S'han trobat 85 resultats amb els descriptors Administració corporativa
Informe en relació amb el Projecte de Reglament regulador del fitxer de titularitat pública que conté dades de caràcter personal d'un Col·legi de Secretaris, Interventors i Tresorers de l'Administració Local
PD 23/2012
12/07/2012
Cessió, per part d'un col·legi professional, d'un llistat de persones col·legiades a una candidatura a les eleccions col·legials
CNS 31/2012
La informació relativa al nom, número de col·legiat, domicili professional i correu electrònic dels col·legiats pot tenir la consideració de font accessible al públic. No obstant això, i més enllà de l’obligació de facilitar informació sobre el nom i cognoms, número de col·legiat i domicili professional a la finestreta única del col·legi professional, no existeix l’obligació legal de facilitar la informació sol·licitada amb el format sol·licitat.
09/07/2012
Informe en relació amb el Projecte d'Acord de modificació dels fitxers de dades de caràcter personal "Colegiados" i "Turno de Oficio" d'un col·legi de procuradors
PD 22/2012
29/06/2012
Comunicació per part d'un Col·legi professional de determinades dades dels seus col·legiats a terceres persones
CNS 16/2012
L’accés per part dels ciutadans a les dades sobre la situació d’exercici professional dels advocats d’un Col·legi Professional és una comunicació de dades. Les dades contingudes a la guia del col·legi consistents en les dades de l’article 3.j) LOPD i 7.1.c) del RLOPD, entre les quals es troba la situació d’exercici professional, tenen la consideració de fonts accessibles al públic, i per tant trobarien l’habilitació legal per a la seva comunicació a tercers en l’article 11.2.b) de la LOPD. La dada relativa a la data concreta en que un advocat col·legiat modifica la seva situació d’exercent per la de no exercent, o bé causa baixa al Col·legi, no forma part de les dades incloses en aquesta habilitació legal, i per tant, d’acord amb l’article 28 LOPD es requeriria el consentiment del col·legiat per a la seva publicació. No obstant això, el Col·legi podrà facilitar aquesta dada a un tercer, ciutadà o advocat, que tingui interès legítim en conèixer-la, d’acord amb l’article 37.3 LRJPAC, atès que pot haver-hi diferents casos en que aquesta data esdevingui rellevant.
09/05/2012
Habilitació d'un Col·legi professional per publicar determinades sancions dels seus col·legiats
CNS 12/2012
La publicació de dades personals en el BOP quan el Col·legi professional no hagi pogut efectuar la notificació personal de l’acord de baixa forçosa per incompliment reiterat del pagament de les quotes col·legials a les persones afectades constitueix una cessió de dades que troba habilitació a l’article 59.5 de la LRJPAC. Per aplicació del principi de qualitat de les dades, la publicació del fet de l’impagament de les quotes, junt amb les dades identificatives de la persona afectada, resultaria desproporcionada. D’altra banda, la Llei 2/1974 habilitaria al Col·legi professional perquè, per mitjà de la seva finestreta única, informi en tot moment sobre si un determinat col·legiat està habilitat o no per a l’exercici de la seva professió, sense indicar però el motiu concret de la manca d’habilitació quan aquesta tingui lloc.
12/03/2012
Informe en relació amb l'Acord de creació dels fitxers de dades de caràcter personal de titularitat pública de l'Il·lustre Col·legi de Procuradors de Terrassa
PD 1/2012
31/01/2012
Informe en relació amb el Projecte de Decret pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 15/2009, del 22 de juliol, de mediació en l'àmbit del dret privat
PD 28/2011
01/12/2011
Publicitat de diferents registres de professionals d'un col·legi d'advocats
CNS 22/2011
Els llistats de professionals organitzats per especialitats tenen la consideració de fonts accessibles al públic, i per tant, la seva comunicació trobaria habilitació legal en l'apartat 2) de l'article 6, en connexió amb els articles 3.j) de la LOPD i 7.1.c) del RLOPD. La difusió de les dades professionals dels col·legiats d'un Col·legi d'advocats, també pot trobar habilitació en la Llei 2/1974, de 13 de febrer, sobre Col·legis Professionals, modificada per la Llei 25/2009, de 22 de desembre, de modificació de diverses lleis per a la seva adaptació a la Llei sobre el lliure accés a les activitats de serveis i el seu exercici.
22/06/2011
Informe en relació amb el projecte de Resolució de creació de fitxers de dades de caràcter personal del Col·legi Oficial de Diplomats en Infermeria de Lleida
PD 4/2011
29/03/2011
Consulta d'un Col.legi professional sobre el compliment de la normativa de protecció de dades
CNS 43/2010
La segregació de la Demarcació territorial catalana d’un Col·legi professional d’àmbit estatal per constituir un Col·legi independent català comportarà només la cessió, sense consentiment dels afectats, de les dades personals de les persones col·legiades amb domicili professional únic o principal a Catalunya que siguin adequades, pertinents i no excessives perquè puguin col·legiar-se en el Col·legi català, sense que resultin d’aplicació en aquest cas concret les previsions de l’article 19 del RLOPD. Conseqüentment, el Col·legi haurà de donar compliment al deure d’informació, així com a la resta de principis i obligacions previstes en la normativa en protecció de dades personals.
30/11/2010
- CESSIÓ O COMUNICACIÓ DE DADES
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració corporativa
- Col·legis professionals
- PRINCIPIS
- Principi qualitat
- Proporcionalitat
- REGISTRE PROTECCIÓ DADES CATALUNYA
- Fitxers dades
- Fitxers titularitat privada
- Fitxers titularitat pública
- Inscripció fitxers
- RESPONSABLE TRACTAMENT
Total de pàgines: 9