S'han trobat 4.194 resultats
Comunicació de dades del Registre de Població de Catalunya a altres administracions
CNS 38/2012
La Llei 23/1998, de 30 de desembre, d’Estadística de Catalunya habilita la cessió, sense consentiment, de la dada domicili del Registre de Població de Catalunya a una altra administració pública per a l’exercici de les competències legalment atribuïdes i per assumptes en què el domicili resulti rellevant, així com a la policia local d’un municipi quan el seu coneixement és necessari per a l’exercici de les funcions de policia administrativa atribuïdes per llei. La seva cessió, sense consentiment, a la policia local amb finalitats policials resta habilitada per l’article 22.2 de la LOPD, sempre que s’efectuï de manera individualitzada i s’acrediti que és necessària per a la prevenció d’un perill real per a la seguretat pública o per a la repressió d’infraccions penals.
27/07/2012
Obligació dels membres del cos de Mossos d'Esquadra de comunicar les dades de localització a l'Administració a la qual presten serveis
CNS 39/2012
No és necessari disposar del consentiment previ dels membres del cos policial per tal de tractar dades de localització, d'acord amb la Instrucció 9/2012. En canvi, atès que no existeix vinculació laboral amb terceres persones de contacte alienes al cos policial, és necessari disposar del seu consentiment. El tractament de dades de localització, ha de respectar els principis de qualitat i de finalitat i ha d'estar previst en el corresponent fitxer de titularitat pública.
27/07/2012
- ÀMBIT SECTORIAL
- Seguretat pública
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades identificatives
- Dades treballadors
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració autonòmica
- PRINCIPIS
- Principi finalitat
- Principi licitud
- Consentiment
- Principi qualitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat pública
RESOLUCIÓ del procediment de tutela de drets núm. 11/2012, instat per XXX contra l’Ajuntament de Pallejà.
PT 11/2012
Desestimació de la present tutela de drets, atès que la sol·licitud de rectificació prèvia davant el responsable del fitxer, formulada per una persona jurídica, no es podia considerar feta a l'empara de la LOPD Articles aplicats: article 1, 3a, 16 LOPD, 23 RLOPD i 105.2 LRJPAC
26/07/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 27/2012, referent al Departament de Salut, de la Generalitat de Catalunya.
PS 27/2012
La implantació d'un sistema de videovigilància amb enregistrament d'imatges amb finalitat de seguretat de l'edifici, sense la prèvia creació del fitxer mitjançant disposició general, constitueix una infracció greu. Articles aplicats: 20, 44.3.a LOPD; 52 RLOPD; 9 Instrucció 1/2009
18/07/2012
RESOLUCIÓ D'ARXIU de la Informació Prèvia núm. 97/2011, referent a la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya
IP 97/2011
La comunicació a l'INSS de dades dels bombers en situació de segona activitat s'emmarca en el deure de l'Administració de comunicar a la Seguretat Social la informació rellevant per a l'exercici de les seves competències, d'evitar un eventual perjudici al tresor públic, i de col·laboració entre administracions públiques. I la tramesa d'informació entre òrgans de la mateixa Administració no constitueix una comunicació de dades, s'emmarca en l'exercici de les funcions encomanades, i resulta proporcionada al seu acompliment. Articles aplicats: Art. 4, 6.2 i 11 LOPD, 37.4, 45.1, 143 i 230.c) LGSS, 4.1.c) i 102 LRJPAC, 113, 114 i 116 del Decret 243/2007
18/07/2012
Informe en relació amb el Projecte de Reglament regulador del fitxer de titularitat pública que conté dades de caràcter personal d'un Col·legi de Secretaris, Interventors i Tresorers de l'Administració Local
PD 23/2012
12/07/2012
Accés dels regidors a dades de padrons fiscals
CNS 33/2012
Atesa la informació personal que es pot tractar en els tres padrons fiscals (IBI, vehicles i guals), des de la perspectiva del principi de qualitat l’accés per part dels regidors al conjunt d’informació sol·licitada, en els termes plantejats en la consulta, podria forçar el dit principi. Es recomana considerar que la informació es faciliti convenientment anonimitzada, si això permet donar compliment a les funcions dels regidors. No es pot descartar un accés parcial a la informació dels padrons fiscals, sens perjudici de les possibles limitacions d’accés en relació amb determinats tipus de dades personals. No es pot descartar un accés a la informació dels padrons fiscals, relativa únicament a determinades persones, immobles o vehicles, en els casos en què es concreti la sol·licitud d’accés dels regidors en aquest sentit, en relació amb les seves funcions.
12/07/2012
Cessió de dades del Padró a un Grup municipal per a tramesa d'informació d'un partit polític
CNS 34/2012
L’accés dels regidors a dades del Padró municipal d’habitants sense consentiment dels titulars pot resultar habilitat en determinats supòsits, per al compliment de les seves funcions (LRBRL). No sembla que l’accés per a l’enviament de documentació pròpia d’un partit polític s’hagi de considerar inclòs en la finalitat legítima per a la qual un regidor pot accedir al Padró, als efectes del principi de finalitat (article 4 LOPD). L’accés per part dels regidors a les dades del Padró (nom i domicili) per a la finalitat plantejada requeriria del consentiment dels titulars de les dades. La possibilitat que sigui el propi Ajuntament el que enviï a determinats veïns del municipi una documentació que, per la informació de què es disposa, es refereix a les activitats d’un partit polític i que per tant és aliena a les activitats de la pròpia Corporació, requereix el consentiment dels titulars de les dades.
12/07/2012
Cessió de dades del Padró a una altra administració pública per l'exercici de funcions en matèria de gestió patrimonial
CNS 36/2012
La comunicació de dades contingudes en el Padró des d’un ajuntament a una altra administració pública, sense consentiment dels afectats, requereix que es realitzi per a l’exercici de les competències legalment atribuïdes i per assumptes en què l’adreça resulta una dada rellevant. En el cas examinat, podria resultar suficient comunicar les dades identificatives de les persones que habiten en cadascun dels habitatges a què es fa referència necessàries per a l’exercici de la competència al·legada en la petició adreçada a l’ajuntament.
12/07/2012
RESOLUCIÓ del procediment sancionador núm. PS 18/2012, referent a l’Ajuntament de Pallejà.
PS 18/2012
La cessió de les dades retributives de les persones empleades identificades requereix el consentiment de les persones afectades, o bé, la concurrència d'algun dels supòsits descrits a l'article 11.2 LOPD. Articles aplicats: 3, 4, 11 i 44.3.k LOPD; 168 I 169 RDL 2/2004; 18 RD 500/1990
12/07/2012
Total de pàgines: 420