S'han trobat 48 resultats amb els descriptors Representants treballadors
Accés del Comitè d'empresa d'un Col·legi professional a la informació tributària, laboral i de seguretat social
CNS 28/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés per part del comitè d’empresa a determinada informació tributària, laboral i de seguretat social, en els termes exposats en aquest dictamen. Aquesta normativa però, impediria l’accés del comitè d’empresa a determinada documentació, com ara al document TC-2 o Relació nominal de treballadors, atès que hi poden constar dades especialment protegides (art.7.3 de l’LOPD) i que la informació sobre les bases de cotització de cada treballador no s’adequaria a la finalitat pretesa, seria excessiva i contrària als principis de l’LOPD (art.4).
24/07/2017
Denegació d'accés a informació del procés de selecció del lloc de treball d'inspector de la policia municipal
IAI 25/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix facilitar al representant dels treballadors accés a la documentació sobre el procés de selecció per proveir una plaça d’inspector de la policia local, consistent en les bases, anuncis, convocatòries, així com els resultats finals de les persones que han superat el procés selectiu. En canvi, no resulta prou justificat comunicar els resultats de les diferents proves o fases del concurs, ni tampoc la llista completa d’aspirants admesos i exclosos, atès el transcurs del temps des de la realització del procés selectiu (2009) i la finalitat instrumental d’aquesta llista.
18/07/2017
Denegació d'informació relacionada amb la relació de llocs de treball
IAI 12/2017
Partint de la base que la RLT és pública, i tenint en compte la legislació de transparència, la normativa de protecció de dades no impedeix comunicar als representants dels treballadors el contingut propi de la RLT, ni les fitxes descriptives dels llocs de treball de l’Ajuntament, ni la relació dels llocs de treball que es troben vacants. La normativa de protecció de dades personals no impedeix comunicar altra informació sol·licitada, entre d’altres, sobre la persona que cobreix cada lloc de treball, el tipus de contracte, o una relació de les hores extres realitzades i classificades per serveis. La comunicació de la informació continguda en el document TC-2 (i en el document TC-1, si figura emplenat el requadre corresponent al “TC-2 abreujat”), només es pot dur a terme si es disposa del consentiment de les persones afectades (art. 23 LTC).
13/03/2017
Denegació d'informació relativa a les actes del tribunal qualificador d'un procés selectiu
IAI 11/2017
Pel que fa a la informació continguda en les actes del tribunal, la normativa de protecció de dades personals no impedeix donar accés al representant dels treballadors a la informació referida a la valoració del tribunal en relació amb les persones candidates que han estat escollides per formar part de la borsa de treball, i a la puntuació atorgada als candidats seleccionats. Això, sens perjudici que, llevat del que s’ha exposat respecte la possibilitat de conèixer la condició de discapacitat atesos els termes de la convocatòria, si les actes del tribunal qualificador incorporen dades de salut o altres que puguin revelar informació considerada especialment protegida (art. 23 LTC, art. 7 LOPD i art. 9 RGPD), l’accés a aquestes haurà de ser denegat, a menys que es disposi del consentiment de les persones afectades.
09/03/2017
Denegació d'informació relativa a la relació nominal de les borses de treball
IAI 9/2017
La normativa de protecció de dades de caràcter personal no impedeix l’accés dels representants dels treballadors a la identitat de les persones que ocupen o han ocupat un lloc de treball a la Diputació durant un període de temps concret, i a la duració dels nomenaments. Pel que fa a l’accés a la relació nominal de les persones que formen part de les borses de treball i no han estat seleccionades per ocupar un lloc de treball concret, la normativa de protecció de dades hauria de portar a facilitar aquesta informació de manera seudonimitzada, assignant a cada persona treballadora un codi que no permeti arribar a identificar-la. Quant a la informació relativa al nombre de persones que estan treballant actualment a la Diputació sense formar part de cap borsa de treball activa, al lloc on treballen i a la duració dels nomenaments, atès que el sol·licitant no demana la seva identificació, no hi ha obstacle en facilitar aquesta informació de manera que no es pugui identificar les persones afectades.
01/03/2017
Denegació d'informació relativa a la borsa de treball
IAI 8/2017
La normativa de protecció de dades de caràcter personal no impedeix l’accés dels representants dels treballadors de la secció sindical de (...) a la identitat de les persones nomenades com a auxiliars de geriatria a la Diputació, al fet de si aquestes formaven part o no de la borsa de treball i a la durada dels nomenaments.
27/02/2017
Accés del comitè d'empresa a informació laboral dels treballadors
CNS 78/2016
Des de la perspectiva de la protecció de dades es considera que la solució que millor permet satisfer el dret d'accés del comitè d'empresa, sense menyscabar el dret a la protecció de dades de les persones afectades, consistiria en facilitar-li els llistats amb la informació necessària per dur a terme la funció que té encomanada amb un codi numèric fix assignat a cada treballador en substitució del nom i els cognoms, que no sigui fàcilment deduïble.
12/01/2017
Denegació d'accés a informació de llocs de treball que perceben un complement de retribució no inclòs en el conveni de l'Ajuntament
IAI 28/2016
La normativa de protecció de dades no impedeix lliurar la informació detallada de tots els llocs de treball que estiguin cobrant algun plus o complement personal no consolidable, o qualsevol altre concepte que no estigui en conveni, així com l'import dels mateixos.
23/09/2016
Lliurament de la Relació de Llocs de Treball del personal laboral d'un ens públic al Comitè d'Empresa
CNS 42/2016
Els òrgans de representació dels treballadors han de poder tenir accés a la informació relativa a les retribucions dels alts càrrecs i personal directiu de l'entitat, com també de les persones que ocupen llocs que puguin ser qualificats de confiança o d'especial responsabilitat dins l'entitat. En la resta de casos, pel que fa als complements retributius associats al treballador, es pot comunicar la informació als òrgans de representació dels treballadors sense que es pugui identificar la persona concreta que els percep. Això, sens perjudici que en determinats casos sí que pugui ser justificat que els representants dels treballadors puguin accedir a les retribucions íntegres de determinats treballadors.
18/07/2016
Comunicació de dades d'un treballador municipal al delegat de personal
CNS 70/2015
Vista la normativa estudiada (EBEP i legislació de transparència) no hi ha suficient habilitació legal per tal que el delegat de personal accedeixi al contingut íntegre de la nòmina corresponent als mesos de juny a setembre de 2015 de l'inspector de policia. Tenint en compte que el cessionari és un delegat de personal que aporta indicis de possibles irregularitats repecte un treballador i un període breu en concret, pot considerar-se justificada la comunicació de la informació referida a la realització d'hores extres (article 11 LOPD), com també la comunicació de la memòria del regidor, en allò referit a la realització i pagament de les hores extres per part de l'inspector de policia.
18/01/2016
- ÀMBIT SECTORIAL
- Laboral
- Representants treballadors
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Representants treballadors
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- TRANSPARÈNCIA
- Dret accés informació
- Dret accés informació
- Representants treballadors
Total de pàgines: 5