S'han trobat 50 resultats amb els descriptors Autoritat Catalana Protecció Dades
Instal·lació per particulars de càmeres de videovigilància en la façana dels seus habitatges
CNS 41/2017
Amb caràcter general, els particulars no tindrien habilitació legal suficient per instal·lar càmeres de videovigilància en façanes d’habitatges que captin i/o enregistrin la imatge de persones físiques a la via pública de manera que la dita captació no sigui merament incidental respecte la captació del propi immoble. En qualsevol cas, l’Autoritat competent per a conèixer d’aquest supòsit, i per tant a qui correspondria la inspecció i, si escau, la sanció seria l’AEPD.
18/09/2017
Informe en relació amb el Projecte d'ordre per la qual es crea la Seu judicial electrònica de Catalunya
PD 4/2017
02/06/2017
- ÀMBIT SECTORIAL
- Administració electrònica
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Poder judicial
- MESURES SEGURETAT
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Captació, enregistrament i retransmissió en directe dels partits al camp de futbol municipal
CNS 43/2016
La captació, l'enregistrament i la retransmissió en directe dels partits de futbol constitueix un tractament de dades de caràcter personal que pot trobar habilitació en el consentiment de les persones afectades o en una altra norma amb rang de llei, com ara la llibertat d'informació (art. 20.1 CE) o l'article 8.2.c) de la Llei orgànica 1/1982. El responsable del tractament haurà de donar compliment a un seguit d'obligacions com ara crear el fitxer corresponent, notificar-lo a l'autoritat de control, establir un contracte d'encarregat del tractament amb l'empresa que intervingui en la gestió del sistema, atendre els drets de les persones afectades i informar les persones afectades.
19/07/2016
Aclariment de determinats aspectes del dictamen CNS 16/2016 relatiu al servei municipal d'abastament d'aigua
CNS 33/2016
Les consideracions formulades al dictamen CNS 16/2016 no són aplicables a les activitats de l'empresa que formula la consulta que no tinguin la consideració de servei públic. Tenint en compte que no es tracta d'una entitat vinculada ni dependent de cap entitat sotmesa a l'àmbit d'actuació d'aquesta Autoritat, l'APDCAT només és competent respecte aquells tractaments en què l'empresa que formuli la consulta actuï com a gestora d'un servei públic. La cessió, per garantir la continuïtat del servei, de la informació de caràcter personal vinculada a la seva prestació s'ha de produir amb una antel·lació prudencial al moment en què s'hagi de produir el canvi en l'entitat prestadora. Si es produeix la cessió d'informació de fitxers propis de l'empresa concessionària, les persones usuàries han de ser informades, en els tres mesos següents, sobre els aspectes previstos a l'article 5.4 de l'LOPD.
30/05/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Abastament aigua
- AUTORITATS PROTECCIÓ DADES
- Autoritat Catalana Protecció Dades
- Àmbit actuació
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- ENCARREGAT TRACTAMENT
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual s'aprova el Reglament de la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública
PD 6/2015
15/05/2015
Petició d'informació sobre la naturalesa jurídica d'un fitxer d'una Entitat Urbanística de Conservació
PET 1/2015
Els fitxers de les entitats urbanístiques de conservació vinculades a un Ajuntament o una altra administració actuant que formi part de l'àmbit d'actuació de l'APDCAT també estan inclosos dins l'àmbit d'actuació d'aquesta Autoritat i, per tant, es poden inscriure al Registre de Protecció de Dades de Catalunya. Els seus fitxers són fitxers de titularitat pública atesa la naturalesa administrativa d'aquestes entitats.
02/02/2015
Informe en relació amb el règim transitori sobre la reclamació contra les resolucions dictades en l'exercici del dret d'accés a la informació pública
PD 21/2014
24/11/2014
Adequació d'un sistema de videovigilància a la normativa de protecció de dades de caràcter personal
CNS 29/2014
La finalitat de la instal·lació del sistema de videovigilància a les dependències de l'empresa prestadora de serveis públics municipals és legítima, per estar relacionada amb la vigilància i el control de les instal·lacions, i no es requereix el consentiment dels afectats (article 6.2 LOPD). Les imatges s'han de tractar en el context de la finalitat legítima i no per a d'altres finalitats incompatibles, de manera que el sistema de videovigilància s'ajusta als principis de qualitat i de finalitat, sens perjudici de les consideracions fetes en relació amb determinades càmeres. El sistema de videovigilància ha de donar informació en els termes de l'article 5 LOPD i 12 de la Instrucció, i complir amb la resta de principis i obligacions de la normativa de protecció de dades.
12/06/2014
Compliment del deure d'informació en l'ús de "drones"
CNS 12/2014
La manera de què disposa el responsable de l'ús de "drones" per informar als afectats de la possibilitat d'exercir els drets ARCO podria dependre dels emplaçaments en què s'utilitzen aquestes aeronaus. En espais tancats, dita informació es podria facilitar en el mateix moment en què se sol·licita el seu consentiment o, tractant-se d'una captació habilitada per la LO 1/1982, mitjançant la col·locació de cartells informatius. Aquests cartells també podrien emprar-se quan es tracti d'espais oberts delimitats. En cas contrari, el responsable podria plantejar davant aquesta Autoritat si les mesures que pretén adoptar per informar als afectats s'adeqüen a la LOPD.
17/03/2014
Enregistrament de les sessions del ple de la corporació municipal per part d'un diari digital local i la seva difusió a través d'Internet
CNS 60/2013
L'enregistrament i la difusió de les sessions del ple de l'ajuntament per part de tercers no requereix cap autorització des de la perspectiva de la normativa de protecció de dades personals, sinó només, en cas de tractar dades personals, el compliment de les obligacions i els principis establerts a la LOPD. El caràcter públic de les sessions del ple es veurà limitat en cas que l'ajuntament, en l'exercici de les seves competències decideixi aplicar l'excepció de l'article 70 LRBRL, és a dir, quan es tractin assumptes que puguin afectar els drets fonamentals dels ciutadans reconeguts en l'article 18.1 de la CE.
17/01/2014
Total de pàgines: 5