S'han trobat 4.297 resultats
CNS 11/2013
L'accés per part de la Direcció General de Policia a les dades de caràcter personal del Padró municipal d'habitants relatives a persones estrangeres, per a l'exercici de les seves competències, pot trobar habilitació a la disposició addicional setena de la LRBRL, en la redacció donada per la L.O. 14/2003. Aquest accés s'haurà de dur a terme preferentment per via telemàtica, aplicant les mesures de seguretat exigibles d'acord amb el RLOPD, i deixant constància, a la Direcció General de Policia, de cada accés, la identificació d'usuari, data i hora en què es va realitzar, com també de les dades consultades.
28/02/2013
PD 2/2013
28/02/2013
PD 1/2013
26/02/2013
CNS 7/2013
Cal donar publicitat de la RLT dels treballadors laborals de l'entitat i posar-la a disposició del Comitè d'Empresa, amb el contingut mínim que disposa la normativa aplicable. La comunicació de la RLT al Comitè d'Empresa, fins i tot si permet identificar de forma indirecta les persones que ocupen un lloc de treball, no vulnera la normativa de protecció de dades personals, doncs la publicació de la RLT està prevista en normes amb rang legal (EBEP i DL 1/1997), per la qual cosa no és necessari el consentiment dels afectats. La informació sobre retribucions que pot constar a la RLT inclou tant el sou base, com les retribucions complementàries vinculades al lloc de treball, i en canvi no inclou les retribucions vinculades a un treballador concret que ocupa el lloc de treball.
25/02/2013
IP 143/2012
S'arxiven les actuacions per aplicació del principi a la presumpció d’innocència, tota vegada que en el moment de l'accés per part de l'Àrea d'Inspecció de l'Autoritat a la pàgina de Facebook del grup municipal, en el document allà publicat figuraven ocults el nom i cognoms de les persones afectades. Articles aplicats: Art. 24.2 CE, 3.a, 10 i 11.1 LOPD, 16.3 RD 2586/1986, 164. 6 TRLMRLC
22/02/2013
PS 52/2012
La vulneració del deure de secret en el tractament de les dades es considera comesa indepednentment de si el titular de les dades revelades considera que aquesta revelació li hagi causat o no algun dany en els seus drets. Articles aplicats: Art. 44.3.d) i 10 de la LOPD
22/02/2013
PS 56A/2012
Es declara el sobreseïment del procediment sancionador perquè les dades de tercers que l’Ajuntament va incloure en l’expedient remès al Jutjat ja estaven en poder tant d’aquest òrgan judicial com de la part actora. Articles aplicats: Art. 11.2.a) i d) LOPD, 20.1 del Decret 278/1993
22/02/2013
PS 56B/2012
La remissió a un Jutjat i amb motiu d’un recurs contenciós administratiu d’un expedient sancionador on figura documentació que inclou dades d'altres persones, relatives a la comissió d’infraccions administratives o esmentades en els apartats 2, 3 i 5 de l'art. 7 LOPD, sense que aquestes persones siguin part en el procediment judicial ni guardin cap relació amb la controvèrsia jurídica, constitueix una infracció molt greu. Articles aplicats: Art. 7.5, 11.1 i 44.4.b) LOPD, 48 LJCA
22/02/2013
PS 56C/2012
La remissió a un Jutjat i amb motiu d’un recurs contenciós administratiu d’un expedient sancionador on figura documentació que inclou dades d'altres persones, relatives a la comissió d’infraccions administratives o esmentades en els apartats 2, 3 i 5 de l'art. 7 LOPD, sense que aquestes persones siguin part en el procediment judicial ni guardin cap relació amb la controvèrsia jurídica, constitueix una infracció molt greu. Articles aplicats: Art. 11.1 i 44.3.k) LOPD, 48 LJCA
22/02/2013
PS 65/2012
La manca d'implementació de mesures de seguretat va permetre l'accés a un document amb dades personals a través d'internet, la qual cosa és constitutiva d'infracció greu. Articles aplicats: Art. 44.3.h) i 93 RLOPD
22/02/2013
Total de pàgines: 430