S'han trobat 767 resultats amb els descriptors TRANSPARÈNCIA
CNS 6/2017
Quan la legislació de transparència preveu l'obligació de publicar informació al portal de transparència o al web corporatiu (subvencions i ajuts públics, autorització de compatibilitats, formació de treballadors, informació retributiva, concessions administratives, entre d'altres), la normativa de protecció de dades no impedeix la publicació d'informació personal, si bé cal evitar la publicació d'informació innecessària. Quan la publicació derivi d'altres normes amb rang de llei, s'haurà d'estar als termes que estableix la dita legislació, sens perjudici que cal respectar el que es deriva de l'LOPD. La publicitat d'informació relativa a "qualsevol matèria d'interès públic, (...)" (art. 8.1.m) LTC), no habilita per a publicar dades personals relacionades amb aquesta, sense consentiment o sense habilitació legal específica, i per tant en principi caldrà anonimitzar o dissociar les dades personals.
27/02/2017
IAI 8/2017
La normativa de protecció de dades de caràcter personal no impedeix l’accés dels representants dels treballadors de la secció sindical de (...) a la identitat de les persones nomenades com a auxiliars de geriatria a la Diputació, al fet de si aquestes formaven part o no de la borsa de treball i a la durada dels nomenaments.
27/02/2017
IAI 6/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés d’un regidor a la documentació justificativa de la transferència realitzada a l’adjudicatari d’un contracte inclòs en la partida pressupostària 22799 del pressupost municipal, sense perjudici d’ometre les dades identificatives (número de DNI, número d’afiliació a la Seguretat Social, signatura, telèfon, adreça o d’altres) que no serien necessàries per assolir la funció de control del regidor.
21/02/2017
IAI 10/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l'accés (i còpia) del regidor a la documentació econòmica justificativa de les subvencions per al foment de la pràctica esportiva atorgades per l'Ajuntament a quatre entitats esportives, sens perjudici que, si escau, sigui necessari ometre la informació mereixedora d'especial protecció que hi pugui constar o aquelles dades que siguin innecessàries per a la finalitat pretesa de control i fiscalització de l'activitat municipal subvencionada.
20/02/2017
CNS 7/2017
Tenint en compte la normativa aplicable, i els principis de qualitat, de minimització, i de finalitat, la comunicació de la informació sol·licitada pel regidor, referida a "tots els immobles que no són habitatges a través de llistats anonimitzats amb les dades de valor cadastral, tipus d'IBI aplicat i import a pagar en format base de dades o full de càlcul editable", no resulta contrària a la normativa de protecció de dades personals. No es pot descartar la possibilitat, en supòsits concrets, de la comunicació ulterior d'informació específica relativa a determinats immobles o a determinades persones (obligades tributàries), si això resulta justificat per al compliment de les funcions del regidor.
20/02/2017
IAI 5/2017
Respecte a la reclamació 506/2016, la normativa de protecció de dades personals no impedeix lliurar a la persona reclamant les còpies dels documents relacionats amb els expedients de llicències d’obres i edificació que siguin necessaris a efectes de control de la legalitat urbanística en els mateixos termes que els que es van exposar en els informes (IAI 30/2016 i 31/2016). Respecte a la resta de reclamacions, tampoc hi ha inconvenient en lliurar a la persona reclamant les còpies dels expedients de llicències, sense perjudici d’ometre amb caràcter previ, les dades identificatives dels sol·licitants o titulars de les llicències que no siguin el nom i cognoms ( DNI, telèfon, adreça, etc..). Tampoc hi ha inconvenient en que el reclamant pugui fer fotografies amb el dispositiu mòbil dels documents esmentats, un cop omeses les dades personals innecessàries.
17/02/2017
IAI 7/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l'accés a l'expedient del procés de selecció del personal laboral temporal d'un Parc de Nadal que sol·licita el regidor, sempre que s'hagi donat tràmit d'audiència a les persones afectades i no en resulti cap circumstància personal que pugui suposar una limitació de l'accés. Això, sens perjudici que caldria ometre l'accés a les dades sobre els candidats que per la seva naturalesa requereixin una especial protecció (article 7 LOPD), les relatives a la comissió d'infraccions penals, així com altres dades (número de DNI, número d'afiliació a la Seguretat Social, signatura, telèfon, adreça o altres) que no serien necessàries per assolir la funció de control del regidor.
15/02/2017
CNS 3/2017
La normativa de protecció de dades no impedeix l'accés dels regidors a la informació curricular detallada sobre la formació i la trajectòria professional dels funcionaris de l'Ajuntament que siguin responsables d'òrgans administratius, ni d'aquells que hagin estat nomenats en la legislatura en curs. Això, sens perjudici que caldria ometre l'accés a les dades que per la seva naturalesa requereixin una especial protecció (art. 7 LOPD), així com les dades identificatives que no siguin nom i cognoms, i que no serien necessàries per assolir la funció de control del regidor. Aquesta conclusió es pot fer extensible al supòsit d'accés plantejat en relació amb els treballadors de les empreses municipals.
09/02/2017
CNS 83/2016
Als efectes de donar compliment a l'obligació de publicar les retribucions dels alts càrrecs de l'article 11.1.b) LTC, cal que l'Ajuntament valori, segons les característiques pròpies de cadascun dels llocs que ocupen els directius, si concorren els elements que justificarien la finalitat d'interès públic en la divulgació de la dita informació en els termes exposats en aquest dictamen. L'article 11.1.b) LTC habilitaria la publicació de la relació nominal i les retribucions dels càrrecs directius en que concorrin els elements esmentats i no hi hauria inconvenient des de la perspectiva de la protecció de dades a la seva divulgació. L'article 9.1.f) LTC habilitaria la publicació de la trajectòria professional d'aquelles persones que siguin responsables d'òrgans de la corporació, d'acord amb la definició d'òrgan de l'article 5 de la Llei 40/2015, i amb independència que siguin o no alts càrrecs.
02/02/2017
IAI 4/2017
El dret a la protecció de dades no impedeix l'accés del reclamant a les dietes i indemnitzacions per raó del quilometratge percebudes per la persona que, durant els anys 2007 a 2011, va ocupar el càrrec de president d'una diputació provincial. Tampoc li impedeix conèixer si aquest càrrec públic va disposar o no d'una targeta de crèdit, i si escau, els extractes, llevat que d'aquesta informació es derivés el coneixement d'altra informació especialment protegida, que afecti la seva intimitat personal o familiar, o que afecti d'una manera especial els seus drets i llibertats.
02/02/2017
Total de pàgines: 77