interactuen amb població reclusa. Per contra, no disposa que s'hagi d'emprar aquest sistema d'identificació en aspectes de selecció de personal. És més, l'article 45 LPAC preveu aquest sistema d'identificació, quan els actes administratius afectin una pluralitat de persones, com és el cas. També s'arxiva el fet que la publicació inclogui informació referida als mèrits dels aspirants, atès que es considera que han de prevaldre els principis de publicitat i transparència.
12/12/2023
IP 83/2023
No ha quedat acreditada la comunicació de les adreces electròniques dels empleats públics a un sindicat, que en aquell moment no tenia representació en cap òrgan de representació sindical de l'ICS o de l'administració de la Generalitat de Catalunya, ni del seu sector públic.
12/12/2023
Total de pàgines: 428