S'han trobat 4.194 resultats
Desatenció del dret de supressió de les dades d'antecedents policials.
PT 10/2024
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat la sol·licitud de supressió.
27/03/2024
Desatenció del dret de supressió de les dades d'antecedents policials.
PT 9/2024
S'estima parcialment la reclamació, atès que la Direcció General de la Policia del Departament d'Interior no va respondre en termini la sol·licitud de la persona reclamant. No cal efectuar un pronunciament sobre el fons, atès que la DGP ha estimat la sol·licitud de supressió.
27/03/2024
Dictamen en relació amb la consulta formulada per una societat municipal sobre el rol que ocupa en el tractament de dades personals i la base jurídica aplicable a certs tractaments
CNS 3/2024
En el cas examinat, a la vista del marc normatiu d’aplicació i la informació disponible, podria concloure’s que la societat municipal actuaria, en relació amb els tractaments de dades necessàries per dur a terme les actuacions vinculades a programes per afavorir la inserció sociolaboral de determinats col·lectius per encàrrec de l’Ajuntament, com a subencarregada del tractament.
Per altra banda, seria necessari el consentiment de les persones que sol·liciten participar en els dits programes, així com de les persones que sol·liciten a la societat municipal, com a agència de col·locació, els serveis de col·locació i intermediació laboral, per a tractar les seves dades personals.
27/03/2024
Dictamen en relació amb la consulta formulada per la delegada de protecció de dades d’un Ajuntament relativa al control de presència mitjançant sistemes biomètrics
CNS 5/2024
Aquesta Autoritat manté el criteri del dictamen CNS 63/2018 relatiu a que el responsable del tractament ha de verificar a través d’una avaluació d’impacte de protecció de dades que el tractament de dades biomètriques amb la finalitat de control de presència o de jornada laboral, entre altres qüestions que cal analitzar, compleix amb el principi de licitud (art. 6 de l’RGPD i art. 9 de l’RGPD) i supera el judici de necessitat i proporcionalitat en els termes que s’han exposat.
D’altra banda, l’avaluació d’impacte comporta l’anàlisi de les obligacions i els principis del tractament que estableix la normativa de protecció de dades, en el cas en concret, sense que el seu resultat es pugui plantejar en termes teòrics o generals
27/03/2024
Accés a dades que no formen part de la història clínica.
PT 148/2023
El reclamant es queixa que no li han facilitat unes notes i dades. Es desestima la reclamació, perquè la petició es va respondre dins del termini legal i se li va facilitar tota la informació que demanava, malgrat que no formés part de la història clínica.
27/03/2024
Publicació de dades personals a internet.
PS 23/2024
El denunciant es queixa que l'Ajuntament ha publicat una resolució a internet que conté les seves dades personals: nom, cognoms i matrícula del seu vehicle, així com el contingut d'una reclamació patrimonial que va presentar. Es comprova i es constata que la resolució denunciada és a internet i es dicta resolució per vulneració del principi de confidencialitat.
27/03/2024
Infracció del principi de licitud per publicar les absències del personal docent del centre en un tauler d'anuncis de la sala del professorat.
PS 20/2024
S'acorda declarar que l'entitat ha comès una infracció prevista a l'article 83.5.a en relació amb l'article 5.1.a, ambdós de l'RGPD, per la infracció del principi de licitud, amb motiu de la publicació en el tauler d'anuncis de la sala del professorat dels llistats d'absències del personal docent.
27/03/2024
Es resol arxivar les actuacions per la filtració de dades a la premsa sobre un expedient disciplinari.
IP 422/2023
Principi de presumpció d'innocència. S'arxiven les actuacions, ja que durant la fase d'investigació no ha aparegut cap element de prova que permeti atribuir de manera incontrovertible a la Divisió d'Afers Interns (DAI) dels Mossos d'Esquadra la filtració de les dades publicades pel diari digital El Nacional, sobre un agent del CME ni, en conseqüència, acreditar que l’entitat denunciada ha comès una infracció.
27/03/2024
Falta de proves que acreditin la filtració de dades confidencials als mitjans de comunicació.
IP 259/2023
El denunciant es queixa que l'institut en què treballa ha filtrat informació confidencial sobre un conflicte que va tenir amb un alumne. Aporta diverses notícies dels mitjans de comunicació en què consten dades personals seves. Es dicta resolució d'arxivament, atès que no s'ha pogut acreditar que el responsable de la filtració sigui l'institut.
27/03/2024
Filtració dades.
IP 267/2023
S'acorda arxivar la queixa sobre una possible filtració de dades relatives als resultats de les proves de final d'etapa de 20 escoles. Es considera que el fet que una empresa privada hagi publicat al seu web l’anunci que ha fet un estudi en base el resultats d'aquestes proves no és indici suficient per acreditar els fets, que el Departament d'Educació nega i que ha acreditat que ha investigat. El Departament d'Educació també ha indicat que l'estudi de l'empresa pot haver partit de les dades sobre aquest tema que consten publicades en el portal de dades obertes, que són dades agregades i anonimitzades; per tant, no són dades personals. Presumpció d’innocència.
27/03/2024
Total de pàgines: 420