S'han trobat 4.297 resultats
IP 149/2013
Els dispositius que no permeten la captació d'imatges no es troben sotmesos a la normativa sobre protecció de dades de caràcter personal. D'altra banda, les forces i cossos de seguretat estan legitimats per a captar imatges de persones que transiten per la via pública, sempre i quan disposin de la preceptiva autorització atorgada per la Direcció General d'Administració de Seguretat, i aquesta es trobi vigent. Les càmeres sotmeses al règim policial que s'inscriuen al registre previst per la normativa sectorial no requereixen la creació i inscripció del corresponent fitxer. Al seu torn, el dret d'informació es fa efectiu d'acord amb allò establert per la normativa sectorial. Articles aplicats: 1 i 3 de la LOPD; 1, 9 i 11 de la Instrucció 1/2009; 11 i 13 del Decret 134/1999; 4 de l’Ordre de 29/06/2001.
20/12/2013
IP 175/2013
No s'aplica la LOPD i la seva normativa de desplegament quan no hi ha tractament de dades. De les actuacions d'inspecció efectuades sobre la càmera objecte de denúncia, no s'ha constatat que aquesta arribés a estar operativa, i per tant, no permetia el tractament d'imatges. Articles aplicats: 1 i 3 LOPD; 1 Instrucció 1/2009.
20/12/2013
PS 53/2013
La recollida de dades de persones implicades en danys a béns municipals a través d'impresos que no contenen la clàusula informativa de tots els extrems de l'art. 5 LOPD constitueix una infracció lleu. Articles aplicats: Art. 5.2 i 44.2.c) LOPD
20/12/2013
PT 43/2013
S'estima la reclamació del dret d'accés, atès que el responsable no ha contestat en el termini previst a l'ordenament i atès que no s'ha facilitat la informació clínica sol·licitada. Articles aplicats: Article 15 LOPD i 29 RLOP
20/12/2013
CNS 59/2013
El tractament posterior de la informació personal obtinguda per un grup municipal, en exercici del seu dret d'accés reconegut a la legislació de règim local, per a qualsevol altra finalitat que difereixi o no pugui considerar-se subsumible en l'exercici de les funcions que corresponguin als regidors de què es tracti, sense consentiment dels afectats o altra habilitació legal, comportaria una actuació contrària al principi de qualitat de les dades.
19/12/2013
CNS 58/2013
La utilització de "drones" amb finalitats civils o comercials, en la mesura en què no comporti la captació i l'enregistrament d'imatges de persones físiques "identificades o identificables", no es trobaria sotmesa a la LOPD. Ara bé, en cas de produir-se caldrà tenir en compte que, si es tracta d'espais púbics, la captació només resultaria conforme amb la LOPD si les imatges apareixen com a merament accessòries en esdeveniments públics i que, si es tracta d'un espai tancat, tret que les imatges també apareguin com a merament accesòries en esdeveniments públics, es requerirà el consentiment, el qual haurà de ser exprés i per escrit, si la captació té lloc en espais que, per la seva naturalesa o caracteristiques, podria comportar revelar dades especialment protegides. Per la seva part, la utilització de "drones" en el marc de la vida privada o familiar restarà exclòs de la LOPD.
18/12/2013
PD 37/2013
16/12/2013
PD 38/2013
16/12/2013
PD 36/2013
12/12/2013
IAI 27/2016
La normativa de protecció de dades no impediria l'accés a la informació desglossada per nom i adreça d'establiment relativa a la puntuació o nivell obtingut en els controls i inspeccions en matèria sanitària i d'higiene realitzades a bars i restaurants, sens perjudici que hi puguin concórrer altres límits que impossibilitin l'accés a aquesta informació. En canvi, l'accés a les dades relacionades amb incompliments, infraccions o sancions administratives la responsabilitat de les quals recaigui en les persones físiques titulars dels establiments, no resultaria respectuós amb el dret a la protecció de dades.
09/12/2013
Total de pàgines: 430