S'han trobat 3.913 resultats
Competència de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades sobre una Fundació i termini de conservació dels expedients escolars dels alumnes
CNS 42/2013
Els fitxers de la Fundació titular de centres educatius concertats que estiguin vinculats a la prestació del servei públic d'educació, són objecte de control per part de l'Autoritat (art. 156.a) EAC i art. 3.f) Llei 32/2010). La percepció d'una subvenció per part d'una entitat, només comporta que aquesta es trobi dins l'àmbit d'actuació de l'Autoritat si existeix relació de dependència respecte una administració pública (art. 156.a) de l'EAC). La delimitació de la informació dels expedients escolars dels alumnes que cal conservar o cancel·lar, així com l'establiment de terminis de conservació, només es pot fer amb coneixement de la concreta informació tractada, i tenint en compte el que hagi pogut establir l'Administració educativa, i, si escau, les Taules d'Avaluació Documental, en aplicació de la Llei 10/2001, d'Arxius.
04/10/2013
Informe en relació amb el Projecte d'Ordre pel qual es regulen els fitxers de dades de caràcter personal gestionats per l'Agència de l'Habitatge de Catalunya
PD 28/2013
04/10/2013
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 26/2013, instat per XXX contra el Consorci de Serveis Socials de Barcelona.
PT 26/2013
S'estima la reclamació del dret d'accés, atès que el responsable no ha contestat la sol·licitud d'accés en el termini d'un mes previst a l'ordenament Articles aplicats: art 15 LOPD i 29 RLOPD
04/10/2013
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 27/2013, instat per XXX contra el Consorci de Serveis Socials de Barcelona.
PT 27/2013
S'estima la reclamació del dret d'accés, atès que el responsable no ha contestat la sol·licitud d'accés en el termini d'un mes previst a l'ordenament. Articles aplicats: art 15 LOPD i 29 RLOPD
04/10/2013
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 28/2013, instat per XXX, en representació de YYY, contra el Consorci de Serveis Socials de Barcelona.
PT 28/2013
S'estima la reclamació del dret d'accés, atès que el responsable no ha contestat la sol·licitud d'accés en el termini d'un mes previst a l'ordenament. Articles aplicats: art 15 LOPD i 29 RLOPD
04/10/2013
Informe en relació amb el Projecte de Decret d'organització i funcionament de l'Institut d'Estadística de Catalunya
PD 27/2013
02/10/2013
Accés a informació municipal per localitzar familiars residents en el municipi
CNS 45/2013
L'existència d'un interès legítim i directe pot justificar l'accés a dades no només dels avantpassats residents al municipi sinó també de familiars que encara hi resideixen, als efectes de localitzar-los. No obstant això, es recomana comunicar a les persones afectades l'existència d'aquesta sol·licitud, com també la possibilitat d'oposar-se a la comunicació de les seves dades, en cas que existeixin motius justificats i legítims relatius a una concreta situació personal.
30/09/2013
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 25/2013, referent a l’Ajuntament d’Artesa de Segre.
PS 25/2013
No implementar les mesures de seguretat exigibles constitueix una infracció greu. D'altra banda, no donar compliment a les mesures correctores imposades per l'APDCAT en una resolució de procediment sancionador, també suposa una infracció greu a la normativa de protecció de dades. Articles aplicats: 9, 44.3.h, 44.3.i, 46 LOPD; 21 i 24 de la Llei 32/2010; 88, 90, 95, 109 RLOPD.
27/09/2013
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 37/2013, referent a la Universitat de Barcelona.
PS 37/2013
S'imputa, per una banda, manca de consentiment atès que la UB va tractar les dades d'una persona amb finalitats comercials sense haver recavat el seu consentiment. D'altra banda, s'imputa no fer efectiu el dret d'informació, atès que en els formularis electrònics que la UB proporciona a les persones interessades no es contempla la totalitat dels extrems previstos a l'article 5 LOPD. Articles aplicats: 44.2.c), 44.3.b), 5 i 6 LOPD
20/09/2013
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 40/2013, referent a l’Ajuntament de Terrassa
PS 40/2013
Un funcionari de l'Oficina Municipal del Padró d'Habitants de l'Ajuntament va accedir indegudament a la base de dades del Padró i va lliurar dos certificats històrics de residència dels denunciants a una tercera persona, sense el consentiment d'aquells ni habilitació legal, vulnerant el deure de secret. Tot i que la tercera persona va aportar els certificats en un procés judicial en el qual era part demandada, l'Ajuntament no ha acreditat que prèviament el funcionari va valorar si concorria interès legítim i directe d'aquest tercer en l'accés a aquestes dades. Articles aplicats: Art. 4, 10 i 44.3.d) LOPD
20/09/2013
Total de pàgines: 392