S'han trobat 106 resultats amb els descriptors Seguretat pública
Dret d'informació en càmeres ubicades a comissaries dels MMEE.
PS 9/2017
No informar de manera clara i permanent de l'existència de videocàmeres fixes instal·lades en les dependències policials, vulnera el dret d'informació i és constitutiu d'una infracció lleu. Les càmeres interiors i exteriors ubicades als recintes de comissaries de la PG-ME es regulen per la seva normativa específica (Decret 78/2010), però estan sotmeses al règim sancionador previst a la LOPD, i l'APDCAT és competent per declarar les eventuals infraccions respecte al tractament de les imatges captades amb aquestes càmeres.
22/09/2017
Recollida i tractament de dades especialment protegides en el marc d'investigacions internes
IP 123/2017
La mera previsió en una disposició de creació d'un fitxer de la recollida de dades especialment protegides no vulnera la LOPD. Es considera, en termes genèrics, que la incorporació d'aquest tipus de dades en un fitxer relacionat amb investigacions internes d'un cos policial, no seria contrari a la normativa de protecció de dades, sempre i quan en el cas concret el seu tractament sigui necessari, pertinent i no excessiu.
28/07/2017
Recollida i tractament de dades especialment protegides en el marc d'investigacions internes
IP 126/2017
La mera previsió en una disposició de creació d'un fitxer de la recollida de dades especialment protegides no vulnera la LOPD. Es considera, en termes genèrics, que la incorporació d'aquest tipus de dades en un fitxer relacionat amb investigacions internes d'un cos policial, no seria contrari a la normativa de protecció de dades, sempre i quan en el cas concret el seu tractament sigui necessari, pertinent i no excessiu.
28/07/2017
Recollida i tractament de dades especialment protegides en el marc d'investigacions internes
IP 132/2017
La mera previsió en una disposició de creació d'un fitxer de la recollida de dades especialment protegides no vulnera la LOPD. Es considera, en termes genèrics, que la incorporació d'aquest tipus de dades en un fitxer relacionat amb investigacions internes d'un cos policial, no seria contrari a la normativa de protecció de dades, sempre i quan en el cas concret el seu tractament sigui necessari, pertinent i no excessiu.
28/07/2017
Recollida i tractament de dades especialment protegides en el marc d'investigacions internes
IP 142/2017
La mera previsió en una disposició de creació d'un fitxer de la recollida de dades especialment protegides no vulnera la LOPD. Es considera, en termes genèrics, que la incorporació d'aquest tipus de dades en un fitxer relacionat amb investigacions internes d'un cos policial, no seria contrari a la normativa de protecció de dades, sempre i quan en el cas concret el seu tractament sigui necessari, pertinent i no excessiu.
28/07/2017
Cancel·lació de dades relatives a antecedents policials
PT 35/2017
S'estima la reclamació perquè la DGP va contestar la sol·licitud de cancel·lació molt més enllà del termini de 10 dies. Quant al fons, es desestima la reclamació per considerar pertinent la denegació de la cancel·lació de les dades de la persona reclamant emmagatzemades en fitxer policials.
28/07/2017
Cancel·lació de dades relatives a antecedents policials
PT 33/2017
S'estima la reclamació perquè la DGP va contestar la sol·licitud de cancel·lació molt més enllà del termini de 10 dies. Quant al fons, es desestima la reclamació per considerar pertinent la denegació de la cancel·lació de les dades de la persona reclamant emmagatzemades en fitxer policials.
28/07/2017
Accés a informació reservada prèvia a la incoació d'un procediment disciplinari
CNS 67/2016
La persona sol·licitant té dret a accedir a la informació personal sobre ella mateixa que consti en una informació reservada prèvia a l'inici d'un procediment disciplinari. L'accés a la informació sobre l'agent denunciat que vagi més enllà de la seva identificació amb el número d'identificació professional i la seva participació en els fets denunciats, i també la informació sobre terceres persones que participen en la informació prèvia, com ara els testimonis, només seria possible amb la dissociació prèvia de les dades de caràcter personal si aquesta dissociació impedeix una identificació directa o indirecta de les persones afectades sense esforços desproporcionats.
12/12/2016
Instal·lació de càmeres de videovigilància per controlar i enregistrar els vehicles que accedeixen a una població
CNS 17/2016
Quan un sistema de videovigilància comporta la captació d'imatges de vehicles a la via pública, la normativa de protecció de dades no dóna habilitació suficient a l'Ajuntament per instal·lar el dit sistema a la via pública, perquè el mateix només pot ser dut a terme per les forces i cossos de seguretat. En el cas que el municipi sol·licitant no disposi de policia local, només es podria instal·lar el sistema de videovigilància a la via pública en base a les previsions de la Llei orgànica 4/1997, de videovigilància (LOV), si qui control·la les imatges són els Mossos d'Esquadra que tenen competències sobre la seguretat del municipi, amb prèvia petició de l'autorització de l'òrgan competent. La instal·lació del sistema per part de l'Ajuntament només es pot considerar legítima, si es dóna el supòsit de l'article 42.2 de la Llei de seguretat privada (LSP), en els termes i condicions previstos en la normativa específica.
11/04/2016
Cessió de la llista dels passatgers d'autobusos a cossos de policia
CNS 47/2015
De la normativa estudiada no es desprèn que hi hagi una habilitació general que obligui les empreses prestadores d'un servei regular de transport de viatgers a lliurar a les forces i cossos de seguretat una llista de passatgers. Això sens perjudici de la possibilitat que el personal d'inspecció del transport pugui requerir directament a les persones afectades la seva identificació, i de la possibilitat que les forces i cossos de seguretat puguin fer peticions concretes d'informació en els supòsits previstos a l'article 22 de l'LOPD.
25/09/2015
Total de pàgines: 11