S'han trobat 3.416 resultats
Accés a informació del Padró municipal d'habitants sobre els regidors/res de l'equip de govern municipal
CNS 42/2022
La normativa de protecció de dades no impedeix l’accés de la regidora a la informació sobre les altes i baixes del Padró ocorregudes en el període especificat, incloent la data d’alta o baixa, sense que, a la vista del que s’exposa a la consulta, resulti justificat incloure el nom i cognoms, ni el número de DNI o l’adreça de les persones empadronades, ni cap altra dada que permeti relacionar la informació amb persones identificades o identificables. Pel que fa als regidors i regidores de l’equip de govern es poden identificar amb el seu nom i cognoms indicant la data en que s’ha produït l’alta o baixa, però no seria ajustat a la normativa de protecció de dades facilitar l’accés als certificats de convivència.
20/01/2023
Denegació d'accés a informació sobre els casos atesos a les unitats de trànsit
IAI 50/2022
Des de la perspectiva de la normativa de protecció de dades, lliurar la informació relativa als casos atesos a les unitats de trànsit, agregats per sexe i edat “any a any, i no per rangs d’edat”, ofereix garanties suficients per poder-se considerar una anonimització eficaç de les dades de salut de les persones afectades.
09/01/2023
Adequació a la normativa de protecció de dades d'un requeriment tributari en matèria d'habitatge
CNS 41/2022
La normativa de protecció de dades personals habilitaria, amb la finalitat de gestió tributària, la comunicació de dades amb transcendència tributària a l’Administració tributària a través d’un procediment per sol·licitar la informació, en cada cas concret, quan faci referència a una persona o conjunt de persones concretes, com ara la creació d’una bústia de correu específica on adreçar les sol·licituds. En canvi, a manca d’una disposició general que ho estableixi, la normativa no habilitaria el subministrament periòdic d’informació. En els casos en què la normativa de protecció habilita la comunicació de dades, no cal informar a les persones afectades per la comunicació a l’Administració tributària, d’acord amb el que s’exposa. Quant a la comunicació amb finalitat de millorar les prediccions i estudis de mercat anuals, i de complementar el sistema d’informació sobre el mercat, caldrà estar a les previsions de la disposició addicional del Codi tributari de Catalunya.
09/01/2023
Comunicació als serveis de prevenció de riscos laborals d'una empresa privada, de les persones que no disposaven de la pauta completa de vacunació contra la Covid-19.
IP 267/2021
L'Agència de Salut Pública de Catalunya va comunicar als Serveis de Prevenció de Riscos Laborals de l'empresa càrnica on presta serveis l'aquí denunciant, la relació del personal que no disposava de la pauta completa de vacunació contra la Covid-19. Aquesta comunicació es va dur a terme en el marc d'una campanya de vacunació del Departament de Salut. Al respecte, la referida comunicació no contravé la normativa de protecció de dades, en la mesura en què, tant la normativa de prevenció de riscos laborals, com la normativa de salut pública, faculten les autoritats sanitàries per establir mecanismes de col·laboració amb els serveis de prevenció de riscos laborals d'empreses privades.
29/12/2022
Denegació d'informació sobre els quadrants de vacances de la Policia local
IAI 49/2022
El regidor té dret a accedir als quadrants de vacances de la Policia Local dels anys 2021 i 2022, si bé prèvia pseudonimització de les dades personals, atès que lliurar la informació d’aquesta manera resultaria a priori suficient per assolir la finalitat de control pretesa.
22/12/2022
Denegació d'informació sobre els quadrants de vacances de la Policia local
IAI 48/2022
El regidor té dret a accedir als quadrants de vacances de la Policia Local dels anys 2021 i 2022, si bé prèvia pseudonimització de les dades personals, atès que lliurar la informació d’aquesta manera resultaria a priori suficient per assolir la finalitat de control pretesa.
22/12/2022
Instal·lació de càmeres de videovigilància en les aules de les llars d'infants municipals
CNS 37/2022
La instal·lació d’un sistema de videovigilància a l’interior de les aules de les llars d’infants municipals podria resultar proporcionada davant indicis raonables de la possible comissió d’un fet il·lícit greu per part d’una persona treballadora vers algun dels infants, de manera excepcional i limitada en el temps, i sempre que s’informi en els termes de l’article 89 de l’LOPDGDD. El responsable però no tindria suficient legitimació per instal·lar aquest sistema per tal que els progenitors i/o tutors legals puguin visualitzar en directe imatges sobre les activitats que hi realitzen els seus fills.
22/12/2022
- ÀMBIT SECTORIAL
- Educació
- CONCEPTE DADA PERSONAL
- Dades menor
- Dades treballadors
- Imatge
- DRETS FONAMENTALS
- Drets honor, intimitat i propia imatge
- DRETS HABEAS DATA
- Dret informació
- ENTITATS
- Administració pública
- Administració local
- Ajuntament
- OBLIGACIONS
- Avaluació impacte
- PRINCIPIS
- Principi licitud
- Consentiment
- Missió en interès públic o exercici de poders públics
- Principi minimització
- VIDEOVIGILÀNCIA
Informe en relació amb l'Avantprojecte de Llei de promoció, foment i ordenació de l'economia social i solidària a Catalunya
PD 19/2022
22/12/2022
Comunicació de dades del Padró municipal d'habitants a un regidor
CNS 35/2022
L’accés dels regidors a dades personals incloses en el Padró municipal d’habitants pot resultar habilitat quan, tenint en compte les finalitats pròpies del Padró, l’accés sigui necessari i proporcionat per al desenvolupament de les funcions de control de les activitats de la corporació municipal, o d’altres funcions que puguin tenir atribuïdes el regidor, en els termes previstos a l’LRBRL. No resulta justificat l’accés del regidor al Padró municipal d’habitants per configurar el programa electoral del grup municipal en relació amb les ordenances fiscals, per realitzar els càlculs pertinents, identificant les persones que hi son inscrites.
16/12/2022
Comunicació d'informació per part d'una escola sobre les activitats organitzades per terceres entitats
CNS 38/2022
La comunicació per part de la Fundació a les famílies i a l’alumnat major de 14 anys, d’informació sobre activitats d’entitats externes pot tenir suficient base jurídica en l’interès legítim (art. 6.1.f) RGPD), sempre que es refereixi a activitats o entitats vinculades o relacionades amb el caràcter propi de les escoles de la Fundació, i sempre que la Fundació apliqui les garanties específiques que s’exposen en el Fonament Jurídic V d’aquest dictamen.
15/12/2022
Total de pàgines: 342