S'han trobat 4.297 resultats
PS 34/2024
Es resol declarar la infracció comesa per la vulneració del principi de confidencialitat, per haver difós les dades personals de 120 persones designades membres d'una mesa electoral en les eleccions generals del 23/07/2023. Les dades exposades són: nom i cognoms i el DNI complet. L'ajuntament va publicar per error l'acta esmentada en dues versions, anonimitzada i sense anonimitzar.
12/06/2024
PS 21/2024
Es resol declarar la infracció per la vulneració del principi de confidencialitat, per haver difós les dades personals de 180 persones designades membres d'una mesa electoral en les eleccions municipals del 28/05/2023. Les dades exposades són: nom i cognoms, DNI, adreça i nivell d'estudis. L'ajuntament les va publicar sense anonimitzar, per error en la transcripció de la informació que ofereix el programa IDA-celec, que gestiona el sorteig dels membres de mesa.
12/06/2024
IAI 14/2024
D’acord amb la normativa de protecció de dades, no hi hauria impediment en facilitar al representant dels treballadors les retribucions percebudes en concepte de plusos i hores extres pels funcionaris de l’Ajuntament que ocupen llocs directius, alts càrrecs i llocs de confiança, de lliure designació, d’especial responsabilitat o que impliquin alts nivells retributius. Pel que fa a la resta de treballadors funcionaris aquesta informació es podria facilitar psedonimitzada, tot tenint en consideració que identificadors com el TIP, en el cas dels membres de la policia local, no es pot considerar un mitjà adient per a la pseudonimització
10/06/2024
IAI 11/2024
Un Ajuntament demana un informe sobre la denegació de l’accés a informació relacionada amb unes eutanàsies practicades pel centre d’acollida d’animals.
Tenint en compte que en el present cas es demanen els informes justificatius, els motius i certificats de les eutanàsies practicades a uns animals, es pot considerar d’interès públic poder conèixer, per exemple, si els sacrificis comptaven amb totes les mesures pertinents a efectes de garantir el benestar d’aquests animals, o s’ha fet sota el control i la responsabilitat d’una persona veterinària, tal com exigeix la normativa aplicable.
Tenint en compte que la identitat les dades merament identificatives de l’empleat públic o del càrrec públic que actua en representació de l’Ajuntament està habilitat per l’article 24.1 LTC, que la identitat de les persones que exerceixen la professió de veterinari, en aquest cas concret, ha de ser pública, que la identitat de la persona veterinària que intervé en l’acte pot ser coneguda també per altres vies i que hi ha un interès públic en el coneixement de la informació sol·licitada per al control del compliment de la normativa aplicable en matèria de benestar animal, la normativa de protecció de dades no impediria en aquest cas l’accés de l’entitat reclamant a la informació sol·licitada. En concret, a la informació pública sol·licitada sobre els informes justificatius, motius i certificats de les eutanàsies practicades a uns animals.
06/06/2024
PD 8/2024
06/06/2024
PT 45/2024
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat la sol·licitud de supressió.
04/06/2024
PS 12/2024
El Departament de Salut (DGORS) va trametre a la residència L'Oreneta, SL, de Castelldefels, i a l'Ajuntament de la mateixa localitat una còpia íntegra de l'escrit de queixa que la persona denunciant havia presentat contra aquesta residència. A l’escrit, hi constaven el número de DNI, el domicili postal i el número de telèfon mòbil de la denunciant, dades que es consideren excessives. Per contra, no es considera constitutiu d'infracció la revelació de la identitat de la persona denunciant (noms i cognoms) a l'entitat denunciada.
04/06/2024
PS 9/2024
Es declara que l'Ajuntament de Barcelona ha vulnerat el principi de minimització de les dades, atès que l'Oficina Tècnica de Collserola va respondre la sol·licitud d’informació d’una tercera persona sobre l’estat d’una parcel·la, amb un correu que contenia informació personal de la denunciant que era excessiva per a la finalitat pretesa. En concret, es responia que la denunciant l'havia ocupat i hi havia muntat una caseta de fusta on estava vivint.
04/06/2024
IP 76/2023
S'arxiva la denúncia, atès que l'entitat ha acreditat que tot el personal de la policia local que accedeix al SIP de la DGP està autoritzat a fer-ho, en exercici de les seves funcions professionals. L'entitat té implementat un sistema perquè els agents que patrullen puguin accedir-hi lícitament, sense necessitat de donar el seu número d'usuari i contrasenya a altres empleats no autoritzats.
04/06/2024
PS 32/2024
L'escola va reenviar a l'AMPA un correu electrònic que una mare havia enviat per queixar-se sobre l'organització d'una sortida escolar i per exposar crítiques contra la referent de coeducació i el president de l'AMPA. Al correu electrònic també hi figurava l'adreça electrònica de l'emissora del missatge. Aquest tractament de dades personals no es pot encabir en cap de les bases jurídiques de l'article 6 de l'RGPD, ni tampoc dins les funcions que pertoquen a l'AMPA.
04/06/2024
Total de pàgines: 430