S'han trobat 4.297 resultats
PS 65/2023
Es resol declarar que l'Ajuntament de Ripollet ha comès 4 infraccions de la normativa de protecció de dades personals, atès que no ha executat l'AIPD necessària, en relació amb el tractament de dades personals que duu a terme per prestar el servei de recollida de residus porta a porta; no ha complert el deure d'informar les persones usuàries del servei en la recollida inicial del material; no ha signat un contracte d'encarregat del tractament; i recull informació excessiva, a partir del formulari d'alta a la bústia de tèxtil sanitari.
08/04/2024
PS 6/2024
Es declara que l'entitat ha vulnerat el principi de minimització de dades, per trametre la còpia d'una denúncia sense anonimitzar determinades dades de la representant de la persona jurídica denunciant. L'entitat denunciada va comunicar dades excessives (DNI, data de naixement, adreça i mòbil) de la representant d'una associació que havia presentat una denúncia contra una corporació local.
08/04/2024
PS 62/2023
Es declara que l'ajuntament ha vulnerat el principi de licitud, atès que tractava les dades dels seus treballadors (l'adreça electrònica professional i la data de naixement) per enviar-los felicitacions d'aniversari, sense tenir-ne el consentiment ni cap altra base jurídica que legitimés aquest tractament. Durant la fase d'informació prèvia, l'ajuntament va acreditar que havia desactivat el sistema d'enviament automàtic de correus electrònics als seus treballadors.
08/04/2024
PT 24/2024
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat la sol·licitud de supressió.
08/04/2024
PT 13/2024
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat la sol·licitud de supressió.
08/04/2024
CNS 7/2024
Atesa la normativa aplicable, no sembla que la condició de família monoparental comporti necessàriament la limitació o exclusió de l’accés a les dades del menor per part de l’altre progenitor, sempre que aquest mantingui l’exercici de la potestat parental. Sembla raonable demanar l’aportació de documentació complementària al sol·licitant, que acrediti la seva condició de titular de la potestat parental, sempre que el responsable del tractament no disposi de documentació prèvia que acrediti aquesta condició. En cas de possible conflicte entre les parts o de circumstàncies que puguin afectar l’exercici del dret d’accés per representació, també semblaria raonable donar trasllat d’aquesta petició a la mare del menor per tal que pugui al·legar si existeix alguna circumstància que hagi de comportar una limitació del dret d’accés.
02/04/2024
PD 7/2024
02/04/2024
IAI 2/2024
La normativa de protecció de dades no impedeix comunicar a la persona reclamant la informació relativa als accessos que s’han produït a la seva història clínica per als períodes sol·licitats. Ara bé, atès que la persona reclamant ha exposat que només necessita conèixer la categoria professional de qui ha accedit a la seva història clínica, l’accés s’hauria d’ajustar als termes del seu requeriment.
02/04/2024
PT 124/2023
Es resol inadmetre aquesta reclamació i traslladadr- a la GAIP, atès que la pretensió del reclamant no és accedir a les seves dades personals, sinó l'accés a informació pública en poder d'un centre sanitari.
27/03/2024
PS 66/2023
L'entitat va compartir en una unitat de xarxa, a la qual tenen accés els treballadors d'un servei concret, la informació sobre una treballadora i dos estudiants en pràctiques, sense implementar les mesures tècniques i organitzatives adequades per evitar, des del disseny i per defecte, l'accés indiscriminat a les dades d’aquestes persones. Aquest fet va permetre que la persona denunciant, treballadora de l'entitat, accedís a aquesta informació sense cap restricció. En aquest cas, s'aprecia un concurs ideal d'infraccions, motiu pel qual només escau declarar la comissió de la infracció més greu de les comeses; és a dir, la relativa a la vulneració del principi de confidencialitat, qualificada com a infracció molt greu.
27/03/2024
Total de pàgines: 430