S'han trobat 4.297 resultats
CNS 1/2023
L’accés dels regidors a la informació relativa a la quantia i motiu dels deutes de dubtós cobrament, podria trobar la seva justificació en les funcions de control i fiscalització legalment atribuïdes als regidors. Això, sense necessitat de facilitar la identitat (nom i cognoms) de totes les persones físiques afectades, als efectes del principi de minimització. Això, sens perjudici que, un cop coneguda la informació en els termes apuntats, en algun cas pugui ser pertinent conèixer, també, la identitat dels afectats, possibilitat que requeriria d’una ponderació específica, tenint en compte els principis de protecció de dades.
27/03/2023
IAI 23/2023
La normativa de protecció de dades permet, en aquest cas, l’accés al delegat sindical a una còpia dels decrets de l’alcaldia d’aprovació de la nòmina del personal de l’Ajuntament, prèvia anonimització de les dades dels empleats públics afectats i limitant-ne l’accés, si escau, a qualsevol altra informació que hi pugui constar en els dits decrets que excedeixi de l’objecte de la seva reclamació, en virtut del principi de minimització de les dades (art. 5.1.c de l’RGPD). No obstant això, sí que seria possible facilitar la informació merament identificativa que consti als decrets de l’alcaldia relativa a l’alcalde/alcaldessa, en els termes que han estat exposats.
23/03/2023
CNS 2/2023
L’Ajuntament pot mantenir publicades al portal les actes del ple que resultin necessàries per complir les obligacions establertes a la llei de transparència. En aquest cas, les actes del ple, es poden publicar a la seu electrònica de l’Ajuntament amb les dades identificatives (nom i cognoms) per raó del càrrec, sense incloure, d’acord amb el principi de minimització de les dades, la publicació de la signatura manuscrita. Pel que fa al temps que es recomana mantenir publicades les actes integres del Ple, aquest s’ha de limitar temporalment al període necessari per assolir la finalitat que justifica la publicació de les dades. Pel que fa a la possible sol·licitud d’accés que es pugui plantejar respecte aquestes actes, no caldria anonimitzar les dades merament identificatives (en concret, nom, cognoms) de la persona exregidora que va intervenir per motiu del seu càrrec. Pel que fa a la signatura manuscrita, no estaria justificat l’accés.
23/03/2023
PT 9/2023
Es declara extemporània la resolució de la DGP que estima la sol·licitud d'accés a dades de la persona reclamant contingudes als fitxers SIP PF/SIP PFMEN, sense entrar en altres consideracions respecte el fons ja que la DGP ha resolt fer efectiu el referit dret.
21/03/2023
IAI 22/2023
Prenent en consideració els termes en que es formula la reclamació la normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la persona reclamant a la informació sol·licitada amb la prèvia pseudonimització de les dades personals.
21/03/2023
IP 127/2022
S'arxiva la denúncia perquè no hi ha indicis racionals d'haver-se produït els fets que han estat la causa de la iniciació del procediment. Pel que fa al deure d'informació sobre la finalitat del tractament, se n'ha acreditat el compliment.
21/03/2023
IAI 20/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés a una còpia de l’informe emès per la Direcció General de l’Administració Local, relatiu a l’autorització d’una persona funcionària per ocupar amb caràcter accidental el lloc de treball d’interventor en l’Ajuntament i a la informació relativa a les retribucions complementàries d’aquest lloc de treball. Ara bé, l’accés als informes emesos per qui ha exercit la funció interventora amb caràcter accidental dependrà de les dades personals que estiguin afectades, prenent en consideració el seu contingut i l’aplicació dels límits relatius a la protecció de dades a què fa referència els articles 23 i 24 de l’LTC, en els termes que s’han exposat.
20/03/2023
IAI 16/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés del reclamant, en cas que sigui delegat d’una organització sindical que tingui la condició de més representativa, a la informació sobre les dades de formació, l’experiència professional, així com la puntuació respecte els mèrits i altres elements valoratius que hagin estat tinguts en compte en el procés de selecció i les puntuacions atorgades en relació amb l’afectat, en cas que hagués estat seleccionat en un procés selectiu. En cas que el reclamant no pertanyi a una organització sindical que tingui la condició de més representativa, la informació s’ha de limitar a la identitat de la persona seleccionada en un procés selectiu -si escau, el secretari municipal- i les puntuacions obtingudes en els diferents mèrits o proves. No sembla justificat l’accés a l’informe de vida laboral, atesa la informació que s’hi conté, en cas que l’ajuntament en disposi.
20/03/2023
IAI 18/2023
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés del reclamant, es cas que sigui delegat d’una organització sindical que tingui la condició de més representativa, a la informació sobre les dades de formació, l’experiència professional, així com la puntuació respecte els mèrits i altres elements valoratius que hagin estat tinguts en compte en el procés de selecció i les puntuacions atorgades en relació amb l’afectat. En cas que el reclamant no pertanyi a una organització sindical que tingui la condició de més representativa, la informació s’ha de limitar a la identitat de la persona seleccionada en un procés selectiu -si escau, el treballador afectat- i les puntuacions obtingudes en els diferents mèrits o proves.
20/03/2023
IAI 14/2023
La normativa de protecció de dades no regula el tractament de dades personals relatives a persones jurídiques, per tant, no suposaria un impediment per poder lliurar a la persona reclamant la informació sol·licitada referida a persones jurídiques. Ara bé, la normativa de protecció de dades no permet accedir al nom dels establiments on s’hagin realitzat les actuacions, per l’organisme reclamat en el període indicat o altra informació que permeti identificar, encara que sigui de manera indirecta, les persones físiques titulars dels mateixos (inclosos els empresaris individuals).
17/03/2023
Total de pàgines: 430