S'han trobat 106 resultats amb els descriptors Seguretat pública
Captació d'imatges per les càmeres instal·lades al dipòsit de detinguts, a la sala d'escorcoll i als vehicles de la policia local
CNS 34/2015
Resulta aplicable al sistema de videovigilància instal·lat en el dipòsit de detinguts i a la sala d'escorcoll de la policia local de l'Ajuntament, així com en l'interior dels vehicles de la policia local, la normativa de protecció de dades personals (LOPD i RLOPD, i Instrucció 1/2009). Al tractament de dades derivat de sistemes de videovigilància en l'exterior dels vehicles policials, resulta aplicable el règim establert en la LOVFCS, i la seva normativa de desenvolupament. El tractament de dades fet en l'interior dels vehicles policials podria quedar integrat en un fitxer existent o bé crear-ne un de nou. No resulta necessari crear cap fitxer en relació amb la videovigilància en l'exterior dels vehicles policials. Cal donar compliment al deure d'informació (art. 5 LOPD i 12 Instrucció), en els termes apuntats en el Dictamen.
23/07/2015
Utilització de sistemes de videovigilància en espais públics i en espais privats
CNS 27/2015
La captació d'imatges de persones físiques identificades o identificables amb finalitats de vigilància en espais públics i a la via pública correspon, com a norma general, a les forces i cossos de seguretat. Excepcionalment es podria admetre com a vàlida aquesta captació en els espais exteriors dels recintes efectuada per una empresa de seguretat privada si es compta amb l'autorització administrativa corresponent, previ informe de la Comissió de Control de Dispositius de Videovigilància, de conformitat amb la Llei de seguretat privada i la LO 4/1997. Així mateix, altres recintes, ateses llurs característiques, es podrien arribar a considerar com espais privats durant el seu horari de tancament.
16/06/2015
Adequació de la Instrucció 4/2015 de la Direcció General de la Policia a la normativa de protecció de dades
CNS 19/2015
Ateses les finalitats de la Instrucció 4/2015 (gestió dels recursos humans i localització eficaç dels membres del CME), el tractament de les dades personals relatives al Número del DNI; TIP; Data i lloc de naixement; Sexe; i Estat civil, no sembla desproporcionat ni contrari als principis de qualitat i de finalitat (article 4 LOPD), ni requeriria el consentiment dels treballadors (article 6.2 LOPD). Atès que la Instrucció 4/2015 preveu un procediment per a la rectificació i actualització de les dades, no resulta contrari a la protecció de dades que les dades Número del DNI; TIP; Data i lloc de naixement; Sexe; i Estat civil i, si és necessari, les dades de filiació, hagin de ser comunicades i, si escau, verificades, actualitzades o rectificades per part del treballador.
15/05/2015
Comunicació a l'administració tributària d'informació relacionada amb els establiments turístics i les persones que s'hi allotgen
CNS 6/2015
La cessió generalitzada d'informació sobre els establiments d'hostalatge i les persones que s'hi allotgen a l'administració tributària catalana a l'empara de l'article 94 de la LGT, als efectes de dur a terme actuacions de comprovació trìbutària de l'impost sobre les estades en establiments turístics, requeriria d'una disposició de caràcter general que preveiés expressament aquesta comunicació.
25/02/2015
Informe en relació amb la proposta de modificació de la Llei 4/2003, de 7 d'abril, d'ordenació del sistema de seguretat pública de Catalunya
PD 18/2014
21/10/2014
Informe en relació amb el Projecte de Decret de regulació de les entitats col·laboradores de l'Administració en matèria de prevenció i seguretat corresponents al departament competent en matèria de seguretat pública
PD 12/2014
04/09/2014
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es regulen els fitxers que contenen dades de caràcter personal de l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya
PD 12/2013
07/11/2013
Cessió de dades entre administracions públiques en el procés de modernització dels sistemes d'informació dels cossos policials
CNS 34/2013
El tractament de dades que es pugui produir en base al Conveni subscrit ha de quedar recollit en el fitxer de l'Ajuntament (article 20.2 de la LOPD). Es recomana fer una anàlisi de conjunt dels fitxers ja existents de l'Ajuntament, relacionats amb l'actuació de la policia local, i del fitxer objecte de consulta, als efectes d'evitar, si escau, duplicitats de tractaments. Pel que fa a l'apartat relatiu a la finalitat i usos del fitxer, cal tenir en compte el règim que l'article 22 de la LOPD preveu per als fitxers policials, en funció de les seves finalitats administratives o policials. En el cas que es prevegin determinats fluxos informatius, entre d'altres, amb la xarxa RESCAT o el Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgència 112, aquest apartat del fitxer ho hauria de recollir adequadament.
08/07/2013
- ÀMBIT SECTORIAL
- Seguretat pública
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- Forces i Cossos Seguretat
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- Administració local
- Ajuntament
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
- Fitxers titularitat pública
- Fitxers policials
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es regulen els fitxers que contenen dades de caràcter personal gestionats per la Direcció General d'Administració de Seguretat del Departament d'Interior
PD 2/2013
28/02/2013
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre per la qual es regulen els fitxers que contenen dades de caràcter personal del Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgències 112 Catalunya i informe complementari
PD 30/2012
14/11/2012
Total de pàgines: 11