S'han trobat 4.297 resultats
PD 3/2013
21/02/2013
CNS 9/2013
L'Ajuntament pot utilitzar les dades del Padró municipal d'Habitants per dur a terme comunicacions amb els seus veïns per a l'exercici de les competències municipals que té encomanades. En tractar-se del desenvolupament de funcions compreses en l'exercici de les competències municipals previstes a la LRBRL, es pot considerar legítima la utilització de la informació personal, en tractar-se d'una finalitat compatible amb la del Padró. D'acord amb el principi de qualitat s'han de tractar exclusivament aquelles dades que siguin necessàries per assolir la finalitat pretesa.
19/02/2013
CNS 10/2013
L'Ajuntament, abans de facilitar la documentació íntegra d'una queixa a un regidor del consistori, ha de tenir en compte si, entre la informació que s'hi conté, hi ha dades especialment protegides. En cas afirmatiu, l'accés haurà de produir-se de manera parcial, preservant el dret a la intimitat dels afectats. D'altra banda, encara que el regidor pugui accedir, en exercici de les seves funcions, a les dades identificatives de la persona que presenta la queixa, seria preferible facilitar la documentació requerida de forma anonimitzada, si fer-ho d'aquesta manera no desvirtua la legítima finalitat prevista a la normativa aplicable. Així mateix, caldrà prèviament examinar si aquesta persona ha exercit el seu dret d'oposició al tractament d'aquestes dades.
19/02/2013
CNS 13/2013
L'accés per part dels regidors de la corporació a les dades de caràcter personal contingudes al registre d'entrada i sortida de documents d'un Ajuntament, i als documents que s'hi anoten, serà legítim si es limita a les dades necessàries per a l'exercici de les funcions que tenen atribuïdes i només es poden utilitzar per al compliment de la finalitat determinada, explícita i legítima que ha generat l'accés a les dades, en aquest cas, el necessari desenvolupament de les funcions que corresponen als regidors que fan la sol·licitud d'informació.
18/02/2013
PT 56/2012
S'estima la reclamació de tutela del dret d'accés, per raons formals, per manca de resposta davant la sol·licitud d'accés, si bé quant al fons no procedeix reconèixer el dret d'accés del progenitor a les dades de salut dels seus fills menors d'edat, en constatar un conflicte d'interessos entre ambdós, i que l'accés seria perjudicial per a la salut dels menors. Articles aplicats: Art. 23.2.b), 29 i 30.2 RLOPD, 17 LO 1/1996, 236-18.2.c) CCCat
15/02/2013
IP 104/2012
La difusió en un Ple municipal de dades relatives a un regidor que forma part de l’equip de Govern municipal, per part de Grups Municipals de l’oposició, és una conducta conforme a la normativa de protecció de dades, sempre i quan la informació difosa s’emmarqui en el debat polític i sigui l’estrictament necessària. Articles aplicats: 52, 107 TRLMRLC, 22 LRBRL
15/02/2013
IP 135/2012
La difusió d'informació en diversos mitjans d'uns fets succeïts a una escola i que van tenir una certa rellevància pública, i que podria incloure dades personals, no és constitutiva d'infracció, atès que el dret d'informació preval sobre el dret a la protecció de dades de caràcter personal quan concorren els requisits de veracitat i rellevància, en els termes que assenyala la doctrina del Tribunal Constitucional Articles aplicats: 11 de la LOPD i 20.1 de la CE
15/02/2013
CNS 8/2013
La informació sobre la utilització dels recursos informàtics que un Ajuntament dóna als seus treballadors a través d'un Manual de Bones Pràctiques ha de ser clara i entenedora, tant pel que fa a la utilització d'aquestes eines per part dels treballadors com també perquè aquests coneguin el control que pot fer l'Ajuntament sobre els seus sistemes d'informació.
14/02/2013
IP 67/2012
Es considera legítim l'accés per part d'un regidor a dades referents a les retribucions i indemnitzacions percebudes pels membres de l'anterior equip de govern municipal per tal d'exercir les funcions de control i fiscalització dels òrgans de govern i aprovar els pressupostos, disposició de despeses i comptes municipals. La posterior comunicació d'aquestes dades en un compte de Facebook d'un grup municipal es considera legítima, per la prevalença en aquest cas del dret a la informació per sobre del dret a la protecció de dades, ateses les circumstàncies concurrents Articles aplicats: Art. 6 i 11 LOPD, 20 CE
08/02/2013
CNS 4/2013
Un ajuntament pot comunicar als òrgans de representació sindical la informació relativa a les hores extraordinàries del seu personal si utilitza un codi numèric en substitució del nom i cognoms de cada treballador i en garanteix la no identificació. Així mateix, els pot comunicar aquesta informació junt amb la descripció del lloc de treball si es tracta de llocs de treball que compten amb un nombre de treballadors suficientment ampli, de tal manera que identificar cada treballador requereix terminis o activitats desproporcionats.
06/02/2013
Total de pàgines: 430