S'han trobat 4.297 resultats
IAI 6/2016
El dret a la protecció de dades de caràcter personal no impedeix l'accés de la persona reclamant, que té la condició de regidor, a una relació del personal de l'Ajuntament amb indicació del nom, càrrec i retribucions brutes percebudes per tots els conceptes durant l'any 2014, en tractar-se d'informació necessària per a l'exercici de les funcions que li corresponen com a regidor a l'oposició en aquest Ajuntament.
02/03/2016
PT 73/2015
S'estima el dret d'accés de la persona reclamant a la història clínica per raons formals, si bé es desestima per raons de fons, atès que el centre hospitalari ja li va facilitar, tot i que de manera extemporània, l'accés a la informació. Articles aplicats: 15 LOPD; 27, 28 i 29 RLOPD; 13 Llei 21/2000; 18 Llei 41/2002
02/03/2016
PT 74/2015
S'estima el dret d'accés de la persona reclamant a les seves dades de salut. Articles aplicats: 15 LOPD; 27, 28 i 29 RLOPD; 13 Llei 21/2000; 18 Llei 41/2002
02/03/2016
CNS 4/2016
La sol·licitant, que té la condició d'interessada, ha de tenir accés a les dades identificatives de les persones que han intervingut en el procés de selecció per raó del seu càrrec, a la informació de la persona seleccionada que no tingui consideració d'especialment protegida, així com al decret de contractació de la persona seleccionada. Pel que fa a les dades especialment protegides (article 7 LOPD), i d'altres que poden donar un perfil de vulnerabilitat dels afectats, han de quedar excloses de l'accés, com també les dades personals innecessàries per a la finalitat de control del procés de selecció del lloc de treball. En el cas que resulti necessari lliurar còpia de la documentació, seria convenient recordar el deure de confidencialitat respecte de la informació rebuda (article 10 LOPD), de manera que aquesta no pot ser utilitzada per a una finalitat diferent a la que justifica l'accés (article 4 LOPD).
01/03/2016
PS 40/2015
Permetre l'accés a un document amb dades personals a tercers no autoritzats vulnera el deure de secret, la qual constitueix una infracció greu. Articles aplicats: 10, 44.3.d LOPD
26/02/2016
PS 47/2015
Es declaren tres infraccions, totes elles relacionades amb la instal·lació d'un sistema de videovigilància a la seu de la Policia Local del municipi. En primer lloc, es declara una infracció per manca de creació de fitxer, ja que tot i que s'havia aprovat la disposició de creació del fitxer de videovigilància, aquesta no s'havia publicat en el butlletí oficial corresponent. En segon lloc, es declara una vulneració del deure d'informar atès que, per una banda, s'havien captat imatges sense haver instal·lat els preceptius cartells informatius, i, per altra banda, no s'havia informat mitjançant altres canals explicitats a la instrucció 1/2009. I, en tercer lloc, es declara una vulneració principi proporcionalitat per la captació ininterrompuda -i posterior emmagatzematge- d'imatges de l'interior de les cel·les de detinguts. Articles aplicats: 4.1, 5, 20, 44.2.c) 44.3.a) i 44.3.c) de la LOPD; 52 RLOPD; 7 i 12 Instrucció 1/2009
26/02/2016
PS 50/2015
S'imputa comunicació il·lícita perquè policia local va aixecar formulari denúncia per infracció ordenança amb dades de 2 persones que segons la denunciant no tenen res a veure, de tal manera que al donar còpia de l'acte a les dues s'estan revelant dades personals a un tercer. Articles aplicats: Art. 11 i 44.3.k) de la LOPD
26/02/2016
CNS 6/2016
Atès que el sistema de videovigilància comportaria la captació d'imatges de persones i de vehicles a la via pública, l'LOPD no dóna habilitació suficient a l'Ajuntament per instal·lar el dit sistema a la via pública, que han de dur a terme necessàriament les forces i cossos de seguretat. Atès que sembla que el municipi no disposa de policia local, l'Ajuntament tampoc podria instal·lar el sistema de videovigilància a la via pública en base a les previsions de la Llei orgànica 4/1997, de videovigilància (LOV). Per tal que la captació d'imatges de persones en llocs públics, oberts o tancats, per entitats diferents a les forces i cossos de seguretat es pugui considerar legítima, caldrà que es doni el supòsit de l'article 42.2 de la Llei de seguretat privada (LSP), i que es faci en els termes i condicions previstos en la normativa específica.
25/02/2016
CNS 66/2015
El termini de conservació de 90 anys dels expedients amb la finalitat d'exercir el dret d'informació per part de l'afectat, es pot considerar raonable i adequat, tenint en compte el principi de qualitat en la conservació (art. 4 LOPD). Es recomana oferir als afectats un mecanisme que els permeti tenir certa capacitat de decisió sobre la conservació o no de les seves pròpies dades, sens perjudici d'aquella documentació que l'Administració hagi de conservar. La invocació genèrica al posible interès de la sèrie documental per a la finalitat de recerca històrica, no pot considerar-se suficient per a conservar, sense més filtres, tota la informació disponible, atesa la informació sensible continguda en els expedients. Un cop establerta quina informació té prou entitat per a ser conservada amb aquesta finalitat, caldrà aplicar la norma general d'anonimització o dissociació de la informació personal, o bé sol·licitar la corresponent autorització per a la seva conservació íntegra (art. 9.2 RLOPD).
19/02/2016
PS 42/2015
Procedeix el sobreseïment quan no es pot descartar que la captació il·lícita de les imatges s’hagués produït un cop la infracció ja estigués prescrita quan es va notificar l’acord d’inici del present procediment sancionador; i quan no es pot acreditar de manera suficient la comissió dels fets imputats, relatius a la modificació del camp de visió d'una de les càmeres per captar imatges de persones a la via pública. Articles aplicats: 47 LOPD
19/02/2016
Total de pàgines: 430