S'han trobat 4.297 resultats
Informe en relació amb la Proposta d’incorporació d’un nou apartat 3, a la disposició addicional 29 del Text refós de la legislació en matèria d’aigües de Catalunya, per incloure-la a l’Avantprojecte de llei de mesures fiscals i financeres per al 2024
22/12/2023
IAI 66/2023
La normativa de protecció de dades permetria a la persona reclamant, pel fet d’ostentar la condició de delegada de personal i delegada sindical, a conèixer determinada informació sobre les sancions imposades per faltes molt greus o l’audiència en els casos d’acomiadament o sancions als afiliats al sindicat al qual pertany. Ara bé, no està legitimada a accedir a l’expedient o expedients relatius a la investigació o sanció d’uns fets presumptament constitutius d’infracció disciplinària
22/12/2023
PT 106/2023
S'estima parcialment la reclamació, atès que l'ICS no va respondre en termini la sol·licitud. Quant al fons, no cal efectuar cap pronunciament, atès que en el marc d'aquest procediment s'ha suprimit la informació que n'era objecte.
21/12/2023
PT 80/2023
Es resol desestimar la petició del reclamant, atès que restringir l'accés a les dades de salut de l'HC3 de la seva tutelada, a tots els perfils professionals -inclosos els sanitaris-, tret d'una doctora, pot comprometre la qualitat de l'assistència sanitària de la usuària. A més, els arguments en què es fonamenta el dret d'oposició no tenen prou entitat per justificar la restricció esmentada.
21/12/2023
PT 104/2022
La persona reclamant sol·licitava la còpia de les gravacions de les converses de l'emissora del dia 14/05/2022 i, especialment, una còpia de la conversa que es va produir aproximadament a les 11.50 hores. També, la còpia de les gravacions de les imatges captades per les càmeres de videovigilància el dia 18/05/2022. S'estima parcialment la reclamació, per la desatenció del dret d'accés formulada per la persona reclamant contra Transports de Barcelona, SA, atès que l'entitat no va respondre les sol·licituds d'accés en el termini legalment establert. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons en relació amb la sol·licitud de data 14/05/2022, atès que es va fer efectiu el dret d'accés; tampoc en relació amb la sol·licitud de data 18/05/2022, pels motius assenyalats al fonament de dret 5.2.
21/12/2023
IP 579/2023
Resolució d'arxiu. L'article 16.3 de l’LRBRL (i en els mateixos termes, article 40.3 del TRLMRLC) admet la comunicació de les dades del padró municipal a altres administracions públiques que les sol·licitin, quan siguin necessàries per exercir les seves competències i exclusivament per a assumptes en què la residència o el domicili siguin dades rellevants. La policia local, en les seves investigacions, pot consultar el padró.
21/12/2023
IP 228/2022
La persona denunciant es queixava que el Síndic de Greuges local havia utilitzat el seu correu particular per respondre una queixa que havia presentat contra un ajuntament. La denúncia s'arxiva per considerar, d'una banda, que l'adreça particular utilitzada és una dada personal del Síndic i, per tant, l'ús d'aquesta dada a l'efecte assenyalat va ser un tractament consentit pel seu titular (art. 6.1.a RGPD). I, d'altra banda, perquè les dades de la denunciant tractades amb l'enviament d'aquest correu obeeixen al compliment de les funcions assignades al Síndic (art. 6.1.e RGPD).
21/12/2023
PT 103/2023
S'estima parcialment la reclamació, atès que l'ICS no va respondre en termini la sol·licitud de supressió. Quant al fons, no cal efectuar cap pronunciament atès que, en el marc d'aquest procediment, l'entitat reclamada ha suprimit la informació objecte de petició.
21/12/2023
PT 113/2023
El reclamant es queixa que no li han donat resposta a l'exercici del dret de supressió. Demanava que s'eliminés una publicació de Facebook en què constava un llistat de DNI (entre els quals figura el seu). L'ajuntament va reconèixer el dret, però no el va fer efectiu. S'estima la reclamació, atès que es va respondre fora de termini. Respecte del fons, no es fa pronunciament atès que es va reconèixer el dret, però es requereix a l'ajuntament que el faci efectiu en un termini de deu dies.
21/12/2023
PT 85/2023
Escau estimar parcialment la reclamació, atès que quan l'EAP Centelles va respondre la sol·licitud va lliurar la informació parcialment. En concret, va facilitar la informació mèdica, però no va lliurar les dades identificatives de la usuària, que també formen part de la història clínica. Quant al format de lliurament de la informació, la reclamant es queixava perquè no li havien lliurat les dades en el format electrònic "e-cap". Tanmateix, l'entitat reclamada va exposar que la informació era a l'aplicació OMIap; per això, les dades es van extreure a partir d'aquesta plataforma, en lloc de l'e-cap. En aquestes circumstàncies, no escau estimar la pretensió de la reclamant d'obtenir la informació per mitjà d'un programari informàtic determinat.
21/12/2023
Total de pàgines: 430